• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 10:30

Detail zákazky Z202029441

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 10:30

Základné údaje

Z202029441

OF-226052

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085515

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

46608796

Martin Beseda - BESO

Janka Kráľa 928/44, Bošany, 95618, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pravidelná odborná prehliadka elektrického zariadenia - elektroinštalácie, bleskozvody

revízia elektrickej inštalácie a bleskozvodov

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pravidelná odborná prehliadka elektrického zariadenia-elektroinštalácie, bleskozvody
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektroinštalácia Detské oddelenie
Elektroinštalácia Gynekologicko-pôrodnícke oddelenie-zákrokové sály
Elektroinštalácia Centrálne operačné sály
Elektroinštalácia RTG pracovisko
Elektroinštalácia Oddelenie akútnej a intenzívnej medicíny
Elektroinštalácia Interné oddelenie-Jednotka intenzívnej starostlivosti
Elektroinštalácia FRO (rehabilitácia)-vodoliečba
Elektroinštalácia Rehabilitácia-pri CT pracovisku
Elektroinštalácia CT pracovisko
Elektroinštalácia Bývalé detské odd., dočasne presťahované OAIM
Elektroinštalácia, bleskozvody Bývalá dialýza - ubytovne
Elektroinštalácia Kotolňa-spalovňa
Elektroinštalácia, bleskozvody Záhrada, skleník
Elektroinštalácia Stolárska dielňa
Elektroinštalácia, bleskozvody Sklad VM
Elektroinštalácia Stavebné úpravy podjazdu a zádveria
Elektroinštalácia, bleskozvody Regulačná stanica plynu
Bleskozvody Stomatológia
Bleskozvody I. a II. etapa poliklinika
Bleskozvody Garáže
Bleskozvody Hospodárska budova
Bleskozvody Hlavná budova
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predložením ponuky uchádzač potvrdzuje, že je držiteľom planého osvedčenia alebo oprávnenia o odbornej spôsobilosti na technickom zariadení elektrickom § 24 vyhlášky MPSVaR SR č. 58/2009 Z.z.
Pravidelnú odbornú prehliadku treba vykonať v mesiacoch november 2020
Poskytnutie služby bude na základe objednávky.
V cene za poskytnuté služby musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s vykonaním služby, vrátane dopravy.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní od vykonania všetkých odborný prehliadok.
V revíznych správach prosím uvádzať termín nasledujúcej  revízie a u meraní uviesť v číslach izolačný odpor podlahy.
Požaduje sa vystavenie potvrdenia vykonaných odborných prehliadkach v písomnej podobe, podľa vyhlášky do 15 kalendárnych dní od ich uskutočnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

20.11.2020 10:00 — 18.12.2020 12:00

1,00 celok

1 975,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2020 09:18

18.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 13
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 09:25 - Vstupná ponuka 1 975,00 € Cena bez DPH
17.11.2020 18:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 972,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS