• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 11:40

Detail zákazky Z202029305

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 11:40

Základné údaje

Z202029305

OF-225942

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5079662

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35810122

REPRE s.r.o.

Vlčie hrdlo 61, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nástenný 5 mesačný kalendár

kalendár, nástenný

  • 30199792-8 - Kalendáre

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nástenný 5 mesačný kalendár
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nástenný 5 mesačný kalendár ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. plánovací nástenný mesačný kalendár ŠTANDARD sivý
1.2. rozmer 295 x 663 mm
1.3. rozsah 12 listov
1.4. kalendárium 5 mesačné s menami
1.5. názvy mesiacov a dní v SK, UK, DE
1.6. väzba šitá s perforáciou
1.7. obrázok motív prírody
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkovej ceny bez DPH a s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre
1.2. obchodný názov ponúkaného tovaru, špecifikáciu a vyobrazenie
2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania.
7. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

20.11.2020 08:00 — 04.12.2020 15:00

1,00 súbor

270,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2020 08:14

13.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 58
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2020 10:04 - Vstupná ponuka 270,00 € Cena s DPH
12.11.2020 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka 260,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS