00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Stolové kalendáre na rok 2021 bez potlače
kalendár
Tovar
1. Stolové kalendáre na rok 2021 bez potlače
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nových, nevystavovaných, nepoužívaných kalendárov, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Stolové kalendáre na rok 2021 bez potlače | ks | 1060 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. Stolový kalendár bez potlače | |
1.2. Slovenský jednotýždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením a trojmesačným prehľadom, daňovými pripomienkami, doplnený o slovenské a české mená (rozšírený o netradičné mená), fázami Mesiaca, východmi a západmi Slnka,štátnymi sviatkami vybraných krajín EÚ, znameniami zverokruhu. | |
1.3. Väzba | Vario špirála |
1.4. Papier | natieraný lesklý papier |
1.5. Formát | 300x120 mm |
1.6. Priestor pre potlač | 300x30 mm |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne). |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/ a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín, presné množstvo, miesto plnenia a kontaktná osoba. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. |
9. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
12. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 2 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
13. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
tr.A.Hlinku 1, Štefánikova 67, Hodžova 1, Dražovská 4, Dražovská 2, Kraskova 1, Hospodárska 88, Nábr.mládeže 91, Slančíkovej 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
2
1,00 súbor
1 335,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2020 08:07
13.11.2020 09:00
13.11.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2020 08:19 - Vstupná ponuka | 1 335,60 | € | Cena s DPH |
12.11.2020 14:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: