30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Dodávka nábytku (interiérového vybavenia)
nábytok, stôl, stolička, interiérové vybavenie
Tovar, Služba
1. Stolička otočná čalúnená na kolieskach s podrúčkami
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardná otočná kancelárska stolička s podrúčkami, pojazdná, čalúnená látkou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolička otočná čalúnená na kolieskach s podrúčkami | ks | 220 | ||
Výškovo nastaviteľné sedadlo | mm | 420 | 550 | |
Oteruvzdornosť poťahu MD | cyklus | 70 000 | ||
Nosnosť stoličky | kg | 120 | ||
Kolieska stoličky na všetky typy podláh a krytín Ø | mm | 60 | 70 | |
Hĺbka sedadla | mm | 450 | 550 | |
Šírka sedadla | mm | 450 | 550 | |
Výška operadla | mm | 550 | 630 | |
Výška operadla od podlahy | mm | 950 | 1150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia stoličky | pevná, v prevedení kov v kombinácií s tvrdeným plastom |
Čalúnenie sedacej a operadlovej časti stoličky | kvalitná poťahová látka tmavej farby (čierna, modrá, šedá, bordová), nehorľavá podľa B1 DIN 4102 (polyuretán) |
Výškovo nastaviteľná opierka chrbta | západkovým mechanizmom |
Výškovo nastaviteľné sedadlo | plynovým piestom zabraňujúcim postupnému klesaniu sedadla |
5-ramenný pojazdový kríž | Chrómovaná ocel |
Opierky rúk a kryty koliesok | pevné; plastové, čierne |
Kvalitatívne parametre | 1.akosť v zmysle platných STN |
2. Stôl kancelársky 160 drevený
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stôl kancelársky 160 drevený | ks | 200 | ||
Materiál - LDT doska - hrúbka | mm | 20 | 25 | |
Pracovná doska stola - hrúbka | mm | 25 | ||
Šírka stola | mm | 1600 | 1700 | |
Výška stola | mm | 750 | 780 | |
Hĺbka stola | mm | 750 | 800 | |
Výška priečnej výstuže stola | mm | 400 | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dezén LDT dosiek | čerešňa 344 PR |
Úprava LDT dosiek | obojstranne upravené melanínom v emisnej triede formaldehydu E-1, odolné voči chemikáliam a tukom. |
Úprava hrán LDT dosiek | ohranené odolnou ABS hranou hr. 2 mm |
Priečna výstuž stola | v prednej časti stola zo spodnej časti pracovnej dosky na celú šírku pre zaistenie stability a spevnenie konštrukcie stola, musí umožniť lícovanie kontajnera s hranou stola |
Kvalitatívne parametre | 1.akosť |
3. Kontajner zasuvkový ku kancelárskemu stolu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kontajner zasuvkový ku kanc. stolu | ks | 114 | ||
Materiál - LDT doska - hrúbka | mm | 18 | 20 | |
Plastové zásuvky kontajnera | ks | 3 | ||
Hrúbka čiel zásuviek | mm | 18 | ||
Šírka kontajnera | mm | 420 | 450 | |
Výška kontajnera (vrátane koliesok) | mm | 600 | 700 | |
Hĺbka kontajnera | mm | 650 | 700 | |
Pracovná doska kontajnera - hrúbka | mm | 20 | ||
Kovové úchytky zásuviek - rozteč | mm | 95 | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dezén LDT dosiek | čerešňa 344 PR |
Úprava LDT dosiek | obojstranne upravené melanínom v emisnej triede formaldehydu E-1, odolné voči chemikáliam a tukom. |
Úprava hrán LDT dosiek | ohranené odolnou ABS hranou hr. 2 mm |
Podstava kontajnera | na 4 kolieskach |
Uchytenie zásuviek | na kovových pojazdových lištách s 80%ným výsuvom a koncovými dorazmi |
Úchytky zásuviek | kovové - povrchová úprava: leštený chróm |
Centrálne uzamykanie zásuviek | situovane v hornej zásuvke |
Kvalitatívne parametre | 1.akosť v zmysle platných STN |
Názov |
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2.3.2. Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, nereklamovaný a doposiaľ nevystavovaný tovar 1. akostnej triedy v zmontovanom stave, jednotlivé kusy zabalené v ochrannom prepravnom obale zabraňujúcom poškodeniu tovaru pri preprave a manipulácii. |
2.3.3. Zmluvná cena je konečná, musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodávkou a dopravou zmontovaného, jednotlivo zabaleného nábytku v ochrannom prepravnom obale (zabraňujúcom poškodeniu tovaru pri preprave a manipulácii) do miesta dodania a odvoz a likvidáciu obalov a vzniknutého odpadu. |
2.3.4. Požaduje sa predložiť elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet do 5 pracovné dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy (jednotkové ceny bez DPH, DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková cena každého predmetu zmluvy, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH). |
2.3.5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2.3.6. Požaduje sa predložiť elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy technický opis dodávaného tovaru spolu s jeho technickými parametrami a funkčnými charakteristikami, jeho obchodný názov a fotografie dodávaného výrobku. |
2.3.7. Súčasťou každého jednotlivému kusu dodaného tovaru musí byť podrobný návod na ošetrenie, údržbu a obsluhu v slovenskom jazyku. |
2.3.8. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a preberacieho protokolu poverenou osobou v pracovných dňoch v pracovnom čase od 08:00 - 14:30 hod. |
2.3.9. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru poverenú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním. |
2.3.10. Dodanie tovaru je možné ucelene, aj po častiach. V prípade dodávky po častiach musí byť pre každú jednotlivú časť dodávky vystavený a potvrdený samostatný dodací list a preberací protokol. |
2.3.11. Preberací protokol musí obsahovať zjednodušený opis položiek aktuálne dodaného tovaru, jeho jednotlivé množstvá, otlačok pečiatky dodávateľa aj odberateľa, dátum dodania/prevzatia, čitateľné meno preberajúceho a podpisy zástupcov oboch strán. Odberateľ súčasne na preberacom protokole vykoná zápis o kontrole dodávky a jej stave. |
2.3.12. Odberateľ požaduje vystaviť jednu celkovú faktúru na celý predmet zákazky. Faktúra môže byť vystavená a doručená odberateľovi až po kompletnom dodaní všetkého tovaru. Prílohou faktúry musia byť všetky odberateľom aj dodávateľom potvrdené dodacie listy a preberacie protokoly. |
2.3.13. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na adresu, spolu so všetkými požadovanými dokladmi po dodaní kompletného tovaru v zmysle tejto zmluvy: Úrad centrálnej logistiky; Ministerstvo obrany SR; Kutuzovova 8; 832 47 Bratislava. |
2.3.14. Najneskorší možný termín dodania tovaru, resp. poslednej časti dodávky tovaru je 15.12.2020. |
2.3.15. Požaduje sa, aby tovar dodávaný podľa tejto kúpnej zmluvy bol 1. akosti a spĺňal všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre tovar podľa tejto kúpnej zmluvy a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. EU a musí spĺňať všeobecne platné normy, STN a všeobecne záväzné právne predpisy. |
2.3.16. Požadované STN: - STN EN 1335-1 (91 0852), - STN EN 1335-1/AC (91 0852), - STN EN 1335-2 (91 0852), - TNI CEN/TR 1335-4 (91 0852), - STN EN 14074 (91 0855), - STN 91 0015 (91 0015), - STN 91 0015/Z1 (91 0015), - STN 91 0015/Z2 (91 0015), STN EN 527-1 (91 0850), STN EN 527-2+A1 (91 0850). |
2.3.17. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. |
2.3.18. V prípade dodávky tovaru s vadami, nekompletnosti alebo dodania tovaru, ktorý nezodpovedá funkčnej a technickej špecifikácií tovaru podľa tejto kúpnej zmluvy a technického opisu predmetu zmluvy predloženého dodávateľom, objednávateľ takýto tovar neprevezme. |
2.3.19. Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.20. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
2.3.21. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa považovať: |
2.3.21.1. Nesplnenie povinnosti dodávateľa predložiť ktorejkoľvek poverenej osobe objednávateľa technického opisu; |
2.3.21.2. Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy alebo/aj; |
2.3.21.3. Na základe technického opisu predmetu zmluvy predloženého dodávateľom nebude možné objednávateľom, resp. poverenou osobou objednávateľa jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy a/alebo návrh na plnenie predmetu zmluvy (farebné vyobrazenie, podrobný opis tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík) nebude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.22. Záručná lehota min. 24 mesiacov. |
2.3.23. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstraňovania vád na tovare ( reklamácia), vadný tovar si objednávateľ prevezme v mieste plnenia a v prípade dodania náhradného plnenia za vadné plnenie, s ktorým bude spojená aj preprava tovaru, túto dodávateľ vykoná vo vlastnom mene a na vlastné náklady. |
Názov | Upresnenie |
Kvalitatívne parametre požadované pre všetky položky | 1.akosť v zmysle platných STN |
ul. Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
25.11.2020 08:00 — 15.12.2020 14:30
1,00 súbor položiek podľa kúpnej zmluvy
48 416,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.11.2020 11:04
23.11.2020 09:00
23.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2020 22:13 - Vstupná ponuka | 48 415,20 | € | Cena s DPH |
23.11.2020 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 406,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: