• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 13:10

Detail zákazky Z202029490

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 12:18
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 12:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 13:10

Základné údaje

Z202029490

OF-226225

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5082758

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač (vedecká monografia, učebnica, odborná umelecká publikácia)

tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, monografia, učebnica, publikácia

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 79823000-9 - Tlačiarenské a doručovateľské služby
  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač vedeckej monografie
Funkcia
Tlač vedeckej monografie
Urobiť jednoduchý návrh obálky (za tlač).
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh služby zalomenie + korektúra PDF + tlač + jednoduchý návrh obálky (1+0)
Náklad 150 ks
Formát B5, V2, obálka 250 g NLS, lamino lesklé, 1+0; vnútro 1+1, 5 strán 4+4 (grafy), papier ofset 80g;
Počet strán 98 A4
 2. Tlač vysokoškolskej učebnice
Funkcia
Tlač vysokoškolskej učebnice.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh služby zalomenie + korektúra PDF + tlač
Náklad 80 ks
Formát A5, V2, obálka 250 g NLS, lamino lesklé, 4+0; vnútro 1+1, 4 +4 – 7 predeľových strán, 9 obrázkov a 9 grafov, papier ofset 80g;
Počet strán 110 A4
Podklady Word, obálka a predelové strany v PDF
 3. Tlač odbornej umeleckej publikácie
Funkcia
Tlač odbornej umeleckej publikácie
Kniha s V4 väzbou.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Finálny formát 220x230mm (s x v )
Počet strán 228 strán + obal
Obal 300g ONM, tlač 4+4 (cmyk), lamino matné
Vnútro 150g ONM, tlač 4+4 (cmyk)
Väzba V4 mäkká šitá
Náklad 150 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
I. FAKTURÁCIA
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
III. PODMIENKY ÚČASTI
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hajdóczyho 1, Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

19.11.2020 08:30 — 25.11.2020 14:30

380,00 ks.

3 680,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2020 12:18

16.11.2020 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2020 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 53
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 12:33 - Vstupná ponuka 3 680,00 € Cena bez DPH
14.11.2020 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka 3 540,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS