• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 09:50

Detail zákazky Z202029488

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 12:05
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 09:50

Základné údaje

Z202029488

OF-225480

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5082754

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

31424562

UNOTECH, spol. s r.o.

Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hydrogelové podložky

hydrogél, podložka

  • 33141000-0 - Jednorazový nechemický lekársky spotrebný materiál a hematologický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hydrogelové podložky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- tenké a anatomicky tvarované podložky na pokrytie oblastí pokožky pacienta;
- nesterilné súpravy (sety) určené na jednorázové použitie;
- každá podložka má vstupné a výstupné spojenie, ktoré sa pripájajú k linke na dodávanie tekutín;
- vankúšiky sú navrhnuté tak, aby voda prechádzala vo vnútorných cestách po celej svojej ploche, aby zabezpečila rovnomerný a účinný prenos tepla medzi pokožkou a vodou;
- priľnavé podložky k pokožke pacienta pomocou biokompatibilného hydrogélového lepidla;
- hydrogél si udržiava svoju adhéziu počas dlhších časových období. Vankúšiky je možné v prípade potreby premiestniť;
- zadná strana každej vložky je izolovaná tak, aby minimalizovala prenos tepla do prostredia a kondenzáciu pri chladení;
- bez latexu.
Hydrogélové podložky musia byť kompatibilné s prístrojom Artic SUN 5000.
Požadované veľkosti:
1. Hydrogélové podložky veľkosť M 1 balenie (t.j. 4 ks)
2. Hydrogélové podložky veľkosť L 1 balenie (t.j. 4 ks)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Objednávateľ požaduje, aby bol tovar prepravovaný a doručený v originálnom ochrannom obale/balení (kartón, krabica).
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru;
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky;
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis.
Objednávateľ môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar:
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru:
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností na tovar,
- musí byť predložený v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku;
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnakéalebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenieposkytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospechceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejtoskutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

20.11.2020 12:03

1,00 podľa rozpisu položiek

1 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2020 12:05

16.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2020 09:32 - Vstupná ponuka 1 099,99 € Cena s DPH
13.11.2020 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 1 099,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS