00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
36487104
Next Team, s.r.o.
Budovateľská 48, Prešov, 08001, SVK
Dodávka, montáž a inštalácia jednokapsovej lepičky
Dodávka, montáž a inštalácia jednokapsovej lepičky
Tovar, Služba
1. Dodávka, montáž a inštalácia jednokapsovej lepičky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie, montáž a inštaláciu profesionálnej jednokapsovej lepičky, uvedenia zariadenia do prevádzky, zaškolenia obsluhy a vrátane dopravy a aj odinštalovaní a demontáže 1 ks pôvodnej lepičky, jej odvozu a zákonnej likvidácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednokapsová lepička | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet káps | 1 |
Lepidlo | Hotmelt, EVA |
Maximálny formát knihy | min. 350 x 320 mm |
Minimálny formát knihy | max. 130 x 130 mm |
Maximálna hrúbka väzby | min. 50 mm |
Automatický nakladač obálok s rylovaním | áno |
Kapacita nakladača obálok | min. 50 mm |
Bočné nanášanie lepidla koliečkami | áno |
Fréza pre opracovanie chrbta | áno |
Výškovo nastaviteľné frézovanie chrbta | áno |
Odsávanie odpadu frézy | áno |
Automatické nastavenie formátu | áno |
Bigovanie | áno |
Automatické nastavenie bigov | áno |
Zariadenie pre zalisovanie obálky | áno |
Nakladač obálok | áno |
Senzor dvojitého naloženia obálok | áno |
Senzor špatného naloženia knihy | áno |
Vykladač | áno |
Ovládanie stroja cez dotykovú obrazovku | áno |
Počet programov pre uloženie zákazky do pamäti | min. 20 |
Pracovná rýchlosť | min. 500 cyklov za hodinu |
Názov |
Dodvávateľ zabezpečí dodávku a odbornú montáž a inštaláciu jednokapsovej lepičky na miesto určenia a uvedie zariadenie do prevádzky. |
Dodávateľ zabezpečí v cene odinštalovanie a demontáž 1 ks pôvodnej lepičky BOURG BBF 2005. |
Dodávateľ zabezpečí a zrealizuje jej odvoz a zákonnú likvidáciu a je povinný predložiť doklady v zmysle § 14 Zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Objednávateľ požaduje na celý predmet zákazky záruku za kvalitu a akosť prác (vo výrobe ako aj pri montáži) a na dodané zariadenie/lepičku a všetky s tým súvisiace tovary/inštalačné materiály minimálne 24 mesiacov. |
Záruka začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia celého predmetu zákazky objednávateľom bez vád a nedorobkov. Záruka sa vzťahuje na vady spôsobené vadou materiálu, vadou komponentov a tovarov alebo chybne vykonanými prácami na predmete zákazky. |
Úspešný dodávateľ bude v plnej miere zodpovedať za vady predmetu zákazky, ktoré bude mať predmet zákazky v čase jeho odovzdania objednávateľovi |
Pre prípad vady predmetu zákazky počas plynutia záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ má povinnosť odstrániť vady predmetu zákazky na svoje náklady. |
Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád predmetu zákazky do 3 pracovných dní od preukázateľného doručenia reklamácie objednávateľom. Pred uplynutím lehoty na začatie s odstraňovaním vady predmetu zákazky je možné po vzájomnej dohode oboch strán túto lehotu vo forme písomného záznamu podpísaného obidvomi stranami primerane predĺžiť. Určenie časového úseku o ktorý sa lehota predlžuje je obligatórnou náležitosťou tohto písomného záznamu. Potreba predĺženia lehoty zo strany dodávateľa musí byť riadne zdôvodnená objektívnymi dôvodmi, pre ktoré je potrebné lehotu predlžovať. |
Dodávateľ sa zaväzuje vady predmetu zákazky odstrániť v čo najkratšom technicky možnom čase, najneskôr v lehote do 10 pracovných dní odo dňa začatia s odstraňovaním vád predmetu zákazky. Pred uplynutím lehoty na odstraňovanie vady je možné po vzájomnej dohode oboch strán túto lehotu vo forme písomného záznamu podpísaného obidvomi stranami primerane predĺžiť. Určenie časového úseku o ktorý sa lehota predlžuje je obligatórnou náležitosťou tohto písomného záznamu. Potreba predĺženia lehoty zo strany dodávateľa musí byť riadne zdôvodnená objektívnymi dôvodmi,pre ktoré je potrebné lehotu predlžovať |
Objednávateľ doručí reklamáciu formou e-mailu a následne dodatočným zaslaním v písomnej forme. Za deň oznámenia vady predmetu zákazky dodávateľovi sa považuje deň doručenia e-mailu. V reklamácii je objednávateľ povinný vadu špecifikovať. |
Objednávateľovi sa predlžuje záručná doba o čas, ktorý uplynie odo dňa nahlásenia vady dodávateľovi, až po deň úplného odstránenia vady, t. j. záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže užívať predmet zákazky alebo jeho ucelenú časť pre jeho / ich vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ |
Ak dodávateľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenej lehote alebo neodstráni vady predmetu zákazky v stanovenej lehote alebo nepožiada v stanovenej lehote o predĺženie týchto lehôt, je dodávateľ v omeškaní s plnením svojich povinností a objednávateľ je oprávnený: odstrániť tieto vady treťou osobu na náklady dodávateľa, pričom úspešný dodávateľ sa zaväzuje náklady spočívajúce v nákladoch na odstránenie vady treťou osobou objednávateľovi uhradiť |
Ak dodávateľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenej lehote alebo neodstráni vady predmetu zákazky v stanovenej lehote alebo nepožiada v stanovenej lehote o predĺženie týchto lehôt, je dodávateľ v omeškaní s plnením svojich povinností a objednávateľ je oprávnený: požadovať od dodávateľa náhradu škody, ktorá objednávateľovi v dôsledku vady vznikla. |
Ak dodávateľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenej lehote alebo neodstráni vady predmetu zákazky v stanovenej lehote alebo nepožiada v stanovenej lehote o predĺženie týchto lehôt, je dodávateľ v omeškaní s plnením svojich povinností a objednávateľ je oprávnený: Akékoľvek náklady vrátane nákladov vzniknutých identifikáciou vád, odstránením vád, inštaláciou náhradného dielu / nového materiálu a všetkými dodávkami a/alebo prácami, ako aj všetky testy alebo dodatočné skúšky na predmete zákazky, ktoré môžu byť v súvislosti s odstraňovaním vád alebo po ich odstránení nutné, znáša dodávateľ |
Ak dodávateľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenej lehote alebo neodstráni vady predmetu zákazky v stanovenej lehote alebo nepožiada v stanovenej lehote o predĺženie týchto lehôt, je dodávateľ v omeškaní s plnením svojich povinností a objednávateľ je oprávnený: Dodávateľ je povinný nahradiť objednávateľovi akékoľvek výdavky, ktoré objednávateľovi vzniknú v súvislosti s poskytnutím súčinnosti dodávateľovi pri odstraňovaní vád. |
Dodávateľ je povinný dodať jednokapsovú lepičku vrátane príslušenstva. Termín na dodanie a montáž jednokapsovej lepičky je do 4 týždňov po uzavretí zmluvy. |
Jednokapsová lepička musí spĺňať všetky bezpečnostné normy a predpisy vyžadované legislatívou EÚ a SR požiadavky uvedené v špecifikácii. |
Súčasťou dodávky bude aj montáž a inštalácia jednokapsovej lepičky na miesto určenia. |
Súčasťou dodávky bude aj zaškolenie poverenej osoby na manipuláciu s jednokapsovou lepičkou. |
Súčasťou dodávky je dodací list, preberací protokol a certifikát o zhode výrobkov. |
Navrhovaná cena za predmet zákazky musí byť v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov |
V cene sú zahrnuté dopravné náklady, náklady súvisiace s dodaním, montážou/osadením a inštaláciou jednokapsovej lepičky na miesto určenia, náklady na zaškolenie obsluhy a náklady na odinštalovanie a demontáž pôvodnej lepičky vrátane jej zákonnej likvidácie. |
V cene predmetu zákazky je aj záručný servis (povinné servisné prehliadky) po dobu 24 mesiacov vrátane všetkých nákladov dodávateľa s tým spojených (okrem spotrebného materiálu) |
Dodávateľ predloží v elektronickej podobe (e-mail) do 3 dní od uzavretia zmluvy presný technický popis a typ ponúkaného zariadenia na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, ponúknutý typ musí spĺňať všetky technické parametre podľa požadovanej špecifikácie na rovnakej alebo vyššej úrovni. |
Nástup na vykonanie záručných opráv najneskôr do 3 hod. od nahlásenia poruchy ak sa s objednávateľom nedohodne inak |
Dodávateľ poskytuje telefonickú technickú podporu od 08:00 h do 16:00 h v pracovných dňoch minimálne počas záručnej doby |
Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku |
Garancia dostupnosti náhradných dielov, spotrebného materiálu a servisu v rámci SR minimálne po dobu 60 mesiacov od dodania predmetu zákazky |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2020 10:00
1,00 kus podľa technickej špecifikácie
40 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2020 09:44
18.11.2020 10:00
18.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.11.2020 22:46 - Vstupná ponuka | 40 200,00 | € | Cena s DPH |
17.11.2020 22:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: