• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 14:05

Detail zákazky Z202029478

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 14:05

Základné údaje

Z202029478

OF-226196

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085537

Objednávateľ

00165476

Špecializovaný liečebný ústav Marína, štátny podnik

Sládkovičova 311/3, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je združená dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do 1 odberného miesta vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie za OM na obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 23:59 hod. kWh 435 000
- Vysoký tarif (VT) na obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 23:59 hod. kWh 320 000
- Nízky tarif (NT) na obdobie od 1.1.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 23:59 hod. kWh 115 000
Rezervovaná kapacita na 12 mesiacov kW 120
Maximálna rezervovaná kapacita kW 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto - OM ul. Sládkovičova 311/3, 962 37 Kováčová
EIC kód 24ZSS9175917000U
Vyúčtovacie obdobie Kalendárny mesiac
Napäťová úroveň VN
Typ merania B
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Združená dodávka elektrickej energie
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberného miesta odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektrickej energie a služby súvisiace s jej dodávkou.
Dodávateľ zabezpečí všetky úkony súvisiace so zmenou dodávateľa.
Odberateľ požaduje jednotnú cenu za VT a NT
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním elektrickej energie vrátane ceny za silovú energie a taktiež ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon, odvod do NJF a ostatné položky vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS a platného v čase predloženia ponuky.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť presnú špecifikáciu celkovej zmluvnej ceny na všetky jednotlivé položky.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie.
Cena bude uhradená v mene euro.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť distribučné služby do odberného miesta odberateľa do výšky jeho maximálnej rezervovanej kapacity,
- zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa,
- upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa na žiadosť odberateľa, bez sankcií,
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa,
- zabezpečiť preskúšanie meradla na žiadosť odberateľa.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho predávajúceho.
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez súhlasu objednávateľa na iný subjekt, ani ich inak nescudzí.
Dodávateľ musí umožniť odberateľovi kontrolu spotreby a ďalšie informácie o odbernom mieste odberateľa na WEB stránke dodávateľa.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 1.1.2021 00:00 hod
Deň skončenia dodávky 31.12.2021 23:59 hod
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom bez preddavkových platieb nasledovne:
Fakturačné obdobie – kalendárny mesiac
Realizácia platby – až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry
Vystavenie faktúry – najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočne odobraté množstvo za predchádzajúci kalendárny mesiac
Splatnosť faktúry – 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Doklad o oprávnení podnikať v energetike – dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením platného povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú na rok 2021 rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Stredoslovenského regiónu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Odberateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia alebo prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny ak neprekročí toleranciu +/- 20% (minimálne množstvo je vo výške 80% predpokladanej spotreby, maximálne množstvo odberu je vo výške 120% predpokladanej spotreby).

Dodávateľ preberá za odberateľa zodpovednosť za odchýlku s čím má spojené finančné náklady, preto je potrebné doplniť toleranciu odberu

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie.
Navrhnutá hodnota žiadame vypustiť zo súťažných podkladov

Ide o duplicitnú požiadavku v súťažných podkladoch. (Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie.)

Názov
Pôvodná hodnota V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Navrhnutá hodnota Žiadame vypustiť zo súťažných

Táto požiadavka je nerealizovateľná nakoľko víťazný dodávateľ po elektronickej aukcii zabezpečí celkové množstvo energie na celé požadované obdobie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez súhlasu objednávateľa na iný subjekt, ani ich inak nescudzí.
Navrhnutá hodnota žiadame vypustiť zo súťažných podkladov

Ak odberateľ je v omeškaní s úhradou akejkoľvek pohľadávky, ako dlžník je povinný zaplatiť dodávateľovi príslušnú pohľadávku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 311/3, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

435 000,00 kWh

63 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2020 11:44

18.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 101
 45
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2020 13:13 - Vstupná ponuka 62 949,85 € Cena s DPH
18.11.2020 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka 62 888,59 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS