35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
poukážka, regenerácia pracovnej sily
Tovar, Služba
1. Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie pracovnej sily zamestnancov. |
Dodanie predmetu zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej poukážky | € | 2 | ||
Množstvo poukážok | ks | 10400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poukážka musí obsahovať: názov a logo dodávateľa | áno |
Poukážka musí obsahovať: ochranné prvky proti falšovaniu | áno |
Poukážka musí obsahovať: rok platnosti | áno |
Poukážka musí obsahovať: nominálnu hodnotu | áno |
Názov |
1. Poukážky musia byť určené na regeneráciu pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení, t. j. na celoročné zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie v zmluvných zariadeniach akceptujúcich tieto poukážky, najmä na zabezpečenie aktívnej a pasívnej účasti na športových aktivitách, kultúrnych podujatiach, na zabezpečenie rekreácie a rehabilitačných služieb, ako i ďalších tovarov a služieb slúžiacich regenerácii (napr. predaj výživových doplnkov v lekárňach a iných zmluvných zariadeniach). |
2. Miesto dodania: Košice, Moldava nad Bodvou, Spišská Nová Ves, Rožňava, Michalovce, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a) požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
4b) zoznam prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom samosprávnom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy). |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Poukážky na regeneráciu" |
- vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
6. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa riadne a včas dodať kupujúcemu predmet plnenia, ktorým je dodanie tovarov – poukážok na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily (ďalej ako „tovar“ alebo „predmet plnenia“) vrátane ich dopravy na miesto dodania a, previesť na kupujúceho vlastnícke právo k tomuto tovaru. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar v jednom balení po 25 ks poukážok t. j. v hodnote 50,00 EUR pre jedného zamestnanca. Predpokladaný počet zamestnancov 416 osôb. |
8. Kupujúci požaduje minimálnu platnosť poukážok do 31.12.2021. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
10. Kupujúci sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi rozpis množstva resp. počtu balení poukážok na jednotlivé miesta dodania vr. adresy miesta dodania a kontaktných údajov osôb zodpovedných za prevzatie tovaru do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
11. Kupujúci si vyhradzuje právo upresniť počet poukážok (konkrétny počet závisí od splnenia podmienok uvedených v Kolektívnej zmluve k 31.12.2020) a právo prípadne zamestnancom nevydané poukážky vrátiť spätne dodávateľovi do 31.12.2020 bez sankčných poplatkov, čo prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa hodnote vrátených poukážok. V prípade vrátenia poukážok podľa tohto bodu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vrátiť finančné prostriedky zodpovedajúce hodnote vrátených poukážok do 30 dní odo dňa ich vrátenia na účet kupujúceho. |
12. Cena predmetu plnenia podľa tejto zmluvy je dohodnutá v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. V cene sú započítané aj všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane jeho balenia, naloženia a vyloženia v mieste dodania, poskytnutej zľavy ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
13. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar jednorazovo v lehote uvedenej v článku III. Zmluvné podmienky tejto zmluvy. |
15. Dodávateľ pri doručení poukážok odovzdá kupujúcemu spolu s dodanými poukážkami potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej kupujúcim a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
16. Prepravu predmetu plnenia na miesto dodania zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady. |
17. Dodávateľ dodá tovar vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu alebo iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám. |
18. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
19. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Faktúru za predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po úplnom dodaní tovaru a jeho prevzatí kupujúcim bez vád. Prílohou faktúry budú dodacie listy potvrdené obidvoma zmluvnými stranami. |
20. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo zmluvy, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
21. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
22. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
23. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. |
24. Uplatnením sankčných postihov zo strany kupujúceho voči dodávateľovi nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody a to ani v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty. |
25. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
25a.) nedodržanie lehoty dodania poukážok, |
25b.) nedodržanie zmluvnej ceny, |
25c.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie |
25d.) v prípade predloženia poukážok, ktoré nie sú určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z., |
25e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
26. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
26a.) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e, |
26b.) odstúpením od zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
27. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia zmluvy u neho alebo u kupujúceho a oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu kupujúceho kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
Košický, Slovenská republika
01.12.2020 08:00 — 02.12.2020 15:00
1,00 celok
20 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.11.2020 10:00
18.11.2020 10:00
18.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.11.2020 10:12 - Vstupná ponuka | 20 800,00 | € | Cena bez DPH |
12.11.2020 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 799,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: