• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 14:25

Detail zákazky Z202029308

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 14:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 14:25

Základné údaje

Z202029308

OF-216770

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085489

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrina, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Dodávka elektrickej energie, zabezpečenie distribučných služieb pre odberateľa, prevzatie zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM, v období od 1.1.2021 do 31.12.2021 denne v čase od 00:00 hod do 24:00 hod v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 371/2016 Z.z.  a vyhláška ÚRSO č. 423/2013 Z.z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektrická energia -predpokladaná spotreba za 12 mesiacov MWh 380
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektrická energia - VT predpoklad 260 MWh
Elektrická energia - NT predpoklad 120 MWh
Technická špecifikácia odber. miesta Zdravotnícke zariadenie
EIC odberného miesta / ČOM 24ZZS8208710000S / 563504
Distribučná sústava ZSE-D
Druh rozvodnej siete / Napäťová úroveň 3PEN,TN-C, 400/230V, 50Hz / NN
Typ / Hodnota ističa osadenie ističa QF2, typ PM-M-400ATU, 400A
Sezónne pokrytie - Q 1.-4. / MW/h 110 -  90 -  85 -  95
Toleranciu mesačnej/ročnej odchýlky skutočnej spotreby od objednaného množstva bez uplatnenia sankcie v prípade neodobratia ako aj prekročenia zazmluvneného množstva +15% - 15%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena za plnenie zahŕňa: cenu za dodávku elektriny, vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku; ceny za odvod do Národného jadrového fondu; ceny za distribučné služby, podľa aktuálne platného cenníka distribúcie príslušného prevádzkovateľa distribučnej siete (PDS) - ceny za prenos, distribúciu, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, poplatky za výkon; spotrebnú daň, DPH.
Súčasťou zmluvy je určenie dohodnutej jednotkovej ceny za tovar a cena za činnosti súvisiace s dodávkou elektriny a ostatné regulované položky vo výške určenej príslušným cenovým rozhodnutiami upravujúcimi ich výšku, účinnými v čase uzavretia zmluvy.
Jednotková cena tovaru je stanovená dohodou zmluvných strán ako cena pevná, konečná a nemenná. Ak dôjde počas trvania zmluvy k zmene regulovaných cien, dodávateľ je oprávnený fakturovať zmenenú cenu odo dňa účinnosti cenového rozhodnutia určujúceho zmenenú cenu. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných prepisov alebo rozhodnutia ÚRSO.
Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané.
Dodávateľ predloží do 7 dní od účinnosti zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uvedie podrobnú štruktúru ceny, t.j. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
Dodávateľ predloží do 7 dní od účinnosti zmluvy originál alebo overenú kópiu: 1. Doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením povolenia na podnikanie v energetike
podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 2. Čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s indentifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. 3. Čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú na rok 2021 rámcovú distribučnú zmluvu s PDS o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Západoslovenského regiónu.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti.
Platobné podmienky : Dodávka elektriny je považovaná za opakované plnenie poskytované dodávateľom objednávateľovi v mesačných lehotách počas celého obdobia dodávky dohodnutého v zmluve.
Fakturačným obdobím pre dodávku elektriny do odberného miesta odberateľa je obdobie, za ktoré sa vykonáva vyúčtovanie odberu elektriny - fakturačné obdobie 1 mesiac. Odberateľ neposkytuje preddavkové platby.
Faktúry za opakované dodanie tovaru a služieb vrátane DPH, spotrebnej dane a distribučných poplatkov bude odberateľ uhrádzať pravidelne 1x mesačne 30-ty deň nasledujúceho kalendárneho mesiaca.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00

1,00 celok

49 484,44

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2020 08:44

18.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 209
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2020 13:08 - Vstupná ponuka 49 206,78 € Cena bez DPH
13.11.2020 13:08 - Najvýhodnejšia ponuka 49 206,78 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS