• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 11:42
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 12:35

Detail zákazky Z202029187

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 11:42
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 12:35

Základné údaje

Z202029187

OF-226031

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5079602

Objednávateľ

17066913

Centrum sociálnych služieb - Chmelinec

Hoštinská 1620, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

44798695

COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.

Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mangeľ

Korytový žehlič

  • 42932000-8 - Mangle

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mangeľ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
priemer valca mm 250
žehliaca šírka valca mm 1400
variabilná rýchlosť žehlenia m/min 3,9
príkon el. ohrevu kW 7
rozmery mm 1005x1800x420
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ohrev elektrický
plynulá voľba teploty a rýchlosti žehlenia (frekvenčným meničom)
ochrana rúk a núdzové tlačidlo STOP, automatické vypnutie žehliča
nožný pedál pre ľahké spustenie a zastavenie
automatický prítlak a odsúvanie koryta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 2 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Objednávateľ požaduje záručnú dobu min. 24 mesiacov.
Dodávateľ do dvoch pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmeti zákazky.
Všetky uvedené parametre a vlastnosti sa považujú za minimálne, nedodržanie ktorejkoľvek vlastnosti alebo technického parametra sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pred samotným plnením sa požaduje do 2 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť technickú dokumentáciu, ktorá preukazuje splnenie technických podmienok a predloženie dokumentu (certifikátu) od výrobcu na autorizovaný servis a montáž daného výrobku.
Uviesť kontakt na autorizovaného servisného technika, ktorý bude zodpovedný za montáž a servis daného výrobku, kedže požadujeme garantovaný servis do 24 hodín v záručnej dobe.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného tovaru.
Dodávku realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00-13.00 h.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Ojednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Dodanie do 3 týždňov od uzatvorenia zmluvy k zákazke.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Splatnosť faktúry je minimálne 15 kalendárnych dní odo dňa doručenia odberateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby predávajúci avizoval dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe, minimálne tri pracovné dni pred plánovaným termínom dodania tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neposkytnúť preddavok na plnenie zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hoštínska 1620/3, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2020 11:43

1,00 ks

3 252,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2020 11:56

13.11.2020 11:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2020 11:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 210
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2020 18:38 - Vstupná ponuka 3 252,00 € Cena s DPH
13.11.2020 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 3 250,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS