• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 13:26

Detail zákazky Z202029463

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 13:26

Základné údaje

Z202029463

OF-226197

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085527

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

40 ks PC

počítač, monitor, kábel, klávesnica, myš, USB webová kamera, slúchadlá

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237240-3 - Webová kamera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC s príslušenstvom
Funkcia
Zabezpečenie pracovných aktivít
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nový počítač označený výrobcom ako business model, kancelársky ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát skrine Formát skrine označený výrobcom ako SFF (Small form factor) - nie USFF
Procesor CPU skóre (podľa www.cpubenchmark.net PerformanceTest V10) min. 6600 bodov, single thread rating min. 2050, počet fyzických jadier min. 4, max 65W typické TDP
Operačná pamäť kapacita pamäte min. 8GB, typ DDR4
Pevný disk typ SSD PCIe NVMe, kapacita min. 256 GB
USB porty min. 4x USB 3.1 Typ-A
Grafické výstupy min. 2x DisplayPort, alebo 2x HDMI, prípadne súčasne 1x HDMI a 1x DisplayPort (2 digitálne výstupy)
Grafická karta integrovaná na základnej doske PC alebo do CPU
Optická mechanika vstavaná, podpora zapisovania DVD-RW a DVD+RW
Ďalšie rozhrania min. 1x RJ-45 Gigabit ethernet zabudovaný, zabudovaná zvuková karta s výstupom na prednej strane 1x slúchadlá/mikrofón
Bezpečnosť TPM 2.0 čip
Operačný systém Windows 10 PRO 64-bit, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný
Záruka min. 36 mesiacov, typ záruky On-Site (u zákazníka, poskytovaná výrobcom), odozva ďalší pracovný deň
Referenčný model HP ProDesk 405 G4 SFF , HP ProDesk 400 G6 SFF alebo ekvivalent
Príslušenstvo 14+4+2 Rozšir. pamäť RAM,14x pamäť kompatibilná s KCP424NS8/8,4x pamäť kompatibil. s KCP426NS6/8,2x pamäť kompatibil. s KCP316ND8/8,musí byť zaručená 100% kompatibilita s pamäťami. Doživotná záruka na pamäte
Príslušenstvo 40 ks USB klávesnica káblová, slovenské rozloženie klávesnice s numerickou klávesnicou
Príslušenstvo 40 ks USB myš káblová, optická, troj-tlačidlová s kolieskom
Príslušenstvo 40 ks Pamäť. médium SSD int., roz. 2,5“, kapac. min. 250GB, rozhr. SATA + red. na 3,5“ uchytenie + SATA kábel, rýchl. disku čít./zápis min. 500/500MB/s, životn. disku pri zápise min.120TBW, zár. min. 5 rok.
Príslušenstvo 30 ks USB webová kamera s možnosťou prichytenia na monitor, Rozlíšenie min. 720p, min. 25FPS
Príslušenstvo slúchadlá 30 ks Slúchadlá s integrovaným mikrofónom cez hlavu, stereo, 2 slúchadlá, otvorená konštrukcia,
Príslušenstvo slúchadlá: pripojenie k PC cez kombinovaný 4pin 3,5mm jack + redukcia na rozdelenie na 2x 3,5 jack (samostatné audio a mikrofón), pripojenie TRS aj TRRS, kábel min. 1,8m
Príslušenstvo 5 ks Pamäťové médium externé HDD USB kapacita 2 TB, Rozhranie kompatibilné s USB-A a USB-C.
 2. Monitor 24“ s príslušenstvom
Funkcia
Zabezpečenie pracovných aktivít
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nový monitor s uhlopriečkou 24“, IPS ks 40
DisplayPort ks 40
HDMI kábel, dĺžky min. 1,8m ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Matný, antireflexný, rozlíšenie: 1920x1080, technológia obrazovky IPS, pozorovacie uhly min. 178/178, výškovo nastaviteľný + pivot, vstavané reproduktory vyžaduje sa
Rozhrania monitora HDMI, DisplayPort, VGA
Záruka 3 roky
Referenčný model HP P24h G4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a vyloženie na mieste plnenia.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní od uzavretie zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou  nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala dodávateľovi objednávku) bude prílohou faktúry.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.11.2020 10:30 — 10.12.2020 14:00

1,00 celok

33 394,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2020 10:41

18.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 409
 66
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.11.2020 08:28 - Vstupná ponuka 33 394,80 € Cena s DPH
18.11.2020 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 33 394,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS