• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 09:50

Detail zákazky Z202029447

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 09:50

Základné údaje

Z202029447

OF-225795

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085619

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

50766350

MOTOSPOL SK s.r.o.

Slovenská 346/45, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šneky na inertný a chemický posypový materiál

Dopravník, skrutkovica, šnek, sypač, korba

  • 42419800-4 - Časti dopravníkov
  • 42417200-4 - Dopravníky
  • 34320000-6 - Mechanické náhradné súčiastky okrem motorov a ich častí
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 34900000-6 - Rôzne dopravné zariadenia a náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šneky na inertný a chemický posypový materiál
Funkcia
Skrutkovicový dopravník (šnek) slúži na prepravu a posun posypového materialu (inertný a chemický posypový materiál) vnútri sypacej nádstavby vozidiel zimnej údržby ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Šnek inertný VSV 6 pravý ks 2
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 320/3800
2. Šnek inertný VSV 6 ľavý ks 2
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 320/3800
3. Šnek chemický SK 6 pravý ks 3
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4000
4. Šnek chemický SK 6 ľavý ks 3
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4000
5. Šnek inertný SK 5 pravý ks 2
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 200/3980
6.Šnek inertný SK 5 ľavý ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 200/3980
7. Šnek chemický SK 8 pravý ks 2
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 200/4920
8. Šnek chemický SK 8 ľavý ks 2
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 200/4240
9. Šnek chemický SK-8 pravý ks 3
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4920
10. Šnek chemický SK-8 ľavý ks 2
- priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4240
11.Šnek inertný SK-8 ľavý ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4240
12.Šnek inertný SK-8 pravý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4600
13.Šnek inertný SK 7 pravý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 300/4900
14.Šnek inertný SK 7 ľavý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 300/4900
15.SAP inertný SV8-pravý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 300/4450
16. SAP inertný SV8 ľavý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 300/4450
17. TURBO 5000/Combi-pravý-inertný ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 130/4200
18.TURBO 5000/COMBI ľavý Inertný ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 130/4200
19.SAP - SV 8 - ľavý chemický ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/3917
20.SAP - SV8 - pravý chemický ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4187
21. SK6H - ľavý chemický ks 4
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/3900
22.SK6H pravý chemický ks 4
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4170
23. Šnek VSV 6 chemický pravý ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 200/3800
24. Šnek VSV 6 chemick ľavý ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 200/3800
25. Šnek SK-8 H ľavý ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 290/4892
26. Šnek SK-8 H pravý ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 290/4892
27. Šnek SK-5 H ľavý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 290/4492
28. Šnek SK-5 H pravý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 290/4492
29. SK6M-ľavý inertný ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 320/4492
30. SK6M-pravý inertný ks 2
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 320/4492
31. Šnek chemický SK-5H pravý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/4187
32. Šnek chemický SK-5H ľavý ks 1
priemer závitnice - Ø / dľžka šneku - L mm 180/3917
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál šnekovice-ťažná oceľ podľa EN 10111/08 akosti DD12 áno
Šnekovica na dopravu inertného a chemického materialu šnekovica valcovaná z jedneho kusa (nie nazvárana)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody.
2.Zmluvné strany uzavretím tejto Rámcovej dohody prejavujú svoju vôľu dohodnúť podmienky a spôsob realizácie predmetu Rámcovej dohody, ktorým je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na základe čiastkových zmlúv /objednávok
3.Návrh na uzavretie čiastkovej zmluvy s dodávateľom podáva objednávateľ formou písomnej objednávky , na dodanie dohodnutého tovaru za dohodnutú kúpnu cenu. Meno a kontakt poverenej osoby objednávateľ oznámi dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody.
4.Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
5.Objednávateľ zároveň oznámi dodávateľovi mená a kontakty poverených osôb na preberanie tovaru v miestach plnenia predmetu Rámcovej dohody v sídlach jednotlivých oblastí objednávateľa.
6.Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody doručil emailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa, s uvedením informácií: meno a priezvisko,emailová adresa, telef.číslo.
7.Periodicita zasielania Čiastkových výziev /objednávok/ na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnej potreby.
8.Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
9.Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
10.Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednaný tovar v lehote do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonávať kontroly množstva a kvality dodávaného tovaru.
11.Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa na prevzatie tovaru. Poverenie zástupcu na preberanie tovaru požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa.
12..Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
13.Dodávateľ je povinný odovzdať predmet Rámcovej dohody riadne a včas na dohodnutom mieste plnenia a objednávateľ je povinný tento predmet kúpy prevziať a poskytnúť potrebnú súčinnosť.
14.Kvalita a komplexnosť dodávok predmetu Rámcovej dohody bude zo strany objednávateľa overovaná a potvrdená podpísaním dodacieho listu, pri preberaní predmetu Rámcovej dohody oprávnenými osobami objednávateľa .
15.Dodávateľ , na základe predloženej objednávky objednávateľom, dodá predmet Rámcovej dohody kompletne, v plnom požadovanom množstve každej objednávky. Objednávateľ bude požadovať dodanie objednávky za splnené, ak bude dodaný tovar v požadovanom množstve presne podľa špecifikácie uvedenej v objednávke.
16.Objednávateľ sa nezaväzuje prebrať od dodávateľa tovar, ktorého množstvo alebo kvalita nebudú zodpovedať údajom vo vystavenej objednávke, príp.nebude v súlade s podmienkami a požiadavkami stanovenými v technickej špecifikácii a v osobitných podmienkach na plnenie.
17.Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, maximálne finančné plnenie podľa celkovej ceny tejto Rámcovej dohody nie je možné prekročiť. Neodobratie množstiev jednotlivých položiek uvedených ako predpokladané alebo odobratie väčšieho množstva jednotlivých položiek pri neprekročení celkovej ceny Rámcovej dohody,sa nebude považovať za porušenie zmluvných podmienok zo strany objednávateľa.
18.Cena za predmet dohody bude uhradená na základe faktúr, ktoré budú vyhotovené po uskutočnení jednotlivých dodávok predmetu kúpy. Podkladom pre fakturáciu budú dodacie listy potvrdené objednávateľom o prevzatí množstva a druhu predmetu kúpy. Dodávateľ vystaví samostatnú faktúru a zašle ju na adresu miesta plnenia zmluvy v zmysle predloženého rozpisu tovaru, ktorý bude súčasťou objednávky.
19.Právo na zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny za predmet dohody vzniká dodávateľovi úplným a včasným splnením jeho záväzku v požadovanej kvalite a kvantite. Objednávateľ bude akceptovať iba kompletné dodanie zaslanej objednávky a neprevezme čiastočné, t.j. neúplné dodanie konkrétnej objednávky.
20.Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
21.V prípade nedodržania kvality dodávaného tovaru je dodávateľ povinný neodkladne zabezpečiť náhradné kvalitné plnenie dodávky na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do troch dní od nahlásenia reklamácie kupujúceho.
22.Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby.
23.Jednotkové ceny , vrátane dodania na jednotlivé cestmajsterstvá sú maximálne a záväzné počas platnosti Rámcovej dohody.
24.Dodávateľ zodpovedá za všetky výrobné chyby zjavné a skryté v zmysle ustanovení Obchodného,resp. Občianskeho zákonníka vo vzťahu k objednávateľovi. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. Ostatné záručné a pozáručné podmienky sa riadia ustanoveniami § 422 a nasl. zák.č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
25.Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade,že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry.
26.Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru,
b/ nedodržanie lehoty dodania,
c/ nedodržanie kúpnej ceny,
27.Rámcová dohoda sa ďalej riadi ustanoveniami v zmysle OPET verzia 3.6 účinná odo dňa 1.7.2019, 2. ČASŤ "VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY", čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
28.Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcich sa predmetu zákazky.
29.Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v lokalitách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T.
30.V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.
31. Požadujeme dodať nové akumulátory, ktoré sú vysoko prevádzkovo bezpečné a ekologické, s jednoduchou manipuláciou, s veľmi nízkym samovybíjaním a dlhou skladovateľnosťou.
32.Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov n/T, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

38 093,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.11.2020 09:38

18.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.11.2020 07:23 - Vstupná ponuka 38 091,60 € Cena s DPH
18.11.2020 06:15 - Najvýhodnejšia ponuka 38 089,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS