36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
40 ks PC
počítač, monitor, kábel, klávesnica, myš, USB webová kamera, slúchadlá
Tovar, Služba
1. PC s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pracovných aktivít |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nový počítač označený výrobcom ako business model, kancelársky | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát skrine | Formát skrine označený výrobcom ako SFF (Small form factor) - nie USFF |
Procesor CPU | skóre (podľa www.cpubenchmark.net PerformanceTest V10) min. 6600 bodov, single thread rating min. 2050, počet fyzických jadier min. 4, max 65W typické TDP |
Operačná pamäť | kapacita pamäte min. 8GB, typ DDR4 |
Pevný disk | typ SSD PCIe NVMe, kapacita min. 256 GB |
USB porty | min. 4x USB 3.1 Typ-A |
Grafické výstupy | min. 2x DisplayPort, alebo 2x HDMI, prípadne súčasne 1x HDMI a 1x DisplayPort (2 digitálne výstupy) |
Grafická karta | integrovaná na základnej doske PC alebo do CPU |
Optická mechanika | vstavaná, podpora zapisovania DVD-RW a DVD+RW |
Ďalšie rozhrania | min. 1x RJ-45 Gigabit ethernet zabudovaný, zabudovaná zvuková karta s výstupom na prednej strane 1x slúchadlá/mikrofón |
Bezpečnosť | TPM 2.0 čip |
Operačný systém | Windows 10 PRO 64-bit, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný |
Záruka | min. 36 mesiacov, typ záruky On-Site (u zákazníka, poskytovaná výrobcom), odozva ďalší pracovný deň |
Referenčný model | HP ProDesk 405 G4 SFF , HP ProDesk 400 G6 SFF alebo ekvivalent |
Príslušenstvo 14+4+2 | Rozšir. pamäť RAM,14x pamäť kompatibilná s KCP424NS8/8,4x pamäť kompatibil. s KCP426NS6/8,2x pamäť kompatibil. s KCP316ND8/8,musí byť zaručená 100% kompatibilita s pamäťami. Doživotná záruka na pamäte |
Príslušenstvo 40 ks | USB klávesnica káblová, slovenské rozloženie klávesnice s numerickou klávesnicou |
Príslušenstvo 40 ks | USB myš káblová, optická, troj-tlačidlová s kolieskom |
Príslušenstvo 40 ks | Pamäť. médium SSD int., roz. 2,5“, kapac. min. 250GB, rozhr. SATA + red. na 3,5“ uchytenie + SATA kábel, rýchl. disku čít./zápis min. 500/500MB/s, životn. disku pri zápise min.120TBW, zár. min. 5 rok. |
Príslušenstvo 30 ks | USB webová kamera s možnosťou prichytenia na monitor, Rozlíšenie min. 720p, min. 25FPS |
Príslušenstvo slúchadlá 30 ks | Slúchadlá s integrovaným mikrofónom cez hlavu, stereo, 2 slúchadlá, otvorená konštrukcia, |
Príslušenstvo slúchadlá: | pripojenie k PC cez kombinovaný 4pin 3,5mm jack + redukcia na rozdelenie na 2x 3,5 jack (samostatné audio a mikrofón), pripojenie TRS aj TRRS, kábel min. 1,8m |
Príslušenstvo 5 ks | Pamäťové médium externé HDD USB kapacita 2 TB, Rozhranie kompatibilné s USB-A a USB-C. |
2. Monitor 24“ s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pracovných aktivít |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nový monitor s uhlopriečkou 24“, IPS | ks | 40 | ||
DisplayPort | ks | 40 | ||
HDMI kábel, dĺžky min. 1,8m | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Matný, antireflexný, rozlíšenie: 1920x1080, technológia obrazovky IPS, pozorovacie uhly min. 178/178, výškovo nastaviteľný + pivot, vstavané reproduktory | vyžaduje sa |
Rozhrania monitora | HDMI, DisplayPort, VGA |
Záruka | 3 roky |
Referenčný model | HP P24h G4 |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a vyloženie na mieste plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 7 dní od uzavretie zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala dodávateľovi objednávku) bude prílohou faktúry. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.11.2020 10:30 — 10.12.2020 14:00
1,00 celok
33 394,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2020 10:41
18.11.2020 10:00
18.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.11.2020 08:28 - Vstupná ponuka | 33 394,80 | € | Cena s DPH |
18.11.2020 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 394,79 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: