• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 13:50

Detail zákazky Z202029184

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 13:50

Základné údaje

Z202029184

OF-225922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5077094

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41803523

Slavka Ivanová-Štýl

Sládkovičova 1970/12, Vranov nad Topľou, 09302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vozík na prepravu živých zvierat

vozík, príves, prívesný vozík, prípojné vozidlo, preprava psov

  • 34911100-7 - Vozíky
  • 34223300-9 - Prívesy
  • 34144750-0 - Nákladné vozíky
  • 34220000-5 - Prívesy, návesy a pojazdné kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vozík na prepravu živých zvierat
Funkcia
Prípojné vozidlo pre potreby služobnej kynológie
Prívesný vozík za automobil s izotermickým 2-boxom určený na prepravu psov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka mm 2000 2500
Šírka mm 1200 1300
Výška mm 780 850
Počet náprav ks 1
Počet kójí (boxov) na prepravu psov ks 2
Celková hmotnosť kg 300 800
Max. povolená rýchlosť nápravy km/h 130
Rozmer kolies mm/" 165/70 R13
Nádoba na vodu liter 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náprava odpružená, nebrzdená
Výškovo nastaviteľné ojo, oporné koliesko na ojo áno
Oporná noha v zadnej časti áno
Rezervné koleso kompatibilné, držiak rezervného kolesa áno
Steny izotermického boxu izolačný sendvičový panel o hrúbke min. 25 mm
Farba boxu biela, hygienický atest o nezávadnosti materiálu
Vonkajšie dvierka jednotlivých boxov izotermické
Vnútorné dvierka jednotlivých boxov mrežové hliník/nerez s uzamykaním
Manipulačné madlá 2 x
Stropné vetranie boxu polohovateľný vetrák min. 460 x 460 mm
Vetranie jednotlivých boxov dverové nerezové min. 180 x 180 mm
Všetky vonkajšie hliníkové profily eloxovaná úprava
Všetky vonkajšie kovania nerezové alebo iná antikorová úprava
Uzamykanie vonkajších dverí jedným kľúčom áno
Upevnenie pántov na dvierkach jednotlivých boxov skrutkami, nie nitmi
Stav prívesného vozíka nový
Aretovacie ramienka na vonkajších dverách nerezové
Materiál vnútorného a vonkajšieho plášťa izotermického boxu laminát
Podlaha izotermického boxu drevený vyberateľný rošt
Elektroinštalácia prívesu 13 pólová
Podvozok prívesu z uzavretých profilov
Predný úložný box áno
Slovenský technický preukaz na prepravu živých zvierat áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia určeného Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného a nerepasovaného tovaru.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod.  Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru vrátane podrobného vyobrazenia prípojného vozidla, inak si Objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodať k prípojnému vozidlu, technický preukaz, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov, povinnú výbavu a vyhotovenie v zmysle zákona 106/2018 Z.z.
Požaduje sa, aby predmet zákazky spĺňal ďalšie, aj v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných a právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
V deň dodania predmetu zákazky musia byť doložené všetky doklady potrebné k prihláseniu na slovenské evidenčné čísla, ako držiteľ bude v osvedčení o evidencii zapísaný Objednávateľ a v TP musia byť zapísané všetky potrebné špeciálne vybavenia.
Slovenský technický preukaz na prepravu živých zvierat: dodať čistopis technického preukazu a COC list (Doručiť obidva doklady súčasne s dodaním celého predmetu zákazky).
V kúpnej cene ja zahrnutá: kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.)
V kúpnej cene ja zahrnuté: prevziatie predmetu zákazky v mieste plnenia Dodávateľom na vyzvanie Objednávateľa do 7 dní  (po zábehu na výrobno – bezpečnostnú prehliadku spojov, zvarov, utiahnutie matíc, elektroinštalácie) k Dodávateľovi /výrobcovi a späť.
Záručná doba na predmet zákazky je min. 24 mesiacov.
Objednávateľ požaduje počas záruky servis do 24 hodín od nahlásenia závady.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný predmet zákazky bude spôsobilý na dohodnuté užívanie v súlade s jeho obvyklým určením a zachová si po túto dobu potrebné vlastnosti, vrátane plnej funkčnosti.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 14 dní po uzavretí zmluvy predloží kópiu certifikátu ISO 9001.
Splatnosť faktúry do 30 dní od doručenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

19.11.2020 08:00 — 30.11.2020 14:00

4,00 ks

15 976,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2020 11:30

12.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 21:32 - Vstupná ponuka 15 975,84 € Cena s DPH
11.11.2020 21:32 - Najvýhodnejšia ponuka 15 975,84 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS