• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202029323

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202029323

OF-225520

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085493

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

36487104

Next Team, s.r.o.

Budovateľská 48, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka, montáž a inštalácia jednokapsovej lepičky

Dodávka, montáž a inštalácia jednokapsovej lepičky

  • 42991000-9 - Papierenské, tlačiarenské a kníhviazačské strojové zariadenia a ich časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka, montáž a inštalácia jednokapsovej lepičky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie, montáž a inštaláciu profesionálnej jednokapsovej lepičky, uvedenia zariadenia do prevádzky, zaškolenia obsluhy a vrátane dopravy a aj odinštalovaní a demontáže 1 ks pôvodnej lepičky, jej odvozu a zákonnej likvidácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednokapsová lepička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet káps 1
Lepidlo Hotmelt, EVA
Maximálny formát knihy min. 350 x 320 mm
Minimálny formát knihy max. 130 x 130 mm
Maximálna hrúbka väzby min. 50 mm
Automatický nakladač obálok s rylovaním áno
Kapacita nakladača obálok min. 50 mm
Bočné nanášanie lepidla koliečkami áno
Fréza pre opracovanie chrbta áno
Výškovo nastaviteľné frézovanie chrbta áno
Odsávanie odpadu frézy áno
Automatické nastavenie formátu áno
Bigovanie áno
Automatické nastavenie bigov áno
Zariadenie pre zalisovanie obálky áno
Nakladač obálok áno
Senzor dvojitého naloženia obálok áno
Senzor špatného naloženia knihy áno
Vykladač áno
Ovládanie stroja cez dotykovú obrazovku áno
Počet programov pre uloženie zákazky do pamäti min. 20
Pracovná rýchlosť min. 500 cyklov za hodinu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodvávateľ zabezpečí dodávku a odbornú montáž a inštaláciu jednokapsovej lepičky na miesto určenia a uvedie zariadenie do prevádzky.
Dodávateľ zabezpečí v cene odinštalovanie a demontáž 1 ks pôvodnej lepičky BOURG BBF 2005.
Dodávateľ zabezpečí a zrealizuje jej odvoz a zákonnú likvidáciu a je povinný predložiť doklady v zmysle § 14 Zákona 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Objednávateľ požaduje na celý predmet zákazky záruku za kvalitu a akosť prác (vo výrobe ako aj pri montáži) a na dodané zariadenie/lepičku a všetky s tým súvisiace tovary/inštalačné materiály minimálne 24 mesiacov.
Záruka začína plynúť odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia celého predmetu zákazky objednávateľom bez vád a nedorobkov. Záruka sa vzťahuje na vady spôsobené vadou materiálu, vadou komponentov a tovarov alebo chybne vykonanými prácami na predmete zákazky.
Úspešný dodávateľ bude v plnej miere zodpovedať za vady predmetu zákazky, ktoré bude mať predmet zákazky v čase jeho odovzdania objednávateľovi
Pre prípad vady predmetu zákazky počas plynutia záručnej doby má objednávateľ  právo požadovať a dodávateľ má povinnosť odstrániť vady predmetu zákazky na svoje náklady.
Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním vád predmetu zákazky do 3 pracovných dní od preukázateľného doručenia reklamácie objednávateľom. Pred uplynutím lehoty na začatie s odstraňovaním vady predmetu zákazky je možné po vzájomnej dohode oboch strán túto lehotu vo forme písomného záznamu podpísaného obidvomi stranami primerane predĺžiť. Určenie časového úseku o ktorý sa lehota predlžuje je obligatórnou náležitosťou tohto písomného záznamu. Potreba predĺženia lehoty zo strany dodávateľa musí byť riadne zdôvodnená objektívnymi dôvodmi, pre ktoré je potrebné lehotu predlžovať.
Dodávateľ sa zaväzuje vady predmetu zákazky odstrániť v čo najkratšom technicky možnom čase, najneskôr v lehote do 10 pracovných dní odo dňa začatia s odstraňovaním vád predmetu zákazky. Pred uplynutím lehoty na odstraňovanie vady je možné po vzájomnej dohode oboch strán túto lehotu vo forme písomného záznamu podpísaného obidvomi stranami primerane predĺžiť. Určenie časového úseku o ktorý sa lehota predlžuje je obligatórnou náležitosťou tohto písomného záznamu. Potreba predĺženia lehoty zo strany dodávateľa musí byť riadne zdôvodnená objektívnymi dôvodmi,pre ktoré je potrebné lehotu predlžovať
Objednávateľ doručí reklamáciu formou e-mailu a následne dodatočným zaslaním v písomnej forme. Za deň oznámenia vady predmetu zákazky dodávateľovi sa považuje deň doručenia e-mailu. V reklamácii je objednávateľ povinný vadu špecifikovať.
Objednávateľovi sa predlžuje záručná doba o čas, ktorý uplynie odo dňa nahlásenia vady dodávateľovi, až po deň úplného odstránenia vady, t. j. záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže užívať predmet zákazky alebo jeho ucelenú časť pre jeho / ich vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ
Ak dodávateľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenej lehote alebo neodstráni vady predmetu zákazky v stanovenej lehote alebo nepožiada v stanovenej lehote o predĺženie týchto lehôt, je dodávateľ v omeškaní s plnením svojich povinností a objednávateľ je oprávnený: odstrániť tieto vady treťou osobu na náklady dodávateľa, pričom úspešný dodávateľ sa zaväzuje náklady spočívajúce v nákladoch na odstránenie vady treťou osobou objednávateľovi uhradiť
Ak dodávateľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenej lehote alebo neodstráni vady predmetu zákazky v stanovenej lehote alebo nepožiada v stanovenej lehote o predĺženie týchto lehôt, je dodávateľ v omeškaní s plnením svojich povinností a objednávateľ je oprávnený: požadovať od dodávateľa náhradu škody, ktorá objednávateľovi v dôsledku vady vznikla.
Ak dodávateľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenej lehote alebo neodstráni vady predmetu zákazky v stanovenej lehote alebo nepožiada v stanovenej lehote o predĺženie týchto lehôt, je dodávateľ v omeškaní s plnením svojich povinností a objednávateľ je oprávnený: Akékoľvek náklady vrátane nákladov vzniknutých identifikáciou vád, odstránením vád, inštaláciou náhradného dielu / nového materiálu a všetkými dodávkami a/alebo prácami, ako aj všetky testy alebo dodatočné skúšky na predmete zákazky, ktoré môžu byť v súvislosti s odstraňovaním vád alebo po ich odstránení nutné, znáša dodávateľ
Ak dodávateľ nezačne s odstraňovaním vád v stanovenej lehote alebo neodstráni vady predmetu zákazky v stanovenej lehote alebo nepožiada v stanovenej lehote o predĺženie týchto lehôt, je dodávateľ v omeškaní s plnením svojich povinností a objednávateľ je oprávnený: Dodávateľ je povinný nahradiť objednávateľovi akékoľvek výdavky, ktoré objednávateľovi vzniknú v súvislosti s poskytnutím súčinnosti dodávateľovi pri odstraňovaní vád.
Dodávateľ je povinný dodať jednokapsovú lepičku vrátane príslušenstva. Termín na dodanie a montáž jednokapsovej lepičky je do 4 týždňov po uzavretí zmluvy.
Jednokapsová lepička musí spĺňať všetky bezpečnostné normy a predpisy vyžadované legislatívou EÚ a SR požiadavky uvedené v špecifikácii.
Súčasťou dodávky bude aj montáž a inštalácia jednokapsovej lepičky na miesto určenia.
Súčasťou dodávky bude aj zaškolenie poverenej osoby na manipuláciu s jednokapsovou lepičkou.
Súčasťou dodávky je dodací list, preberací protokol a certifikát o zhode výrobkov.
Navrhovaná cena za predmet zákazky musí byť v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z o cenách v znení neskorších predpisov
V cene sú zahrnuté dopravné náklady, náklady súvisiace s dodaním, montážou/osadením a inštaláciou jednokapsovej lepičky na miesto určenia, náklady na zaškolenie obsluhy a náklady na odinštalovanie a demontáž pôvodnej lepičky vrátane jej zákonnej likvidácie.
V cene predmetu zákazky je aj záručný servis (povinné servisné prehliadky) po dobu 24 mesiacov vrátane všetkých nákladov dodávateľa s tým spojených (okrem spotrebného materiálu)
Dodávateľ predloží v elektronickej podobe (e-mail) do 3 dní od uzavretia zmluvy presný technický popis a typ ponúkaného zariadenia na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, ponúknutý typ musí spĺňať všetky technické parametre podľa požadovanej špecifikácie na rovnakej alebo vyššej úrovni.
Nástup na vykonanie záručných opráv najneskôr do 3 hod. od nahlásenia poruchy ak sa s objednávateľom nedohodne inak
Dodávateľ poskytuje telefonickú technickú podporu od 08:00 h do 16:00 h v pracovných dňoch minimálne počas záručnej doby
Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku
Garancia dostupnosti náhradných dielov, spotrebného materiálu a servisu v rámci SR minimálne po dobu 60 mesiacov od dodania predmetu zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.12.2020 10:00

1,00 kus podľa technickej špecifikácie

40 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2020 09:44

18.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.11.2020 22:46 - Vstupná ponuka 40 200,00 € Cena s DPH
17.11.2020 22:46 - Najvýhodnejšia ponuka 40 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS