• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 12:35

Detail zákazky Z202029179

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 12:35

Základné údaje

Z202029179

OF-226013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5077086

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie podpory pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a Virtual SAN Advanced

VMware vSphere, VMware vSAN

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48219700-3 - Softvérový balík pre servery na komunikáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie podpory pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a Virtual SAN Advanced
Funkcia
1. Požadované vlastnosti: - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 24x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Standard for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020. - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 40x Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 7 Enterprise Plus for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platné kontrakty 462931642, 465391857 končia ku dňu 31.12.2020;
- Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 8x Academic Production Support Coverage for VMware Virtual SAN 7 Advanced for 1 processor do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020. - Predĺženie podpory akademického zákazníka pre existujúce licencie virtualizačnej platformy v rozsahu 2x Academic Basic Support Coverage for VMware vCenter Server 7 Standard for vSphere 7 Per Instance do dátumu 31.12.2021. Aktuálne platný kontrakt 462931642 končí ku dňu 31.12.2020.
2. Kompatibilta: - Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell). - Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019. - Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication;
- Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus.
3. Architektúra Virtual SAN: - Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network.- Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb.- Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov;
- Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby.- Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell).- Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI.
- Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM.- Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole.- Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri.- Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát.
4. Vysoká dostupnosť: - Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite.- Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky.- Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky;
-Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov.- Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning.- Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja.- Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora.
- Riešenie Virtual SAN musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky.- Riešenie Virtual SAN musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa.- Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa Virtual SAN na vzdialenú lokalitu.- Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra Virtual SAN.
5. Bezpečnosť: - Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia.- Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov.- Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora;
6. Manažment: -Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí, virtualizačných clustrov a Virtual SAN súčasne.-Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického web. rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov.-Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia.
7. Podpora: - Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. - Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;
- Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom.- Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory.- Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne na úrovni Advanced pre ponúkané riešenie, ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre vzdelávacie inštitúcie (akademický a vzdelávací sektor).
- Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má pre účely plnenia zmluvy k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou minimálne úrovne VCP alebo VTSP na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).
8. TCO: - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
9. Implementácia: - Pri implementácii riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, CIT, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

18.11.2020 08:00 — 24.11.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

30 754,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2020 11:14

12.11.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 425
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2020 12:23 - Vstupná ponuka 30 753,46 € Cena bez DPH
09.11.2020 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka 30 753,46 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS