30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
41803523
Slavka Ivanová-Štýl
Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK
Vozík na prepravu živých zvierat
vozík, príves, prívesný vozík, prípojné vozidlo, preprava psov
Tovar, Služba
|
1. Vozík na prepravu živých zvierat
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Prípojné vozidlo pre potreby služobnej kynológie |
| Prívesný vozík za automobil s izotermickým 2-boxom určený na prepravu psov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dĺžka | mm | 2000 | 2500 | |
| Šírka | mm | 1200 | 1300 | |
| Výška | mm | 780 | 850 | |
| Počet náprav | ks | 1 | ||
| Počet kójí (boxov) na prepravu psov | ks | 2 | ||
| Celková hmotnosť | kg | 300 | 800 | |
| Max. povolená rýchlosť nápravy | km/h | 130 | ||
| Rozmer kolies | mm/" | 165/70 R13 | ||
| Nádoba na vodu | liter | 14 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Náprava | odpružená, nebrzdená |
| Výškovo nastaviteľné ojo, oporné koliesko na ojo | áno |
| Oporná noha v zadnej časti | áno |
| Rezervné koleso kompatibilné, držiak rezervného kolesa | áno |
| Steny izotermického boxu | izolačný sendvičový panel o hrúbke min. 25 mm |
| Farba boxu | biela, hygienický atest o nezávadnosti materiálu |
| Vonkajšie dvierka jednotlivých boxov | izotermické |
| Vnútorné dvierka jednotlivých boxov | mrežové hliník/nerez s uzamykaním |
| Manipulačné madlá | 2 x |
| Stropné vetranie boxu | polohovateľný vetrák min. 460 x 460 mm |
| Vetranie jednotlivých boxov | dverové nerezové min. 180 x 180 mm |
| Všetky vonkajšie hliníkové profily | eloxovaná úprava |
| Všetky vonkajšie kovania | nerezové alebo iná antikorová úprava |
| Uzamykanie vonkajších dverí jedným kľúčom | áno |
| Upevnenie pántov na dvierkach jednotlivých boxov | skrutkami, nie nitmi |
| Stav prívesného vozíka | nový |
| Aretovacie ramienka na vonkajších dverách | nerezové |
| Materiál vnútorného a vonkajšieho plášťa izotermického boxu | laminát |
| Podlaha izotermického boxu | drevený vyberateľný rošt |
| Elektroinštalácia prívesu | 13 pólová |
| Podvozok prívesu | z uzavretých profilov |
| Predný úložný box | áno |
| Slovenský technický preukaz na prepravu živých zvierat | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia určeného Objednávateľom. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného a nerepasovaného tovaru. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred. |
| Dodávateľ doručí Objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru vrátane podrobného vyobrazenia prípojného vozidla, inak si Objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Požaduje sa dodať k prípojnému vozidlu, technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov, povinnú výbavu a vyhotovenie v zmysle zákona 106/2018 Z.z. |
| Požaduje sa, aby predmet zákazky spĺňal ďalšie, aj v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných a právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| V deň dodania predmetu zákazky musia byť doložené všetky doklady potrebné k prihláseniu na slovenské evidenčné čísla, ako držiteľ bude v osvedčení o evidencii zapísaný Objednávateľ a v TP musia byť zapísané všetky potrebné špeciálne vybavenia. |
| Slovenský technický preukaz na prepravu živých zvierat: dodať čistopis technického preukazu a COC list (Doručiť obidva doklady súčasne s dodaním celého predmetu zákazky). |
| V kúpnej cene ja zahrnutá: kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.) |
| V kúpnej cene ja zahrnuté: prevziatie predmetu zákazky v mieste plnenia Dodávateľom na vyzvanie Objednávateľa do 7 dní (po zábehu na výrobno – bezpečnostnú prehliadku spojov, zvarov, utiahnutie matíc, elektroinštalácie) k Dodávateľovi /výrobcovi a späť. |
| Záručná doba na predmet zákazky je min. 24 mesiacov. |
| Objednávateľ požaduje počas záruky servis do 24 hodín od nahlásenia závady. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný predmet zákazky bude spôsobilý na dohodnuté užívanie v súlade s jeho obvyklým určením a zachová si po túto dobu potrebné vlastnosti, vrátane plnej funkčnosti. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
| Dodávateľ do 14 dní po uzavretí zmluvy predloží kópiu certifikátu ISO 9001. |
| Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
| Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
19.11.2020 08:00 — 30.11.2020 14:00
4,00 ks
15 976,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2020 11:30
12.11.2020 13:00
12.11.2020 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.11.2020 21:32 - Vstupná ponuka | 15 975,84 | € | Cena s DPH |
| 11.11.2020 21:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 975,84 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: