35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
17317584
PROSAM, spol. s r.o.
Slowackého 1/a, Bratislava, 82104, SVK
Zabezpečenie darčekového kufríka pre matky a novorodencov a jeho distribúcia vo vybraných pôrodniciach na území SR
distribúcia, kufrík, pôrodnice
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie darčekového kufríka pre matky a novorodencov a jeho distribúcia vo vybraných pôrodniciach na území SR
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie distribúcie propagačného materiálu verejného obstarávateľa mamičkám po pôrode vo forme vkladu do darčekového kufríka do minimálne 90 vybraných pôrodníc a verejným obstarávateľom určených miest v 40 mestách na území SR počas obdobia 2 mesiacov. Predpokladaný počet dodaných darčekových kufríkov s požadovaným obsahom a propagačným materiálom: 26 040 ks. |
Propagačný materiál verejného obstarávateľa určený na distribúciu obsahuje: |
Dodávateľ do darčekového kufríka umiestni minimálne tieto predmety, ktoré môžu mať reklamný charakter: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Umiestnenie nálepky s vizuálom loga ver. obstarávateľa na vrchnom obale darčekového kufríka | ks | 26 040 | ||
Informačný materiál vo formáte A4 zložený do DL formátu | ks | 26 040 | ||
2 x prihláška verejného obstarávateľa | ks | 26 040 | ||
1 x obálka C5 | ks | 26 040 | ||
Očkovací kalendár | ks | 26 040 | ||
Zubný preukaz dieťaťa | ks | 26 040 | ||
Plagát A2 psychosomatický vývoj dieťaťa do 18 mesiacov | ks | 26 040 | ||
Umiestnenie komerčnej informácie verejného obstarávateľa na návratnej kartičke | ks | 26 040 | ||
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: kojenecká voda min. 500ml | ks | 26 040 | ||
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: minimálne 5 ks jednorazových plienok v balení (veľkosť 1 alebo 2) | ks | 26 040 | ||
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: krém určený na starostlivosť o zaparenú pokožku dieťaťa a na regeneráciu pokožky | ks | 26 040 | ||
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: detský cumeľ do veľkosti max. 6 mesiacov s ohľadom na bezpečnosť použitých materiálov a na anatomicky správny vývin čeľusti | ks | 26 040 | ||
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: ovsený kúpeľ pre deti – 100% prírodné zloženie | ks | 26 040 | ||
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: dojčenská výživa – 100% prírodné zloženie bez pridania cukru pre dojčatá do 6. mesiacov veku | ks | 26 040 | ||
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: vlhčené biodegradovateľné utierky na citlivú pokožku, minimálny počet 10 ks v balení | ks | 26 040 |
Názov |
Dodávateľ môže do kufríka pridať ďalšie predmety reklamného charakteru, ktoré musia súvisieť so zdravím matky a novorodenca najviac do 6 mesiacov veku dieťaťa. O obsahu darčekového kufríka prípadne jeho zmeny musí verejného obstarávateľa bezodkladne informovať, ktorý doplnenie musí odsúhlasiť. |
Dodávateľ odovzdá tieto kompletné darčekové kufríky v zmysle rozdeľovníka na distribučné miesta – pôrodnícke oddelenia nemocníc na území Slovenskej republiky v predpokladaných počtoch. pričom darčekové kufríky môže na nich naskladniť v počte podľa rozdeľovníka, ktorý dostane úspešný uchádzač. |
Osobitné podmienky pre plnenie: |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy: Uzatvorenie zmluvného vzťahu s pôrodnicami na území SR do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom EKS, kde predmetom zmluvy je zabezpečenie distribúcie matkám novorodencov na pôrodníckych oddeleniach príslušnej nemocnice. Distribúcia je vykonávaná priamo na pôrodnícke oddelenie nemocnice, preberanie je vykonávané z rúk zdravotného personálu spolu s návratnou kartičkou, ktorú matky podpisujú v súlade so Zákonom 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. |
Nemocnica sa zmluvou taktiež zaväzuje, že každej mamičke, ktorá porodí v nemocnici, ponúkne propagačný materiál. V prípade, že bude matka slobodne súhlasiť, odovzdá jej ho priamo do rúk, a to bez akejkoľvek protihodnoty. |
Celková hodnota zákazky nesmie presiahnuť PHZ 17 498,88 eur s DPH. |
Realizácia predmetu verejného obstarávania bude uskutočňovaná na základe jednotlivých objednávok. |
Fakturácia bude priebežná na základe potvrdení k dodacím listom k jednotlivým objednávkam. |
Faktúry budú vystavené so splatnosťou 30 dní od ich doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje, že neponúkne, neposkytne, ani sa nezaviaže poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny neprimeraný dar, ani inú výhodu, či už peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si bude vedomá alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto RD. |
V prípade, že akýkoľvek neprimeraný dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom RD alebo pokiaľ má zmluvná strana alebo zástupca zmluvnej strany dôvodnú príčinu domnievať sa, že takéto dary alebo výhody boli alebo sú poskytované, môže zmluvná strana od tejto RD odstúpiť. |
Zmluvná strana nie je oprávnená postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto RD na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas 100% akcionára objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služieb je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služieb najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru alebo poskytnutí služby. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby osoby určené na plnenie, ktoré budú vykonávať všetky vyššie uvedené služby, nevykonávali v danom čase rovnaké alebo obdobné aktivity pre iné subjekty s identickým predmetom hlavnej činnosti verejného obstarávateľa |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nevyužije propagačný materiál na iný účel ako na účel popísaný v predmete zákazky, ani neumožní také využívanie tretím osobám. |
Objednávateľ nie je povinný objednať celý predmet verejného obstarávania. |
Zmluvné strany budú počas plnenia tejto zmluvy úzko spolupracovať za účelom efektívneho a flexibilného riešenia prípadných zmien a úprav plánu. |
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
2
26 040,00 ks
17 498,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2020 10:22
13.11.2020 10:30
13.11.2020 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2020 10:33 - Vstupná ponuka | 16 920,00 | € | Cena s DPH |
10.11.2020 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 920,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: