00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
44857187
CORA GASTRO s.r.o.
Štefánikova 5867/74, Poprad, 05801, SVK
Krabica na pizzu z vlnitej lepenky
pizza krabice, prírez
Tovar, Služba
|
1. Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Karbice na pizzu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Krabice na pizzu z vlnitej lepenky 30 x 30 cm, skosené hrany 100ks/bal, 45 bal/paleta. | balenie | 450 | ||
| Papier-prírezy 26 x 26 cm, nebielený s PP nánosom, 5kg/bal, 1000 ks/bal | balenie | 45 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál krabice | vhodný pre potravinárske účely |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia do 48 hodín od uzatvorenia kúpnej zmluvy a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
| Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb Objednávateľa |
| Dodávateľ čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
| Predmet zákazky musí vyhovovať potravinárskym účelom. |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
| Požiadavky objednávateľa: Dodávateľ predloží prehlásenie o zhode pre materiály a predmety určené na styk s potravinami na dodávané produkty do 2 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy. |
| Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. |
| Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
| a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom |
| b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný. |
| c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke. |
| d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil). |
| e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru . |
| Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo 100,00 EUR za tovar v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody. |
| Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 7 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky. |
| Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
| V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
| Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
| Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa. |
Stravovacie zariadenie Nová MENZA, Vysokoškolákov 26, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
8 035,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.11.2020 11:32
16.11.2020 09:00
16.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.11.2020 18:04 - Vstupná ponuka | 8 035,00 | € | Cena bez DPH |
| 13.11.2020 15:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 030,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: