• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 12:25

Detail zákazky Z202029444

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 12:25

Základné údaje

Z202029444

OF-226054

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085517

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. - drobné kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Box na spisy A4 s gumkou - plastová doska s chlopňami a gumičkou - priehľadný obal na dokumenty ks 80
2. Ceruzka grafitová - mäkká s gumou ks 60
3. Diár denný ks 40
4. Dvojhárky linajkové A4 samostatné ks 1000
5. Etiketa do etiketovacích klieští 25 x 16 mm ks 200
6. Etikety multifunkčné 105,0 x 148,5 mm A6 (100 ks v balení, 20 balení) ks 2000
7. Etikety na označovanie 210 x 297 mm (100 ks v balení, 10 balení) ks 1 000
8. Etikety na označovanie 52,5 x 21,2 mm (100 ks v balení, 70 balení) ks 7 000
9. Kancelárske spony 33,0 mm (cca 100 ks v balení) bal 100
10. Kancelárske spony 55,0 mm (cca 100 ks v balení) bal 50
11. Kancelárske spony 78,0 mm (cca 50 ks v balení) bal 30
12. Kalendár stolový plánovací ks 80
13. Kniha poznámková A4 linajkovaná, min. 100 listov ks 60
14. Kniha záznamová s abecedou, A4 ks 5
15. Kniha záznamová A5 ks 50
16. Korekčný strojček ks 120
17. Lepiaca tyčinka - zabezpečuje silné lepenie bez rozpúšťadiel; bezpečný, hermetický uzáver; obsahuje glycerín - nevysychá; vysúvací mechanizmus pre jednoduchú, čistú a rýchlu aplikáciu;  odstrániteľné vodou; vhodná na lepenie papiera, kartónu a fotografií, hmotnosť obsahu min. 15 g. ks 30
18. Lepidlo tekuté (WURSTOL alebo ekvivalent) min. 120 ml, disperzné biele lepidlo, lepí papier, kartón, fotografie, drevo, kožu, textil, bez rozpúšťadiel, uzatvárateľný vrchnák ks 200
19. Podložka A4 s klipom - jednodoska ks 10
20. Mapa odkladacia trojchlopňová bez úchytu A4 ks 200
21. Mapa s chlopňami a s gumičkou bez úchytu, A4 ks 100
22. Rýchloviazač závesný A4 ks 150
23. Rýchloviazač PVC A4 ks 150
24. Náboje do zošívačky 24/6 (cca 1000 ks v balení) balení 150
25. Nožnice kancelárske min. 20 cm ks 20
26. Obálka bublinková - taška C4, 29 x 37 cm ks 100
27. Obálka bublinková A5 ks 300
28. Obálka samolepiaca C4 ks 300
29. Obálka C5 ks 10 000
30. Obálka C6 ks 10 000
31. Obaly prospektové U závesné, A4 (100 ks v balení, 100 balení) ks 10 000
32. Páska lepiaca, 19 x 33 ks 40
33. Páska lepiaca, 48 x 66 ks 18
34. Pero čínske ks 30
35. Pero farebné červené ks 100
36. Pero guličkové s vymeniteľnou náplňou, s pogumovaným úchytom, so zasúvacou mechanikou náplní ks 500
37. Popisovač (Centropen alebo ekvivalent) na prádlo ks 20
38. Popisovač červený (Centropen permanent alebo ekvivalent) ks 120
39. Popisovač čierny (Centropen permanent alebo ekvivalent) ks 200
40. Pravítko rovné 30 cm ks 15
41. Rozraďovač 12 dielny, A4 ks 20
42. Spisové dosky A4 so šnúrkou (HIT alebo ekvivalent) ks 300
43. Box na spisy s gumičkou (OPALINE alebo ekvivalent) ks 50
44. Strúhadlo plastové jednoduché ks 10
45. Šanón pákový 5 cm ks 100
46. Šanón pákový 7,5 cm ks 400
47. Xero papier A3 (80 g; 500 ks v balení) balení 50
48. Xero papier A4 (80 g; 500 ks v balení) balení 1600
49. Xero papier A5 (80 g; 1000 ks v balíku) balení 120
50. Uhlový papier A4 (100 listov v balení) balení 15
51. Zásuvka na stôl platová ks 20
52. Z-bločky 40 x 50 mm (cca 6 ks v balení) balení 40
53. Z-bločky (blok samolepiaci), 75 x 75 mm (cca 6 ks v balení) balení 300
54. Zošívačka s technológiou plochého zošívania, kovová časť na zošívanie, pogumovaná plastová vrchná časť ks 20
55. Rozošívačka (WENDA alebo ekvivalent) ks 10
56. Dierovač ks 10
57. Zvýrazňovač ružový ks 70
58. Zvýrazňovač zelený ks 70
59. Zvýrazňovač žltý ks 70
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Zazmluvné množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb do 48 hodín od doručenia objednávky.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Predávajúci sa zaväzuje poskytnúť na tovar záruku 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Ludvika Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu položiek

10 797,96

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.11.2020 09:26

18.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 233
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 10:57 - Vstupná ponuka 10 797,96 € Cena s DPH
12.11.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 10 797,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS