• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 10:15

Detail zákazky Z202029174

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 10:15

Základné údaje

Z202029174

OF-225834

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5082646

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborno - servisná prehliadka VN rozvodne a TS staníc

Odborno - servisná prehliadka VN rozvodne a TS staníc

  • 71314000-2 - Energetika a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborno - servisná prehliadka VN rozvodne a TS staníc
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborno - servisnej prehliadky so základnou údržbou VN rozvodne  podľa § 13 ods. 1-7 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisné činnosti na VN a NN rozvodni , TS1, TS2 - vyčistenie rozvodne, TS1, TS2 odstránenie nečistôt a nežiadúcich predmetov z priestoru rozvodne a TS1, TS2, povysávanie prachu, dotiahnutie spojov na všetkých kontaktoch VN a NN prístupných rozvodoch, konzervácia spojov kontaktnou vazelínou, prípadná výmena poškodeného spojovacieho materiálu - podľa zadania objednávateľa 5 polí ( 5 skríň), káblový žľab 3 metre, TS1 630 kW (suchý), TS2 630 kW (suchý). súbor 1
Posúdenie technického stavu na rozvodni a TS1 , TS2 realizácia OPaOS na zariadeniach rozvodne, TS1 a TS2 , vydanie revíznej správy v súlade s platnou legislatívou. súbor 1
Realizácia trvalého dohľadu nad prácami na VN zariadení "B" príkaz súbor 1
Zabezpečenie beznapäťového stavu ZSDIS - zapnutie a vypnutie prívodov (poplatky). súbor 1
Koordinácia prác na pracovisku + odborný technický dohľad + operatívne zabezpečenie nepredvídaných materiálových požiadaviek. Zabezpečenie náhradných zdrojov - generátorov - elektrickej energie počas beznapäťového stavu pre výkon prác. súbor 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K bodu 1: Práce budú realizované počas dvoch dní, prvý deň pod napätím a druhý deň bez napätia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia - objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objekte objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
Dodávateľ po vykonaní OPaOS vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Správu o OPaOS  v dvoch výtlačkoch.
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom.
Miesto vykonania služby: Bratislava.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné oprávnenie na OPaOS VTZ elektrických bez obmedzenia napätia vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce na firmu a platné osvedčenie bez obmedzenia napätia na prácu na VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce v rozsahu § 24 revízny technik vyhl. 508/2009 MPSVaR na osobu. Toto oprávnenie a osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ (fyzická osoba) musí vlastniť platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických bez obmedzenia napätia vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 o bezpečnosti práce, v rozsahu § 24 revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach na pracoviskách objednávateľa.
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť  výlučne na základe písomného dodatku v súlade s §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovova 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

24.11.2020 07:00 — 23.12.2020 16:00

1,00 celok

3 028,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2020 11:08

16.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 332
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.11.2020 15:52 - Vstupná ponuka 2 992,80 € Cena s DPH
16.11.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 980,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS