00606987
Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica
Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka zemného plynu
zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava zemného plynu, dodávka zemného plynu, služby obchodníka
Tovar, Služba
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie dodávky zemného plynu pre potreby vykurovania a technologické účely (výroba pary na ohrev TÚV, pre potreby kuchyne a práčovne odberateľa) prepravy a distribúcie zemného plynu, poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v trvaní 12 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná celková spotreby zemného plynu na 12 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) | kWh | 4 305 000 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac január | % | 14 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac február | % | 13 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac marec | % | 13 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac apríl | % | 7 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac máj | % | 5 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac jún | % | 4 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac júl | % | 3 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac august | % | 3 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac september | % | 5 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac október | % | 8 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac november | % | 11 | ||
Ročný podiel zo ZM pre mesiac december | % | 14 | ||
Denné maximálne množstvo | m3/deň | 2300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet odberných miest | 1 |
Číslo odberného miesta | 4101457104 |
POD kód (číslo miesta dodávky) | SKSPPDIS000630021792 |
Druh tarify | Veľkoodber |
Nadmorská výška | 646 m |
Tlak na HUP | 96 - 100 kPa |
Charakter spotreby ZP z ročného množstva | TÚV - 25 %, para (pre potreby kuchyne, práčovne) - 25 %, vykurovanie - 50 % |
Názov |
Predmetom Zmluvy je združená dodávka zemného plynu na obdobie od 01.01.2021 do 31.12.2021. |
Miestom plnenia predmetu Zmluvy je sídlo Odberateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť Odberateľovi pravidelnú a opakovanú dodávku dohodnutého množstvo zemného plynu bez prerušenia formou združenej dodávky vrátane zabezpečenia prepravy a súvisiacich distribučných služieb, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS pri súčasnom dodržaní platných právnych predpisov, technických podmienok a PP PDS. Akékoľvek prerušenie dodávky zemného plynu v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy. |
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového zmluvného množstva ZP. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo ZP. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby ZP špecifikovanej v tejto Zmluve. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť DMM podľa požiadavky Odberateľa pre dané odberné miesto. |
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO). |
Odpojenie od zdroja zemného plynu sa vylučuje. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa. |
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tie ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, |
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby zemného plynu. |
DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní a poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena je konečná, zahŕňa všetky náklady za dodávku ZP, t. j. náklady súvisiace so službami obchodníka, cenu odchýlky, cenu za komoditu, cenu za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, služby súvisiace s revíziou rozvodov a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti, straty, spotrebnej dane, poplatkov za výkon a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO. |
Úhrady faktúr sa uskutočnia v mene Euro (€) formou bezhotovostného platobného styku. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Odberateľ nebude uhrádzať preddavky. Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu. Fakturačné obdobie je obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e-mailovú adresu a následne poštou na adresu Odberateľa. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Prílohou faktúr bude aj detailný rozpis odberného miesta, tabuľka a grafický prehľad nameraných hodnôt spotreby za fakturované obdobie. |
Ak vzniknú pri fakturácii dodávok chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a podobne, majú Odberateľ a Dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Dodávateľovi sa zakazuje postúpiť pohľadávky podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákona č. 40/1964 Zb. z tejto zmluvy vzniknuté na iný subjekt, alebo ich inak scudziť bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka (odberateľa). Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt v rozpore so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný. |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služby bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa. |
Dodávateľ predloží Odberateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy (teda ešte pred samotným plnením zmluvy) nasledovné doklady: |
1) Podrobný rozpočet - štruktúru ceny, t.j. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby, ktoré tvoria zmluvnú cenu za použitú tarifu (EUR/MWh, EUR/mesiac). |
2) Doklad, v ktorom budú uvedené kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa - konzultanta (meno a priezvisko, titul, pracovná pozícia kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo, e-mail). |
Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa. Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, pričom Odberateľ má právo vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS a negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej Odberateľ oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika
12
4 305 000,00 kWH
146 015,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2020 09:05
25.11.2020 10:00
25.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.11.2020 09:29 - Vstupná ponuka | 146 013,60 | € | Cena s DPH |
25.11.2020 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 145 917,43 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: