00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Zariadenie na tlač
tlač
Tovar, Služba
|
1. Zariadenie na tlač
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tlač dokumentov v kancelárii |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 1 | ||
| Počet strán za minútu | ks | 21 | ||
| Rozlíšenie tlače | DPI | 2400 x 600 | ||
| Rozlíšenie plochého skenera | DPI | 1200 x 2400 | ||
| Rozmery (V x H x Š) | mm | 417 x 429 x 495 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Konektivita | Wifi, LAN, USB, AirPrint |
| Technológia tlače | Laser, farebná, LED |
| Obojstranná tlač (duplex) | Áno |
| Oddelené farebné náplne | Áno |
| Kopírovanie a skenovanie | Áno |
| Automatický podavač | Áno |
| Dotykový display | Áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požadované parametre spĺňa napr.: Tlačiareň Kyocera Ecosys M5521cdw |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe |
| Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa |
| Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa |
| Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom |
| Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie |
| Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
| Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre |
| Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry |
| Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu |
Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra automatizácie a výrobných systémov, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
23.11.2020 08:00 — 14.12.2020 14:00
1,00 ks
261,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2020 10:54
18.11.2020 10:30
18.11.2020 10:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.11.2020 08:54 - Vstupná ponuka | 261,50 | € | Cena bez DPH |
| 18.11.2020 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 261,49 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: