• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 11:20

Detail zákazky Z202029332

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 11:20

Základné údaje

Z202029332

OF-225584

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5079692

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

17317584

PROSAM, spol. s r.o.

Slowackého 1/a, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie darčekového kufríka pre matky a novorodencov a jeho distribúcia vo vybraných pôrodniciach na území SR

distribúcia, kufrík, pôrodnice

  • 79342321-9 - Programy na zachovanie stálosti zákazníkov
  • 64120000-3 - Doručovateľské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie darčekového kufríka pre matky a novorodencov a jeho distribúcia vo vybraných pôrodniciach na území SR
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie distribúcie propagačného materiálu verejného obstarávateľa mamičkám po pôrode vo forme vkladu do darčekového kufríka do minimálne 90 vybraných pôrodníc a verejným obstarávateľom určených miest v 40 mestách na území SR počas obdobia 2 mesiacov. Predpokladaný počet dodaných darčekových kufríkov s požadovaným obsahom a propagačným materiálom: 26 040 ks.
Propagačný materiál verejného obstarávateľa určený na distribúciu obsahuje:
Dodávateľ do darčekového kufríka umiestni minimálne tieto predmety, ktoré môžu mať reklamný charakter:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Umiestnenie nálepky s vizuálom loga ver. obstarávateľa na vrchnom obale darčekového kufríka ks 26 040
Informačný materiál vo formáte A4 zložený do DL formátu ks 26 040
2 x prihláška verejného obstarávateľa ks 26 040
1 x obálka C5 ks 26 040
Očkovací kalendár ks 26 040
Zubný preukaz dieťaťa ks 26 040
Plagát A2 psychosomatický vývoj dieťaťa do 18 mesiacov ks 26 040
Umiestnenie komerčnej informácie verejného obstarávateľa na návratnej kartičke ks 26 040
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: kojenecká voda min. 500ml ks 26 040
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: minimálne 5 ks jednorazových plienok v balení (veľkosť 1 alebo 2) ks 26 040
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: krém určený na starostlivosť o zaparenú pokožku dieťaťa a na regeneráciu pokožky ks 26 040
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: detský cumeľ do veľkosti max. 6 mesiacov s ohľadom na bezpečnosť použitých materiálov a na anatomicky správny vývin čeľusti ks 26 040
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: ovsený kúpeľ pre deti – 100% prírodné zloženie ks 26 040
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: dojčenská výživa – 100% prírodné zloženie bez pridania cukru pre dojčatá do 6. mesiacov veku ks 26 040
Minimálne predmety v darčekovom kufríku: vlhčené biodegradovateľné utierky na citlivú pokožku, minimálny počet 10 ks v balení ks 26 040
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ môže do kufríka pridať ďalšie predmety reklamného charakteru, ktoré musia súvisieť so zdravím matky a novorodenca najviac do 6 mesiacov veku dieťaťa. O obsahu darčekového kufríka prípadne jeho zmeny musí verejného obstarávateľa bezodkladne informovať, ktorý doplnenie musí odsúhlasiť.
Dodávateľ odovzdá tieto kompletné darčekové kufríky v zmysle rozdeľovníka na  distribučné miesta – pôrodnícke oddelenia nemocníc na území Slovenskej republiky v  predpokladaných počtoch. pričom darčekové kufríky môže na nich naskladniť v  počte  podľa rozdeľovníka, ktorý dostane úspešný uchádzač.
Osobitné podmienky pre plnenie:
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy: Uzatvorenie zmluvného vzťahu s pôrodnicami na území SR do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom EKS, kde predmetom zmluvy je zabezpečenie distribúcie matkám novorodencov na pôrodníckych oddeleniach príslušnej nemocnice. Distribúcia je vykonávaná priamo na pôrodnícke oddelenie nemocnice, preberanie je vykonávané z rúk zdravotného personálu spolu s návratnou kartičkou, ktorú matky podpisujú v súlade so Zákonom 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Nemocnica sa zmluvou taktiež zaväzuje, že každej mamičke, ktorá porodí v nemocnici, ponúkne propagačný materiál. V prípade, že bude matka slobodne súhlasiť, odovzdá jej ho priamo do rúk, a to bez akejkoľvek protihodnoty.
Celková hodnota zákazky nesmie presiahnuť PHZ 17 498,88 eur s DPH.
Realizácia predmetu verejného obstarávania bude uskutočňovaná na základe jednotlivých objednávok.
Fakturácia bude priebežná na základe potvrdení k dodacím listom k jednotlivým objednávkam.
Faktúry budú vystavené so splatnosťou 30 dní od ich doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
Každá zmluvná strana sa zaväzuje, že neponúkne, neposkytne, ani sa nezaviaže poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny neprimeraný dar, ani inú výhodu, či už peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD.
Každá zmluvná strana sa zaväzuje bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si bude vedomá alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto RD.
V prípade, že akýkoľvek neprimeraný dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom RD alebo pokiaľ má zmluvná strana alebo zástupca zmluvnej strany dôvodnú príčinu domnievať sa, že takéto dary alebo výhody boli alebo sú poskytované, môže zmluvná strana od tejto RD odstúpiť.
Zmluvná strana nie je oprávnená postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto RD na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas 100% akcionára objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služieb je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služieb najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru alebo poskytnutí služby.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby osoby určené na plnenie, ktoré budú vykonávať všetky vyššie uvedené služby, nevykonávali v danom čase rovnaké alebo obdobné aktivity pre iné subjekty s identickým predmetom hlavnej činnosti verejného obstarávateľa
Dodávateľ sa zaväzuje, že nevyužije propagačný materiál na iný účel ako na účel popísaný v predmete zákazky, ani neumožní také využívanie tretím osobám.
Objednávateľ nie je povinný objednať celý predmet verejného obstarávania.
Zmluvné strany budú počas plnenia tejto zmluvy úzko spolupracovať za účelom efektívneho a flexibilného riešenia prípadných zmien a úprav plánu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

2

26 040,00 ks

17 498,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2020 10:22

13.11.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2020 10:33 - Vstupná ponuka 16 920,00 € Cena s DPH
10.11.2020 10:33 - Najvýhodnejšia ponuka 16 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS