• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202029512

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202029512

OF-225803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5082778

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

45515930

Chromservis SK s.r.o.

Nobelova 34, Bratislava, 836 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Statický ionizátor

ionizátor

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Statický ionizátor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Statický ionizátor ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Statický ionizátor : zariadenie vytvárajúce bipolárne ióny, určené na elimináciu statickej elektriny pri presnom vážení prašných častíc
- koncentrácia produkovaného ozónu 0,05 ppm
- možnosť umiestnenia v blízkosti analytických váh (10 až 40 cm)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod.
Dodávateľ poskytne záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe objednávateľa: obchodný názov (značka/typ) predmetu zmluvy, spolu relevantnými dokladmi, ktorými je možné overiť požadované technické parametre papiera. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknutý tovar a technické parametre. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odoprieť prevziať tovar a podpísať dodací list pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve, kvalite, bez vád.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Súčasťou dodávky bude sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, záručný list.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - koncentrácia produkovaného ozónu 0,05 ppm
Navrhnutá hodnota - Koncentrácia produkovaného ozónu 0,06 ppm

Uvedenie minimálnej vhodnej koncentrácie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

23.11.2020 07:00 — 07.12.2020 15:00

1,00 ks

1 434,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2020 13:39

16.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 13:45 - Vstupná ponuka 1 434,00 € Cena s DPH
11.11.2020 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 434,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS