00164381
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
HW maintenance zariadení
hardvér, maintenance, technická podpora
Služba
1. HW maintenance zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Technická podpora hardvérového vybavenia formou poskytovania požadovaných servisných služieb, súvisiacich opráv nahlásených problémov a služieb centrálneho nahlasovania a správy problémov zariadení, ku ktorým potrebujeme mať zabezpečenú podporu v rozsahu garantovanej doby opravy alebo náhradného riešenia NBD on site (8x5 NBD) (ďalej len „zariadenia“). Súčasťou služieb je aj prístup k technickým aktualizáciám výrobcov zariadení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: diskové pole HP EVA P6350, (AP889B) SN: CZ32420734 - na obdobie 12 mesiacov | ks | 1 | ||
Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: server HPE blades BL460c G8 (735151-B21), SN CZJ4100229, CZJ4100225, CZJ402042P, CZJ4100226, CZJ4100224, CZJ4100221, CZJ4100227, CZJ410022B, CZJ4100222, CZJ4100228, CZJ4100223, CZJ410022C - na obdobie 12 mesiacov | ks | 12 | ||
Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: blade server HPE BL660c G8 (679118-B21) SN CZJ5500QN6, CZJ5500QN7- na obdobie 12 mesiacov | ks | 2 | ||
Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: rack server HPE DL380 G9, SN CZJ647088S, CZJ6150TKQ - na obdobie 12 mesiacov | ks | 2 | ||
Technická podpora (garantovaná doba opravy alebo náhradné riešenie NBD on site) zariadenia: load ballancer F5-BIG-BT-5250V SN f5-zgla- qdac - na obdobie 12 mesiacov | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služby technickej podpory | Používanie autorizovaných náhradných dielov a certifikovaných technikov na opravu zariadení |
Služby technickej podpory | Servisné pokrytie hardvérových incidentov v režime 8x5 - oprava alebo nasadenie náhradného riešenia nasledujúci pracovný deň od nahlásenia na pracovisku obstarávateľa |
Služby technickej podpory | Prístup k technickým aktualizáciám výrobcov zariadení (nové verzie strojových kódov zariadení – firmvér, nové verzie riadiacich a manažovacích systémov zariadení a softvéru zariadení) |
- | počas celého obdobia servisu |
Služby technickej podpory | Prístup k podporným a vývojovým štruktúram výrobcov zariadení počas celého obdobia servisu |
Služby Service Desku | Zabezpečenie jednotného kontaktného bodu hardvérových incidentov v rozsahu 8x5, s prijatím hlásenia incidentov cez web, email, alebo telefonicky v slovenskom jazyku |
Služby Service Desku | Zabezpečenie centrálneho sledovania riešenia nahlásených hardvérových incidentov |
Služby Service Desku | Zabezpečenie základnej užívateľskej podpory za účelom odfiltrovania bežných a opakovaných incidentov |
Služby Service Desku | Kategorizácia problémových hlásení a ich presmerovanie na riešiteľské tímy |
Služby Service Desku | Informovanie užívateľa o stave riešenia incidentu počas celého cyklu incidentu |
Služby Service Desku | Eskalácia incidentov na ďalšie úrovne servisnej podpory a informovanie užívateľa o vyriešení incidentu |
Služby Service Desku | Ukončenie a uzatvorenie hlásenia v centrálnom Service Desku |
Služby Service Desku | Zabezpečenie vyhodnocovania priebehu a plnenia riešení |
Služby Service Desku | Verejný obstarávateľ požaduje možnosť nahlásiť incident viacerými spôsobmi v režime 24x7: Telefonicky; E-mailom; Cez web rozhranie (z internej siete alebo cez Internet). |
Priebežné informovanie o stave incidentu | Min. v rozsahu: Registrácia incidentu, Pridelenie riešiteľskému tímu, Riešenie incidentu, Čakanie na náhradné diely, Vyriešenie incidentu, Akceptácia zo strany obstarávateľa a uzatvorenie incidentu. |
Sledovanie riešenia požiadaviek | Možnosť sledovať stav riešenia súčasných požiadaviek, ako aj celú históriu požiadaviek obstarávateľa v minulosti prostredníctvom webovej aplikácie. |
Monitorovanie | Možnosť vstupovať do systému Service Desk na úrovni monitorovania všetkých incidentov s cieľom kontroly a analýzy poskytovania služieb. |
Pravidelné reportovanie | Min. v rozsahu: Počet vyriešených incidentov po uplynutí definovanej doby na riešenie; Počet registrovaných incidentov podľa komunikačného kanála; Počet registrovaných interakcií podľa služieb; |
- | Prehľad otvorených otázok a problémov, ktoré sú riešené. |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi služby uvedené v čl. II Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky" alebo „služby“). Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky celkovú cenu podľa bodu II. Cena ďalej len „celková cena“). |
2. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením podľa tejto zmluvy. Dodávateľ zahrnie do celkovej ceny náklady spojené s predmetom zákazky vrátane aktivácie podpory, reaktivácie, reaktivačného poplatku nevyhnutných prevádzkových činností súvisiacich s obnovou podpory pre technológie uvedené v čl. II. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky. |
3. Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Emailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
4. Miestom poskytovania služieb sú priestory objednávateľa v Bratislave. |
II. CENA |
1. Celková cena predmetu zákazky zahŕňa aj cenu za jednotlivé položky, ktoré sú uvedené v čl. II. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky (ďalej len „jednotková cena“) a zároveň zahŕňa aj všetky náklady dodávateľa spojené so zmluvou, najmä doprava na miesto plnenia, vykládka dodaného náhradného riešenia v mieste určenom, monitoring a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovených osobitnými právnymi predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť celkovú cenu za predmet zákazky uvedený v čl. II. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky . Vzorec výpočtu celkovej ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva a jednotkových cien bez DPH aj s DPH podľa čl. II. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky. |
3. Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet celkovej ceny podľa položiek uvedených v čl. II. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa čl. II. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedené v rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas celého trvania zákazky. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny . Celková cena za predmet zákazky zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny. |
5. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po podpise zákazky sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny o hodnotu DPH. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, resp. miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. |
7.Celková cena bude hradená štvrťročne vopred v štyroch rovnakých splátkach. Prvá splátka bude uhradená po uzatvorení zmluvy, avšak až po predložení potvrdení podľa bodu III. Certifikáty a potvrdenia na plnenie. Predmetné potvrdenia tvoria povinnú prílohu faktúry. |
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA |
1. Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy zašle objednávateľovi kópiu potvrdenia od výrobcov zariadení a technických aktualizácií, resp. obchodného zastúpenia výrobcov zariadení a technických aktualizácií pre slovenský trh, že je autorizovaným obchodným a/alebo servisným partnerom výrobcu zariadení a technických aktualizácií a je oprávnený poskytnúť predmet zákazky, za účelom preukázania jeho kompetencie pre riadne poskytnutie plnenia predmetu zákazky a poskytnutie podpory podľa podmienok zmluvy. |
2. Súčasťou dodávky bude Potvrdenie od výrobcov zariadení a technických aktualizácií, resp. obchodného zastúpenia výrobcov pre slovenský trh o aktivácii podpory pre zariadení a technických aktualizácií, ktoré sú predmetom zákazky. |
IV. ZMLUVNÉ POKUTY |
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 eur za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä: a) porušenie akýchkoľvek povinností podľa bodu III. Certifikáty a potvrdenia a bodu VII. Podmienky účasti , b) omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 5 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky. |
2. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
3. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď dodávateľ podstatne porušil zmluvu. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
2. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) týmto nie je dotknuté. |
VI. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje poslať buď poštou vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, alebo v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na emailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
2. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
3. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a v súlade s OPET. |
4. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, resp. nebude k nej pripojená príloha podľa bodu 3., objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do 2 pracovných dní novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. V takom prípade objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
VII. PODMIENKY ÚČASTI |
1. Dodávateľ vyhlasuje, že je ku dňu podpísania tejto zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o RPVS“) a tiež každý jemu známy subdodávateľ v ktoromkoľvek rade, ktorý je partnerom verejného sektora je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Ďalej dodávateľ vyhlasuje, že ku dňu podpísania tejto zmluvy má ako partner verejného sektora alebo má osoba, ktorá plní povinnosti oprávnenej osoby pre dodávateľa v zmysle zákona o RPVS (ďalej len „oprávnená osoba“), splnené všetky povinnosti, ktoré pre dodávateľa ako partnera verejného sektora alebo pre oprávnenú osobu vyplývajú zo zákona o RPVS. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
08.12.2020 00:00 — 08.12.2021 00:00
1,00 súbor
149 948,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.11.2020 11:30
04.12.2020 09:00
04.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2020 10:52 - Vstupná ponuka | 149 940,00 | € | Cena s DPH |
03.12.2020 15:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 149 928,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: