• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 10:20

Detail zákazky Z202029289

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.11.2020 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    18.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.11.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.11.2020 10:20

Základné údaje

Z202029289

OF-225750

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5085717

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

45420165

WEXIM TRUCK s.r.o.

Štítnická 23, Rožňava, 04801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisné opravy a úkony špeciálnych motorových vozidiel Mercedes Benz

servisné opravy, servisné úkony, servis, špeciálne motorové vozidlá Mercedes Benz,

  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisné opravy a úkony špeciálnych motorových vozidiel Mercedes Benz
Funkcia
Vykonávanie servisných opráv a úkonov špeciálnych motorových vozidiel Mercedes Benz.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Výmena komplet motorového oleja, olejového /vzduchového/,palivového a peľového filtra úkon 2 5
2. Výmena prevodového oleja v prevodovke úkon 1 2
3. Výmena prevodového oleja v diferenciáli prednej a zadnej nápravy úkon 1 2
4. Výmena brzdového obloženia zadnej nápravy úkon 1 2
5. Výmena brzdového bubna zadnej nápravy úkon 1 2
6. Výmena brzodého obloženia prednej nápravy úkon 1 2
7. Výmena brzdového bubna prednej nápravy úkon 1 2
8. Výmena brzdovej kvapaliny úkon 1 2
9. Výmena snímača opotrebovania bŕzd úkon 1 2
10. Výmena snímača ABS úkon 1 2
11. Výmena brzdového kľúča zadná náprava úkon 1 2
12. Výmena brzdového kľúča predná náprava úkon 1 2
13. Výmena páky brzd. kľúča zadná náprava úkon 1 2
14. Výmena páky brzd. kľúča predná náprava úkon 1 2
15. Výmena brzdového valca zadná náprava úkon 1 2
16. Výmena brzdového valca predná náprava úkon 1 2
17. Výmena vzduchového ventilu ovlád. brzd. systému úkon 1 2
18. Výmena predného čela kabíny úkon 1 2
19. Výmena vysúšača vzduchu-ventil úkon 1 2
20. Výmena pravého/ľavého predného svetlometu úkon 1 2
21. Výmena spätného zrkadla - kompletné P/Ľ úkon 1 2
22. Výmena kardanového hriadeľa úkon 1 2
23. Výmena spúšťača motora úkon 1 2
24. Výmena regulátora napätia úkon 1 2
25. Výmena alternátora úkon 1 2
26. Výmena hlavného valca spojky úkon 1 2
27. Výmena čelného skla kabíny úkon 1 2
28. Výmena tlmiča výfuku úkon 1 2
29. Výmena zadných skupinových svetiel úkon 1 2
30. Výmena termostatu úkon 1 2
31. Výmena vodného čerpadla úkon 1 2
32. Výmena klinových remeňov motora úkon 1 2
33. Výmena zotrvačníka úkon 1 2
34. Celková oprava prídavnej prevodovky úkon 1 2
35. Výmena modulátora EBS úkon 1 2
36. Celková oprava posilňovača riadenia úkon 1 2
37. Výmena tlmičov a ich uloženia - predná náprava úkon 1 2
38. Výmena tlmičov a ich uloženia - zadná náprava úkon 1 2
39. Výmena listového pera a ich uloženia-predná náprava úkon 1 2
40. Výmena listového pera a ich uloženia-zadná náprava úkon 1 2
41. Celková oprava diferenciálu prednej nápravy a jej uzávierky úkon 1 2
42. Celková oprava diferenciálu zadnej nápravy a jej uzávierky úkon 1 2
43. Výmena čapu spojovacej tyče riadenia úkon 1 2
44. Celková oprava kompresora úkon 1 2
45. Výmena regulátora tlaku vzduchu a snímača tlaku úkon 1 2
46. Výmena brzdiča prívesu úkon 1 2
47. Výmena snímača tlaku motorového oleja úkon 1 2
48. Výmena silentblokov stabilizátora prednej nápravy úkon 1 2
49. Výmena silentblokov stabilizátora zadnej nápravy úkon 1 2
50. Výmena ložísk náboja predného ľavého/predného kolesa úkon 1 2
51. Výmena ložísk náboja zadného ľavého/pravého kolesa úkon 1 2
52. Výmena zadnej ľavej/pravej poloosi úkon 1 2
53. Výmena prednej ľavej/pravej poloosi úkon 1 2
54. Výmena homokinetického kĺbu ľavej/pravej poloosi úkon 1 2
55. Výmena signalizácie spiatočky úkon 1 2
56. Výmena štvorcestného ventilu úkon 1 2
57. Výmena semeringu na kľukovom hriadeli - predný úkon 1 2
58. Výmena semeringu na kľukovom hriadeli - zadný úkon 1 2
59. Výmena vzduchojemu úkon 1 2
60. Výmena snímača množstva a tlaku vzduchu turbodúchadla úkon 1 2
61. Výmena turbodúchadla úkon 1
62. Výmena vstrekovačov motora úkon 1
63. Výmena tesnenia hlavy valcov úkon 1 2
64. Výmena krížov hnacích hriadeľov prednej úkon 1
65. Výmena silentblokov uloženia motora úkon 1 2
66. Výmena silentblokov kabíny úkon 1
67. Výmena stieracích líšt úkon 1 2
68. Výmena predného čela kabíny úkon 1
69. Celková oprava prevodovky úkon 1
70. Výmena kompletnej spojky úkon 1
71. Výmena vrchného a spodného zvislého čapu úkon 1
72. Výmena uloženia poloosi prednej nápravy úkon 1
73. Výmena spojovacej tyče riadenia úkon 1 2
74. Výmena tyče riadenia úkon 1 2
75. Výmena prevodovky riadenia úkon 1
76. Výmena zámku dverí P/Ľ úkon 1 2
77. Výmena mechanizmu ovládania skla dverí úkon 1
78. Výmena snímača hladiny motorového oleja úkon 1 2
79. Výmena vidlice spojky úkon 1
80. Výmena posilovača spojky úkon 1 2
81. Výmena chladiča motora a hadíc chladiča úkon 1
82. Výmena chladiča vzduchu-intercooler úkon 1
83. Kompletná diagnostika vozidla úkon 2 5
84. Overenie tachografu úkon 1 2
85. Geometria prednej nápravy úkon 1 2
86. Chybová pamäť, vymazať a načítať úkon 1 2
87. Parametrovanie riadiacej jednotky úkon 1 2
88. Sadzba za 1 km odtiahnutia nepojazdného vozidla do opravy km 200 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technický popis vozidla:
- druh vozidla: Špeciálne nákladné motorové vozidlo (N3G)
- značka/obchodný názov: MERCEDES - BENZ / 1836 AK
-ID číslo motora (typ): OM 501 LA.IV/2
- výkon motora/otáčky: 265 kW / 1800 min -1
- zdvihový objem valcov: 11 946 cm3
- prevodovka / počet stupňov: MT 16
- počet náprav / z toho poháňaných: 2 / 1-Áno, 2-Áno (4x4)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2a.) Miesto poskytnutia služieb - vykonania servisných prác a opráv sú dielenské priestory dodávateľa.
2b.) Miestom vykonania diagnostiky a miestom naloženia nepojazdného vozidla sú dielenské priestory objednávateľa v Moldave nad Bodvou, Rožňave, Spišskej Novej Vsi, Michalovciach a Trebišove.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a.) podrobný zoznam ocenených servisných opráv a úkonov t. j. body 1. - 88. v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne - prevádzkových priestorov potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), pričom sa požaduje maximálna vzdialenosť 80 km od mesta Košice do mesta (obce), v ktorom má uchádzač sídlo servisnej dielne.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Servis Mercedes Benz, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg.,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas poskytovať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach.
8. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažené právami tretích osôb.
9. Dodávateľ je povinný v rámci servisných opráv a úkonov (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely.
10. Ponukové jednotkové ceny uvedené v zozname ocenených servisných opráv a úkonov - príloha č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto rámcovej dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané náklady na prácu a materiál (náhradné diely) a všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (rozpise ocenených položiek).
12. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
13. Termín poskytovania služieb:
13a.) odtiahnutie nepojazdného vozidla do dielenských priestorov dodávateľa do 24 hodín odo dňa doručenia objednávky,
13b.) vykonávanie bežných servisných opráv a úkonov do 3 pracovných dní od pristavenia vozidla do dielenských priestorov dodávateľa,
13c.) vykonávanie celkových opráv skupín (motor, prevodovka, brzdová sústava, riadenie, nápravy) do 20 pracovných dní od pristavenia vozidla do dielenských priestorov dodávateľa,
13d.) vykonávanie diagnostiky vozidla – chýb vykázaných palubným počítačom v období zimnej údržby ciest do 24 hodín od písomného nahlásenia (e-mail) na mieste určenom objednávateľom.
14. Dodávateľ pri každej poskytnutej službe odovzdá objednávateľovi potvrdený doklad o poskytnutí služby, na ktorom uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene služby a použitých náhradných dieloch pri servisných opravách a úkonoch. Objednané služby budú prevzaté po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej objednávateľom a podpise prevzatia služieb touto osobou na doklade o poskytnutí služieb.
15. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú poskytovanie služieb dodávateľom, ktorých následkom bude nedodanie služby v požadovanom termíne. V prípade vzniku takejto okolnosti je dodávateľ povinný vykonať všetky potrebné úkony, aby sa nedostal do omeškania, t. j. najmä zabezpečiť poskytnutie služby podľa tejto dohody prostredníctvom tretej osoby. Zodpovednosť za poskytnutie služby treťou osobou znáša dodávateľ.
16. Dodávateľ zodpovedá za škody na špeciálnych motorových vozidlách Mercedes Benz preukázateľne vzniknutých pri vykonávaných servisných opravách a úkonoch a zaväzuje sa ich uhradiť.
17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberaná služba nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bola poskytnutá v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia služby bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
18. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody.
19. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet plnenia sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po poskytnutí služby a jej prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude doklad o poskytnutí služby potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
20 . Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
21. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
22. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú.
23. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád poskytovanej služby uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
24. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní odo dňa pristavenia vozidla do dielenských priestorov dodávateľa, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 3 dňovej lehote.
25. Dodávateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom plnenia nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet rámcovej dohody používaný, a s ktorými dodávateľ objednávateľa oboznámil.
26. Ak dodávateľ napriek výzve objednávateľa neodstráni vady v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť si dodanie služby podľa tejto dohody a náklady spojené s odstránením vady je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi.
27. V prípade odstraňovania reklamovanej vady sa zmluvné strany dohodli, že akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ.
28. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 24. tejto dohody platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
29. V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služieb je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za neposkytnuté služby, za každý začatý deň omeškania.
30. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto dohody.
31. Uplatnením sankčných postihov zo strany objednávateľa voči dodávateľovi nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a to ani v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty.
32. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
- nedodržanie lehoty plnenia,
- nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov,
- nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
- nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
33. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:
33a.) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e,
33b.) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti,
33c.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody
33d.) odstúpením z dôvodov podstatného porušenia rámcovej dohody podľa tejto dohody.
34. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

62 476,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.11.2020 13:06

18.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 423
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2020 00:20 - Vstupná ponuka 62 476,00 € Cena bez DPH
18.11.2020 08:13 - Najvýhodnejšia ponuka 62 376,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS