• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 11:00

Detail zákazky Z202029495

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 11:00

Základné údaje

Z202029495

OF-223347

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085547

Objednávateľ

36601284

Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb

Ondavská 8, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

36315303

MAT-obaly, s.r.o.

Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka polyetylénových vriec, sáčkov, tašiek a vreciek

Vrecia, sáčky, tašky, vrecká

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Položka č.1 - Vrecia na odpad oranžové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 12 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 700 mm
2. výška 1100 mm
3. hrúbka min. 0,15 mm
4. min. hmotnosť vreca 190 g
5. LDPE technický regranulát bez zápachu
6. min. nosnosť vreca 50 kg
 2. Položka č.2 - Vrecia na odpad čierne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 2 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 700 mm
2. výška 1100 mm
3. hrúbka min. 0,15 mm
4. min. hmotnosť vreca 190 g
5. LDPE technický regranulát bez zápachu
6. min. nosnosť vreca 50 kg
7. farba čierna, nepriesvitná a nepriehľadná
 3. Položka č.3 - Priesvitné potravinové vrecia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 3 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 550 mm
2. výška 1100 mm
3. hrúbka min. 0,13 mm
4. min. hmotnosť vreca 140 g
5. LDPE primárny v potravinárskej kvalite
6. min. nosnosť vreca 50 kg
7. bezfarebné, priehľadné
 4. Položka č.4 - Vrecia zaťahovacie 120 litrové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 44 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 700 mm
2. výška 1000 mm + 50 mm na pásku
3. hrúbka min. 0,06 mm
4. LDPE technický regranulát
5. vrecia musia obsahovať zaťahovaciu pásku pre pohodlnú manipuláciu a uzavretie
6. farba modrá, nepriehľadná
 5. Položka č.5 - Vrecia zaťahovacie 160 litrové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 2 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 880 mm
2. výška 1000 mm + 50 mm na pásku
3. hrúbka min. 0,06 mm
4. LDPE technický regranulát
5. vrecia musia obsahovať zaťahovaciu pásku pre pohodlnú manipuláciu a uzavretie
6. farba modrá, nepriehľadná
 6. Položka č.6 - Sáčky do koša 20 litrové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 7 502
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 500 mm
2. výška 600 mm
3. hrúbka min. 0,007 mm
4. materiál HDPE
5. farba čierna
 7. Položka č.7 - Sáčky do koša 35 litrové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 88 975
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 500 mm
2. výška 600 mm
3. hrúbka min. 0,023 mm
4. materiál LDPE
5. farba modrá, nepriehľadná
 8. Položka č.8 - Sáčky do koša 60 litrové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 6 985
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 600 mm
2. výška 700 mm
3. hrúbka min. 0,025 mm
4. materiál LDPE
5. farba modrá, nepriehľadná
 9. Položka č.9 - Taška mikroténová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 24 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 250 mm
2. výška 470 mm
3. hrúbka min. 0,012 mm
4. materiál HDPE
5. min. nosnosť tašky 5 kg
6. farba: bezfarebná, priehľadná, resp. biela
 10. Položka č.10 - Vrecká s rýchlouzáverom 70 x 100 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 22 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 70 mm
2. výška 100 mm
3. hrúbka min. 0,04 mm
4. materiál LDPE
5. uzatváranie rýchlouzáverom
6. bezfarebné, priesvitné
 11. Položka č.11 - Vrecká s rýchlouzáverom 100 x 150 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet ks 0 10 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. šírka 100 mm
2. výška 150 mm
3. hrúbka min. 0,04 mm
4. materiál LDPE
5. uzatváranie rýchlouzáverom
6. bezfarebné, priesvitné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dohodnuté zmluvné obdobie, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "objednávka") objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
3. Požaduje sa dodanie tovaru:
3.1 do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
3.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky)
3.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod.,
3.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody),
3.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH.
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj:
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka,
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
4. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ (napr. doprava).
5. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
6. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom.
7. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk, resp. po elektronickej aukcii stane:
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže
alebo
- dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže
tak:
7.1 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle objednávateľovi dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny;
7.2 objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy.
8. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
8.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od preukázania skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 10. tejto rámcovej dohody.
9. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). V prípade, ak sa zmluvné strany podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu,
objednávateľ si vyhradzuje právo zmluvu vypovedať s výpovednou dobou 1 mesiac. Výpovedná doba začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho mesiaca.
10. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
10.1 Zmluvná cena tohto druhu tovaru bude určená, ako nižšia cena z nasledovných cien:
- z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena rovnakého typu tovaru od min. troch rôznych predajcov na trhu. Jedným z povinne oslovených predajcov v rámci prieskumu trhu bude dodávateľ. Prieskum trhu vykoná objednávateľ.
- z ponukovej ceny predloženej dodávateľom v prieskume trhu.
11. V prípade, ak počas platnosti rámcovej dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená. Ak trhová cena náhradného tovaru bude v danom období nižšia ako cena pôvodného tovaru, platí spôsob určenia ceny uvedený v predchádzajúcom bode.
12. V prípade, ak nastanú skutočnosti uvedené v bodoch 10 a 11 je dodávateľ povinný pred prvou dodávkou každého nového tovaru, resp. náhradného druhu tovaru doručiť objednávateľovi prospektový materiál a zároveň doručiť návrh dodatku, ktorého predmetom bude zmena rozsahu plnenia vrátane aktualizovaného štruktúrovaného rozpočtu ceny predmetu zákazky.
13. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zmena názvu tovaru a pod.).
14. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
15. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 8. - 14. tejto časti rámcovej dohody
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
17. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY:
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu,
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania.
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Dodávka polyetylénových vriec, sáčkov, tašiek a vreciek",
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a).
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť:
1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" (ďalej len „Príloha č. 1“). Z vyplnenej Prílohy č. 1 musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje.
1.2 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1.
1.3 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny".
1.4 Funkčné vzorky v počte minimálne 1 ks, t.j. 1 ks pre každú položku, ktorú uvedie objednávateľ vo Výzve na predloženie vzoriek. Dodávateľ predkladá vzorky až na základe e-mailovej výzvy objednávateľa. Objednávateľ si v rámci kontroly splnenia osobitných požiadaviek vyhradzuje právo vyžiadať doručenie vzoriek za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. Požaduje sa viditeľná identifikácia každej vzorky: „Vzorka – X, Y“ (kde „X" je poradové číslo položky a "Y" je názov ponúkaného produktu).
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY:
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky:
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY.
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov.
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi,že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade s rámcovou dohodou,
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

224 652,00 ks

18 070,28

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2020 12:50

18.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 13:00 - Vstupná ponuka 18 060,00 € Cena bez DPH
11.11.2020 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka 18 060,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS