42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Prenosná vyhodnocovacia jednotka s príslušenstvom
Prenosná vyhodnocovacia jednotka s príslušenstvom, záznam, spracovanie a prenos dát
Tovar, Služba
1. Prenosná vyhodnocovacia jednotka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Prenosná vyhodnocovacia jednotka | ks | 2 | ||
Uhlopriečka displeja | palec | 13 | ||
Operačná pamäť | GB | 16 | ||
Kapacita úložiska SSD | GB | 512 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Procesor | min. na úrovni Intel Core i7 alebo vyšší ekvivalent |
Grafická karta | integrovaná AMD Radeon Graphics alebo ekvivalent |
Typ pamäte | min. LPDDR4 |
Operačný systém | kompatibilný k firemnej infraštruktúre Windows 10Pro alebo lepší ekvivalent |
Batéria | Možnosť nabíjania min. cez USB-C |
Grafické výstupy | min. HDMI |
Bluetooth | min. V5.0 |
Dokovací konektor | min.: USB 3.1 Type C; Thunderbolt 3 (USB-C) |
Wifi | min. v.6. |
USB | min.: 2.0.; 3.0. |
Dokovacia stanica | min: 1× USB-C (pripojenie k notebooku/tabletu), 1× USB-C (nabíjanie zariadení až 5 V/3 A),3× USB 3.0,1× Ethernet port RJ-45 (10/100/1000 Mbps),1× HDMI,1× DisplayPort,1× Mikrofón,1× Audio výstup |
Min. požadované funkcie: | podsvietená klávesnica, čítačka odtlačkov prstov, webkamera |
Príslušenstvo ku každej prenosnej vyhodnocovanej jednotke: | Kompatibilná taška + Bezdrôtová optická ergonomická myš |
Názov |
Požadovaná záruka 24 mesiacov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, typu ponúkaného tovaru, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. |
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu |
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu Interreg V-A Slovenská republika – Maďarsko, z projektu SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation. |
Z uvedeného dôvodu podlieha zákazka kontrole súladu so zákonom o verejnom obstarávaní a uzavretá zmluva nadobudne účinnosť až po schválení zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. po doručení správy z kontroly VO prijímateľovi. |
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ |
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO. |
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj s identifikáciou projektu SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation, príp. ITMS kódu projektu, ktorý bude dodávateľovi oznámený po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že objednávateľ zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať dodávateľa o ich odstránenie. Objednávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť. Dodávateľ poskytuje záruku za dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov prípadne kratšia v závislosti od druhu objednávaného tovaru, ak je výrobcom stanovená iná doba exspirácie. |
Objednávateľ preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS |
NPPC-Výskumný ústav potravinársky-pracovisko Biocentrum, Kostolná č.7, 900 01 Modra, Modra, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
23.11.2020 08:00 — 12.02.2021 15:00
2,00 ks
2 664,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2020 11:45
13.11.2020 12:15
13.11.2020 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2020 23:29 - Vstupná ponuka | 2 664,10 | € | Cena bez DPH |
13.11.2020 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 664,08 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: