• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 12:35

Detail zákazky Z202029339

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 12:35

Základné údaje

Z202029339

OF-226119

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5079698

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
1. euroobal lesklý, otvor zhora, A4, 80 mic, 1 bal/100 ks, 1 bal.
2. ceruzka grafitová HP s gumou, 20 ks
3. zvýrazňovače, zrezaný hrot,šírka stopy 1-5mm, na vodnej báze,sada 6 farieb, 10 bal.
4. zvýrazňovače, šírka stopy 2mm a 5mm, pastelové farby,4 farby v balení, 3 bal.
5. pero jednorázové, náplň modrá, šírka stopy 0,7-1,00mm, 20 ks
6. guma na gumovanie grafitových čiar, PVC, ks 5
7. strúhadlo na ceruzky so zásobníkom, oceľový nôž, ks 3
8. lepiaca páska transparentná, 48mmx66m, ks 20
9. pravítko plastové 30 cm, farebné, ks 2
10. nožnice 21 cm, nože oceľové, gumenný úchyt, ks 5
11. bloček samolepiaci 76x76mm,6 farieb á 100 lístkov, ks 10
12. bloček samolepiaci 76x76mm, farebný, 450 l, ks 3
13. euroobal lesklý, otvor zhora, A4, 80 mic, 1 bal/100 ks, otvor zhora, bal. 2
14. jednorázový liner na atramentovej báze,15 farieb, šírka stopy 0,4mm, bal. 1
15. vláknové popisovače,výrazné farby 10 ks,šírka stopy 1mm,1balenie 10 ks, bal. bal. 1
16. pákový zakladač A4, 75-80mm,svetlozelený,PP fólia,chrbtový otvor avrecko s vymeniteľným štítkom, 10 ks
17. Plastový box s tromi chlopňami, A4, ,zo silného polypropylénu,800 µm,s gumičkou, A4, šírka chrbta 30mm, zelený al. čierny, ks 2
18. Odkladacia mapa 3-klopá PVC s gumičkou zelená A4, ks 3
19. Odkladacia mapa 3-klopá PVC s gumičkou čierna A4, ks 3
20. podložka s klipom zatváracia A4,lepenka potiahnutá fóliou,zelená, ks 2
21. nástenný kalendár 2021, mesačný menný rozmer 31,5x45 CM počet listov: 14, /Vysoké Tatry/ , ks 3
22. kovové klikacie guľôčkové pero,modrá náplň,mikrohrot 0,6mm,kovový klip, ks 20
23. poznámkový blok A5,linajkový, špirála , 70l, ks 5
24. plastové záložky 12,5 x 43mm/4 x 35lístkov, ks 5
25. drôtený stolový organizér, 6 priehradok, strihač na pásku, strieborný, ks 2
26. zakladač pákový A4,80mm,potiahnutý fóliou,chrbtový krúžok,vrecko so štítkom,tmavomodrý , ks 5
27. euroobal A4,lesklý,50 mic,100 ks/1 bal, otvor zhora, bal. 5
28. Papier tab.25 x 06"/1+2/500zl./diskr.obálky- úzky pásik, bal. 1
29. etiketovacia páska TZ-221 čierne písmo/biela páska 9mm x 8m, ks 3
30. obálka B4 s krycou páskou, ks 1000
31. odkladacia mapa s tromi chlopňami,ekokartón 240g, modrá, ks 600
32. obálky A5 doručenka + VR /bez OD/, ks 2000
33. obálky A4 s doručenkou, ks 100
34. lepiaca tyčinka 10 g, 10 ks
35. obálky C5 s krycou páskou, ks 3000
36. pracovný veľký , alebo praktický veľký stolový kalendár, týždenný,stlpcový, ks 89
37. poduška na namáčanie pečiatky,120x60mm,nenapustená, ks 1
38. čierny atrament, 50 ml, ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. S tovarom dodať čitateľný dodací list s jednotlivými položkami s cenou ako podklad pre fakturáciu.
Požaduje sa vystavenie viacerých faktúr, resp. dodanie tovaru vo viacerých balíkoch na základe komunikácie s dodávateľom po zazmluvnení zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Právnická fakulta, Ekonomické oddelenie, Šafárikovo nám.č.6, P.O:BOX 313, 810 00 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

19.11.2020 08:00 — 26.11.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

1 075,29

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2020 11:13

13.11.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 10:49 - Vstupná ponuka 1 075,29 € Cena bez DPH
13.11.2020 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 1 075,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS