• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 09:55

Detail zákazky Z202029425

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.11.2020 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 09:55

Základné údaje

Z202029425

OF-226051

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5082748

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

44857187

CORA GASTRO s.r.o.

Štefánikova 5867/74, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Krabica na pizzu z vlnitej lepenky

pizza krabice, prírez

  • 39221200-9 - Jedálenské potreby
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
Funkcia
Karbice na pizzu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krabice na pizzu z vlnitej lepenky 30 x 30 cm, skosené hrany 100ks/bal, 45 bal/paleta. balenie 450
Papier-prírezy 26 x 26 cm, nebielený s PP nánosom, 5kg/bal, 1000 ks/bal balenie 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál krabice vhodný pre potravinárske účely
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia do 48 hodín od uzatvorenia kúpnej zmluvy a to za účelom overenia požadovaných vlastností.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb Objednávateľa
Dodávateľ čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Predmet zákazky musí vyhovovať potravinárskym účelom.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Požiadavky objednávateľa: Dodávateľ predloží prehlásenie o zhode pre materiály a predmety  určené na styk s potravinami na dodávané produkty do 2 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody.
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný.
c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke.
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil).
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru .
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo 100,00 EUR za tovar v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody.
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 7 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stravovacie zariadenie Nová MENZA, Vysokoškolákov 26, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 celok

8 035,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.11.2020 11:32

16.11.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 18:04 - Vstupná ponuka 8 035,00 € Cena bez DPH
13.11.2020 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka 8 030,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS