00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
51877244
SINCLAIR Slovakia s.r.o.
Technická 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Nákup prachotesných líniových svietidiel
svietidlá, líniové svietidlá, osvetlenie
Tovar, Služba
1. Prachotesné líniové svietidlá
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup prachotesných líniových svietidiel , ktoré spĺňajú minimálne technické požiadavky (štandardy) uvedené v opisnom formulári. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 650 | ||
Svetelný tok zo svietidla | lm | 4000 | ||
Merný výkon svietidla | lm/W | 110 | ||
Teplota chromatickosti | K | 4000 | ||
Index podania farieb | Ra | 80 | ||
Štandardná odchýlka farieb LED diód | SDCM | 5 | ||
Krytie | IP | IP65 | ||
Mechanická odolnosť | IK | IK08 | ||
Hmotnosť | kg | 2 | ||
Vyžarovací uhol | ° | 100 | 120 | |
Dĺžka svietidla | mm | 1150 | 1250 | |
Udržiavací činiteľ svetelného zdroja pre 50 000h prevádzky | LLMF (-) | 70 | ||
Záručná doba na svietidlo | rok | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozsah napájacieho napätia | min. 220-240 VAC |
Typ svetelného zdroja | LED |
Integrovaný predradník vo svietidle | áno |
Riadiaci vstup napájacieho zdroja | DALI/DALI-2 |
Napájanie | 5-pólový konektor |
Trieda el. zariadení | I |
Certifikáty | CE, ENEC |
Názov |
1. Uchádzač vo svojej ponuke naceňuje 650 kusov výrobkov. Verejný obstarávateľ bude na základe tejto rámcovej dohody vystavovať čiastkové objednávky. Z toho dôvodu je úspešný uchádzač povinný doručiť verejnému obstarávateľovi cenovú kalkuláciu (t. j. prepočet na jednotkovú cenu) v lehote do jedného pracovného dňa odo dňa uzatvorenia tejto Rámcovej dohody. |
2. Miesto dodania: Bratislava (sklad verejného obstarávateľa). |
3. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohové platby. |
4. Dodanie tovaru je do 30 dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. |
5. Tovar sa považuje za dodaný okamihom jeho prevzatia objednávateľom a podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Týmto okamihom nadobúda objednávateľ vlastnícke právo k tovaru a zároveň na neho prechádza nebezpečenstvo škody na tovare. Objednávateľ je oprávnený odoprieť prevzatie tovaru v prípade, že má tovar vady alebo tovar nespĺňa technickú špecifikáciu. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar bude odovzdaný bez vád a bez zaťaženia akýmkoľvek právom tretej osoby. |
7. Dodávateľ zodpovedá za vadu, ktorú má tovar v okamihu jeho dodania Objednávateľovi, aj keď sa vada stane zjavnou až po tomto čase. Dodávateľ zodpovedá takisto za akúkoľvek vadu, ktorá vznikne po dobe uvedenej v predchádzajúcej vete, ak je spôsobená porušením jeho zmluvných a/alebo zákonných povinností. |
8. Dodávateľ zodpovedá za kompletnosť, kvalitu a množstvo dodaného tovaru podľa tejto rámcovej dohody a podľa čiastkových objednávok. |
9. Záručná doba začína plynúť odo dňa podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. |
10. Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním každej vady, na ktorú sa záruka alebo zodpovednosť Dodávateľa vzťahuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 12 hodín po jej oznámení Objednávateľom a odstrániť ju v nasledovných lehotách: |
(i) do 3 dní odo dňa jej oznámenia Objednávateľom v prípade odstrániteľnej vady, ktorú je možné odstrániť v mieste skladu Objednávateľa, |
(ii) v prípade odstrániteľnej vady, ktorú nie je možné odstrániť v mieste skladu Objednávateľa, je Dodávateľ povinný bezodplatne dodať Objednávateľovi do 5 dní odo dňa oznámenia vady tovaru náhradný tovar bez vád, ktorý je zhodný s tovarom podľa technickej špecifikácie. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi tento náhradný tovar na dobu nevyhnutnú na odstránenie vady tovaru. Po odstránení vady tovaru a jeho vrátení Objednávateľovi je Objednávateľ povinný bez zbytočného odkladu vrátiť náhradný tovar Dodávateľovi na náklady Dodávateľa. |
(iii) v prípade neodstrániteľnej vady tovaru je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 5 dní odo dňa uplatnenia reklamácie nový tovar rovnakej špecifikácie. |
11. Dodávateľ je oprávnený v každom prípade výskytu vady odstrániť vadu v určených lehotách výmenou - dodaním nového tovaru s rovnakou špecifikáciou a bez vád. |
12. V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru podľa tejto rámcovej dohody a podľa čiastkových objednávok je Dodávateľ povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania s dodaním tovaru. |
13. Ak Dodávateľ nezačne s odstraňovaním vady v lehote podľa bodu 10 tejto rámcovej dohody, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania za každú vadu samostatne. Ak Dodávateľ neodstráni vadu tovaru v lehote podľa bodu 10 podbod (i) tejto rámcovej dohody, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania s odstránením vady tovaru, a to za každú vadu samostatne. |
14. Ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 10 podbod (ii) a (iii) tejto rámcovej dohody nedodá Objednávateľovi náhradný tovar, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z kúpnej ceny tovaru za každý deň omeškania s dodaním náhradného tovaru. |
15. Zaplatenie zmluvnej pokuty nemá vplyv na nárok Objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla porušením zmluvnej povinnosti zo strany Dodávateľa zabezpečenej zmluvnou pokutou. |
16. Zaplatenie zmluvnej pokuty a/alebo náhrady škody nezbavuje Dodávateľa povinnosti dodať Objednávateľovi tovar v súlade s technickou špecifikáciou a s touto rámcovou dohodou. |
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom verejný obstarávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, (...) |
(...) 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej verejný obstarávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, 4. uplatní si zmluvnú pokutu v zmysle tejto zmluvy. |
18. Úspešný uchádzač tiež v lehote do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručí kompletnú dokumentáciu k výrobku (minimálne v rozsahu: katalógový list preukazujúci splnenie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, EÚ vyhlásenie o zhode, certifikát ENEC). |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
70 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2020 16:27
18.11.2020 10:00
18.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.11.2020 10:21 - Vstupná ponuka | 69 960,00 | € | Cena s DPH |
18.11.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 54 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: