• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 10:55

Detail zákazky Z202029579

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    19.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.11.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.11.2020 10:55

Základné údaje

Z202029579

OF-225906

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5088872

Objednávateľ

37922459

Stredná odborná škola strojnícka, Partizánska cesta 76, Bánovce nad Bebravou

Partizánska cesta 76, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Dodávateľ

43897452

GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.

M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická výklopná panvica

elektrická výklopná panvica, hromadné stravovanie, inštalácia

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická smažiaca výklopná panvica
Funkcia
Dodanie novej nepoužívanej elektrickej výklopnej panvice na tepelnú prípravu jedál, na varenie, vyprážanie, dusenie, smaženie jedál pre zariadenia hromadného stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer (šxhxv) mm 1045x800x800 1400x900x900
Objem liter 120
Výkon kW 10 20
Regulácia teploty °C 50 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nerezová oceľ
Sklápanie vane manuálne
Ochrana pred NDN samočinným odpojením od zdroja
regulácia s termostatom áno
prívod vody áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia personálu zodpovedným zamestnancom dodávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platným STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu Objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa požadované kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať Objednávateľ možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
Vrátenie tovaru a odstúpenie od Zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, Objednávateľ tovar neodoberie a vystaví negatívnu referenciu.
Záručná doba 36 mesiacov.
Záručný a pozáručný servis poskytovaný do 72 hodín od zistenia poruchy na zariadení osobne technikom. Počas pozáručnej doby s bezplatným príjazdom a diagnostikou.
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami.
Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov je nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
Dodávka tovaru do 5.12.2020

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 76, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

23.11.2020 08:00 — 27.11.2020 14:00

1,00 ks

3 486,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2020 08:14

19.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 31
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2020 08:23 - Vstupná ponuka 3 486,00 € Cena bez DPH
18.11.2020 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 3 376,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS