• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202029292

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 10:00
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202029292

OF-225248

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085637

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov

poukážka, regenerácia pracovnej sily

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poukážky určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov
Funkcia
Zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie pracovnej sily zamestnancov.
Dodanie predmetu zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej poukážky € 2
Množstvo poukážok ks 10400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poukážka musí obsahovať: názov a logo dodávateľa áno
Poukážka musí obsahovať: ochranné prvky proti falšovaniu áno
Poukážka musí obsahovať: rok platnosti áno
Poukážka musí obsahovať: nominálnu hodnotu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poukážky musia byť určené na regeneráciu pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z. o sociálnom fonde v platnom znení, t. j. na celoročné zabezpečenie aktívnej a pasívnej regenerácie v zmluvných zariadeniach akceptujúcich tieto poukážky, najmä na zabezpečenie aktívnej a pasívnej účasti na športových aktivitách, kultúrnych podujatiach, na zabezpečenie rekreácie a rehabilitačných služieb, ako i ďalších tovarov a služieb slúžiacich regenerácii (napr. predaj výživových doplnkov v lekárňach a iných zmluvných zariadeniach).
2. Miesto dodania: Košice, Moldava nad Bodvou, Spišská Nová Ves, Rožňava, Michalovce, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a) požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
4b) zoznam prevádzok akceptujúcich poukážky v Košickom samosprávnom kraji, v členení podľa okresov (Košice-mesto, Košice-okolie a ostatné okresy).
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Poukážky na regeneráciu"
- vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy prostredníctvom systému EKS.
6. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa riadne a včas dodať kupujúcemu predmet plnenia, ktorým je dodanie tovarov – poukážok na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily (ďalej ako „tovar“ alebo „predmet plnenia“) vrátane ich dopravy na miesto dodania a, previesť na kupujúceho vlastnícke právo k tomuto tovaru.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar v jednom balení po 25 ks poukážok t. j. v hodnote 50,00 EUR pre jedného zamestnanca. Predpokladaný počet zamestnancov 416 osôb.
8. Kupujúci požaduje minimálnu platnosť poukážok do 31.12.2021.
9. Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet zmluvy vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
10. Kupujúci sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi rozpis množstva resp. počtu balení poukážok na jednotlivé miesta dodania vr. adresy miesta dodania a kontaktných údajov osôb zodpovedných za prevzatie tovaru do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy.
11. Kupujúci si vyhradzuje právo upresniť počet poukážok (konkrétny počet závisí od splnenia podmienok uvedených v Kolektívnej zmluve k 31.12.2020) a právo prípadne zamestnancom nevydané poukážky vrátiť spätne dodávateľovi do 31.12.2020 bez sankčných poplatkov, čo prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa hodnote vrátených poukážok. V prípade vrátenia poukážok podľa tohto bodu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vrátiť finančné prostriedky zodpovedajúce hodnote vrátených poukážok do 30 dní odo dňa ich vrátenia na účet kupujúceho.
12. Cena predmetu plnenia podľa tejto zmluvy je dohodnutá v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. V cene sú započítané aj všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane jeho balenia, naloženia a vyloženia v mieste dodania, poskytnutej zľavy ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
13. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
14. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar jednorazovo v lehote uvedenej v článku III. Zmluvné podmienky tejto zmluvy.
15. Dodávateľ pri doručení poukážok odovzdá kupujúcemu spolu s dodanými poukážkami potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej kupujúcim a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
16. Prepravu predmetu plnenia na miesto dodania zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady.
17. Dodávateľ dodá tovar vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu alebo iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám.
18. Kupujúci neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy.
19. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Faktúru za predmet zmluvy sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po úplnom dodaní tovaru a jeho prevzatí kupujúcim bez vád. Prílohou faktúry budú dodacie listy potvrdené obidvoma zmluvnými stranami.
20. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo zmluvy, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
21. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
22. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
23. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy.
24. Uplatnením sankčných postihov zo strany kupujúceho voči dodávateľovi nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody a to ani v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty.
25. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
25a.) nedodržanie lehoty dodania poukážok,
25b.) nedodržanie zmluvnej ceny,
25c.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
25d.) v prípade predloženia poukážok, ktoré nie sú určené na zabezpečenie regenerácie pracovnej sily zamestnancov podľa zákona č. 152/1994 Z. z.,
25e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky kupujúceho, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy.
26. Ukončenie zmluvy môže nastať:
26a.) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e,
26b.) odstúpením od zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
27. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia zmluvy u neho alebo u kupujúceho a oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu kupujúceho kedykoľvek hodnoverne preukázať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

01.12.2020 08:00 — 02.12.2020 15:00

1,00 celok

20 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2020 10:00

18.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 687
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2020 10:12 - Vstupná ponuka 20 800,00 € Cena bez DPH
12.11.2020 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka 20 799,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS