00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
36182508
AGB ekoservis s.r.o.
Pražská 2, Košice, 04011, SVK
Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu (kat.čísla odpadov: 18 01 02 a 18 01 03)
odpad, biologický, zdravotnícky, nebezpečný, likvidácia nemocničného odpadu
Služba
1. Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu (kat.čísla odpadov: 18 01 02, 18 01 03)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 02 Časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv okrem 18 01 03 | tona | 1 | ||
18 01 03 (N) Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | tona | 189 | ||
Frekvencia poskytovania služieb denne vznikajúcich odpadov | počet odberov odpadu | 2 x týždenne v prac. dňoch |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dočasné zhromažďovanie odpadu | odpad sa ukladá v 660 l kontajneroch v uzavretom priestore na adrese objednávateľa |
odber odpadu | pravidelne 2 x týždenne v pracovných dňoch resp. nepravidelne do 48 hod. od telefonického nahlásenia požiadavky na odber (nahlásenie bude právoplatné aj v dňoch prac. voľna resp. vo sviatok) |
prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti | z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa ( Bratislava - Nové Mesto ) a vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom |
nakládka odpadu | na vlastné náklady Objednávateľa a zamestnancami Objednávateľa |
preprava odpadu | z miesta prevzatia u Objednávateľa ( Bratislava - Nové Mesto ) do miesta zneškodnenia odpadu v súlade s platnou legislatívou |
zneškodnenie odpadu | v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve |
Názov |
Trvanie zmluvy na dobu 24 mesiacov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať podmienky bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na pracoviskách Objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje prípadné vady plnenia odstrániť bez zbytočného odkladu po uplatnení reklamácie objednávateľa na vlastné náklady. Ak vada plnenia spočíva v neprevzatí odpadu je poskytovateľ povinný odber odpadu realizovať najneskôr do 24 hodín od doručenia reklamácie. |
Termíny odberu odpadu budú pre Dodávateľa záväzné - písomne odsúhlasené a je možné ich zmeniť len s písomným súhlasom poverenej osoby Objednávateľa. V prípade mimoriadnych udalostí, počas št. sviatkov a dní prac. pokoja, alebo havarijných udalostí, bude lehota plnenia nad stanovený rámec plnenia. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že počas realizácie predmetu zmluvy bude dodržiavať príslušné právne predpisy súvisiace s ochranou životného prostredia. |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené predpokladané množstvá počas trvania zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na plnenie kompletného rozsahu predmetu zákazky, podľa definície v tech. špecifikácii. V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu Dodávateľ sa zaväzuje uskutočniť |
Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na vážnom zariadení (overená certifikovaná váha) Objednávateľa. Zmluvné strany písomne potvrdia sprievodný list nebezpečných odpadov, vývoz daného odpadu z odberných miest, jeho váhu a druh odpadu. |
Hmotnosť jedného prepravného vreca s odpadom môže byť max. 15 kg. |
Objednávateľ je povinný prepravné PVC vrecia, klinik boxy a iné prepravné nádoby riadne uzatvoriť, aby nedošlo k nežiaducemu úniku odpadu pri ďalšej manipulácii s odpadom, vrecia, klinik boxy a iné prepravné nádoby musia byť označené katalógovým číslom odpadu, za presné označenie zodpovedá Objednávateľ v zmysle platných právnych predpisov a zákonných ustanovení. |
Odpad, ktorý tvoria ostré predmety (jednorazové striekačky s ihlou, sklo a ostré úlomky) je povinný Objednávateľ uložiť do pevných obalov a tieto potom uložiť do prepravných vriec. |
Odpad vzniknutý po aplikácii chemoterapie je Objednávateľ povinný viditeľne označiť slovom "POZOR! CHEMOTERAPIA" |
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu. |
Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. |
Prevzatím odpadu z odberného miesta Poskytovateľ preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy - pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady: |
Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy. |
Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia. |
V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti. |
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zariadenia na zneškodnenie odpadu má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa počas trvania zmluvy. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy - pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien (za jeden kg) za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov. Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s poskytnutím služby, najmä odber odpadu, jeho odvoz, zneškodnenie, dopravné a manipulačné náklady. |
Uvedená cena zahŕňa: odvoz odpadu z odberných miest Objednávateľa, zneškodnenie odpadu |
Fakturácia za skutočne poskytnutú službu podľa hmotnosti jednotlivých druhov odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti sa bude realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na zhodnotenie alebo zneškodňovanie. |
Splatnosť faktúr je 60 dní. |
Poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, po dni poskytnutí služby. |
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (20 %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (20 %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. Výpovedná lehota odstúpenia od zmluvy je 3 - mesačná, okrem hrubého porušenia zmluvných podmienok niektorou zo zmluvných strán. |
V prípade, ak sa po uzavretí zmluvy uzatvorenej automatizovaným spôsobom ukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu poskytnutou cenou a cenou nižšou. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený žiadne svoje pohľadávky, ktoré mu vznikli voči objednávateľovi, postúpiť tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade, ak dodávateľ postúpi tieto pohľadávky bez súhlasu objednávateľa, je takáto zmluva o postúpení pohľadávky neplatná. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
01.12.2020 00:00 — 30.11.2022 23:59
190,00 tona
172 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2020 08:30
18.11.2020 12:00
18.11.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.11.2020 15:22 - Vstupná ponuka | 172 900,00 | € | Cena bez DPH |
18.11.2020 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 172 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: