• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202029301

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202029301

OF-226048

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5082682

Objednávateľ

686832

Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky

Mlynské nivy 44/a, Bratislava , 82715, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej techniky – notebook s dokovacou stanicou

notebook, prenosný počítač, dokovacia stanica, notebooková taška

  • 30213100-6 - Prenosné počítače

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook s rozhraním pre dokovaciu stanicu
Funkcia
Notebook určený na kancelárske účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 160
Uhlopriečka displeja palec 14
Pomer strán displeja pomer 16:9
Rozlíšenie displeja pixel 1920 x 1080
Svietivosť displeja nits 250
Procesor s priemernou hodnotou benchmarku (PassMark) PassMark 6 500
Počet jadier procesora ks 4
Cache procesora MB 6
Hodnota frekvencie procesora GHz 1,6
Core Boost Frekvencia GHz 4,2
Kapacita pevného disku GB 256
Veľkosť operačnej pamäte RAM GB 8
Frekvencia pamäte RAM MHz 2 400
Počet obsadených slotov RAM ks 1
Celkový počet slotov RAM ks 2
Počet slotov USB celkom ks 4
Počet slotov USB 3.2 Gen 1 (USB 3.1) ks 2
Počet slotov USB-C 3.2 Gen 1 ks 1
Počet interných slotov M.2 ks 1
Počet výstupov HDMI ks 1
Počet portov LAN (RJ-45) ks 1
Combo Audio jack ks 1
Čítačka pamäťových kariet ks 1
Webkamera pixel 720
Dokovací konektor USB-C ks 1
Záruka rok 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ displeja Antireflex
Typ pevného disku SSD M.2 PCIe NVMe
Typ operačnej pamäte RAM DDR4
Grafický adaptér Integrovaný
Klávesnica Podsvietená, obsahujúca slovenské znaky (nie prelepky) – (Typewriter keys, Windows keys, Application keys Function keys, Numeric keys, Cursor control keys, Enter keys)
Mikrofón Integrovaný
Bezpečnosť Ochrana BIOSu heslom  Šifrovanie SSD BitLockerom  Čítačka odtlačkov prstov
Napájací zdroj/adaptér Adekvátny minimálny výkon [W] zodpovedajúci spotrebe pri plnom zaťažení, prípadne silnejší.
Operačný systém Windows 10 Professional SK alebo ekvivalent
Environmentálny prvok Notebook musí obsahovať vlastnosť alebo úroveň environmentálneho profilu produktu, ktorá znižuje jeho negatívny vplyv na životné prostredie, v porovnaní s produktom slúžiacim na rovnaký účel, a tiež
Environmentálny prvok akékoľvek environmentálne označenie produktu. Požadované certifikáty minimálne: Energy Star, EPEAT Silver, TCO 8.0.  Konštrukcia umožňujúca dlhšiu životnosť, modernizovateľnosť a opraviteľnosť
Záruka Záručná doba na tovar je minimálne 3 roky. Záručná doba začína plynúť dňom dodaním tovaru na základe dodacieho listu.
 2. Notebooková taška
Funkcia
Taška určená pre notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer Taška určená pre rozmer notebooku z Položky č. 1
Priečinky Jeden vonkajší priečinok na zdroj/adaptér alebo myš
Farba Čierna
Prevesiteľná cez rameno Áno
 3. Dokovacia stanica
Funkcia
Dokovacia stanica určená pre notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 160
Počet výstupov HDMI 2.0 ks 1
Počet výstupov DisplayPort ks 2
Počet slotov USB 3.0 ks 4
Počet sotov USB-C pre zariadenia ks 1
Combo Audio jack ks 1
Počet portov LAN (RJ-45) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita Kompatibilita s Položkou č. 1
Napájací zdroj/adaptér Adekvátny minimálny výkon [W] zodpovedajúci spotrebe pri plnom zaťažení v spojení s notebookom, prípadne silnejší.
Funkcie Podpora viacerých monitorov, Napájanie a dobíjanie notebooku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Notebook musí obsahovať vlastnosť alebo úroveň environmentálneho profilu produktu, ktorá znižuje jeho negatívny vplyv na životné prostredie, v porovnaní s produktom slúžiacim na rovnaký účel, a tiež akékoľvek environmentálne označenie produktu.
Notebook musí na vonkajšom balení prípadne aj na samotnom produkte obsahovať prvky environmentálneho označenia, znakov, symbolov alebo písomnej identifikácie, ktorá poskytuje spotrebiteľovi informácie o environmentálnych vlastnostiach produktu.
Najneskôr do uplynutia 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť Objednávateľovi aktualizovaný rozpis rozpočtu jednotkových cien v eurách bez DPH a v eurách s DPH k jednotlivým položkám.
Najneskôr do uplynutia 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť technický list výrobcu alebo ekvivalentný doklad tovaru, ktorý bude jednoznačne preukazovať splnenie požiadaviek Objednávateľa vychádzajúci zo špecifikácii tovaru.
Najneskôr do uplynutia 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť katalógový list s uvedením s názvu konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý je predmetom dodania. Pri dodaní predmetu zákazky je Dodávateľ povinný predložiť katalógový list zákazky v origináli.
Najneskôr do uplynutia 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Dodávateľ predloží elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa zoznam záručných servisných stredísk. V rámci zoznamu uvedie názov a sídlo záručného servisného strediska. Týmto predložením zároveň určuje záručné servisné stredisko, ktoré bude poskytovať záručné služby na dodané tovary.
E-mail sa považuje za doručený v momente, kedy je odosielateľovi doručené potvrdenie, ktoré je odosielateľ pri odosielaní povinný vyžiadať, o tom že bol e-mail doručený na e-mailový server príjemcu.
Objednávateľ aj Dodávateľ vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek chybami alebo omeškaním v riadnom plnení.
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy Obstarávateľ od zmluvy odstúpi.
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
Všetok dodaný tovar musí byť nový, nikdy nepoužívaný.
Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania v mieste sídla Objednávateľa, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v ponukovej cene predávajúceho.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vykonanie obhliadky tovaru v mieste dodania v mieste sídla Objednávateľa. Tovar musí byť dodaný v kompletnom stave, v požadovanej špecifikácii, v požadovanom množstve a s požadovanými identifikátormi označujúcimi nízku úroveň environmentálneho zaťaženia. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný a bez zjavných chýb alebo poškodení. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry.
Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 3 roky. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Verejný obstarávateľ preferuje dodanie predmetu zákazky v jednej dodávke naraz, avšak pripúšťa možnosť rozdelenia dodávky na 2 časti a to tak, že predmet zákazky v množstve cca. 80 ks je možné dodať v termíne do konca novembra 2020 a druhú časť v množstve cca. 80 ks v termíne do polovice decembra 2020 pri zachovaní predložených cenových podmienok a špecifikácie predmetu zákazky, to znamená že Položka č. 1 je dodávaná vrátane Položky č. 2 a Položky č. 3.
Nedokonanie zákazky s jednou ponukou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynské nivy 44/a, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

23.11.2020 08:00 — 18.12.2020 14:00

1,00 celý predmet zákazky

158 482,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.11.2020 13:50

16.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 7
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 12:00 - Vstupná ponuka 158 280,00 € Cena s DPH
11.11.2020 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka 158 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS