30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51712831
OPAlight.SK s.r.o.
Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
Odborno - servisná prehliadka VN rozvodne a TS staníc
Odborno - servisná prehliadka VN rozvodne a TS staníc
Služba
1. Odborno - servisná prehliadka VN rozvodne a TS staníc
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie odborno - servisnej prehliadky so základnou údržbou VN rozvodne podľa § 13 ods. 1-7 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisné činnosti na VN a NN rozvodni , TS1, TS2 - vyčistenie rozvodne, TS1, TS2 odstránenie nečistôt a nežiadúcich predmetov z priestoru rozvodne a TS1, TS2, povysávanie prachu, dotiahnutie spojov na všetkých kontaktoch VN a NN prístupných rozvodoch, konzervácia spojov kontaktnou vazelínou, prípadná výmena poškodeného spojovacieho materiálu - podľa zadania objednávateľa 5 polí ( 5 skríň), káblový žľab 3 metre, TS1 630 kW (suchý), TS2 630 kW (suchý). | súbor | 1 | ||
Posúdenie technického stavu na rozvodni a TS1 , TS2 realizácia OPaOS na zariadeniach rozvodne, TS1 a TS2 , vydanie revíznej správy v súlade s platnou legislatívou. | súbor | 1 | ||
Realizácia trvalého dohľadu nad prácami na VN zariadení "B" príkaz | súbor | 1 | ||
Zabezpečenie beznapäťového stavu ZSDIS - zapnutie a vypnutie prívodov (poplatky). | súbor | 1 | ||
Koordinácia prác na pracovisku + odborný technický dohľad + operatívne zabezpečenie nepredvídaných materiálových požiadaviek. Zabezpečenie náhradných zdrojov - generátorov - elektrickej energie počas beznapäťového stavu pre výkon prác. | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K bodu 1: | Práce budú realizované počas dvoch dní, prvý deň pod napätím a druhý deň bez napätia. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia - objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objekte objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Dodávateľ po vykonaní OPaOS vyhotoví a objednávateľovi odovzdá doklad - Správu o OPaOS v dvoch výtlačkoch. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje prípadné vady na vykonaných prácach odstrániť bezodplatne a bez zbytočného odkladu, po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom. |
Miesto vykonania služby: Bratislava. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ (právnická osoba) musí vlastniť platné oprávnenie na OPaOS VTZ elektrických bez obmedzenia napätia vydané oprávnenou organizáciou na firmu podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti práce na firmu a platné osvedčenie bez obmedzenia napätia na prácu na VTZ elektrických vydané oprávnenou organizáciou podľa § 16 zákona 124/2006 Z.z. o bezpečnosti práce v rozsahu § 24 revízny technik vyhl. 508/2009 MPSVaR na osobu. Toto oprávnenie a osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ (fyzická osoba) musí vlastniť platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických bez obmedzenia napätia vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 o bezpečnosti práce, v rozsahu § 24 revízny technik podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z.. Toto osvedčenie predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na vyhradených technických zariadeniach na pracoviskách objednávateľa. |
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Kutuzovova 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.11.2020 07:00 — 23.12.2020 16:00
1,00 celok
3 028,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.11.2020 11:08
16.11.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2020 15:52 - Vstupná ponuka | 2 992,80 | € | Cena s DPH |
16.11.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: