• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 16:39

Detail zákazky Z202029631

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 16:39

Základné údaje

Z202029631

OF-226042

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085647

Objednávateľ

164861

Divadlo Nová scéna

Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook, dokovacia stanica a software

notebook, prenosný počítač, dokovacia stanica, software

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 34931100-3 - Dokovacie zariadenia
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook, dokovacia stanica a software
Funkcia
Pre zabezpečenie činností Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook 14" ks 1
2. Notebook 15,6" ks 1
3. Dokovacia stanica ks 1
4. MS Office 2019 pre domácnosti a podnikateľov SK ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook 14"
- procesor: AMD Ryzen 5 4500U (2,30-4,00 GHz)
- displej: 14,0" FHD 1920x1080px Matný IPS 250 nits LED LCD
- pamäť: 8 GB DDR4
- operačný systém: Windows 10 PRO 64 b SK
- pevný disk: M.2 PCIe SSD 256GB
- rozhranie: WiFi , 2x USB 3.1, 2x USB 3.1 Typ-C , LAN, HDMI
- rozmery (ŠxHxV): 331 x 235 x 20,4
- hmotnosť: 1,61 kg
Referenčný produkt: LENOVO ThinkPad L14 Gen2, 20U50007CK
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
2. Notebook 15,6"
- procesor: Intel Core i5-1035G4
- displej: 15,6" FHD 1920x1080px Matný IPS LED LCD
- pamäť: 8 GB DDR4
- operačný systém: Windows 10 PRO 64 b SK
- pevný disk: M.2 PCIe SSD 256GB
- rozhranie: WiFi , BT , USB 3.1 , USB 3.1 Typ-C , LAN , HDMI
Referenčný produkt: LENOVO ThinkBook 15-IIL, 20SM005NCK
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
3. Dokovacia stanica
- pripojenie USB 3.1 Typ-C, USB 2.0, USB 3.1, USB 3.1 Typ-C, LAN, VGA, HDMI
Referenčný produkt: LENOVO USB-C Travel Hub, 4X90S92381
V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
4. MS Office 2019 pre domácnosti a podnikateľov SK
- krabicová verzia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy,obsahujúci jednotkové ceny a ceny položiek.
4. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru.
5. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty:
5.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
5.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
5.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
6. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
7. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru min. dva pracovné dni pred plánovaním dodaním.
8. Doručenie tovaru do sídla objednávateľa a jeho odovzdanie kontaktnej osobe objednávateľa.
9. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
10.  Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci  zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
11. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby objednávateľa).
12. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.12.2020 09:00 — 04.12.2020 15:00

4,00 položky

2 150,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2020 10:26

18.11.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 768
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 12:42 - Vstupná ponuka 2 149,99 € Cena s DPH
18.11.2020 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka 2 149,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS