• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 14:15

Detail zákazky Z202029157

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 14:15

Základné údaje

Z202029157

OF-225838

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5077074

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ryža, strukoviny a sójové výrobky

ryža guľatozrnná, ryža dlhozrnná , strukoviny, hrach , fazuľa, šošovica, sója

  • 03211300-6 - Ryža
  • 15611000-4 - Lúpaná ryža
  • 03212220-8 - Strukoviny
  • 03212210-5 - Suché strukoviny
  • 03111100-3 - Sójové bôby
  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ryža, strukoviny a sójójové výrobky
Funkcia
Potraviny na prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ryža, lúpaná,  guľatozrnná, nie zlomková, 1. trieda kvality, veľkosť balenia 1 kg kg 2750
Ryža, lúpaná, dlhozrnná, nie zlomková, 1. trieda kvality, veľkosť balenia 1 kg, 5 kg kg 8000
Fazuľa suchá, strakatá, 500g balenie kg 740
Hrach suchý, žltý, polený 500 g balenie kg 530
Šošovica suchá,  500 g balenie kg 650
Krúpy jačmenné č.10 kg 180
Vločky ovsené 400 g kg 510
Makový posyp. Zloženie :cukor, mak modrý mletý min. 32% kg 325
Orechový posyp. Zloženie: cukor, jadrá orechov min. 30% kg 415
Sójové plátky – výrobok z odtučnenej sójovej múky, extrudovaný,  lisovaný, balenie 5 kg kg 200
Sójové kocky – výrobok z odtučnenej sójovej múky, extrudovaný, lisovaný, balenie 5 kg kg 315
Sójový granulát, výrobok z odtučnenej sójovej múky, extrudovaný,  lisovaný, balenie 5 kg kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvedené potraviny musí spĺňať organoleptické, fyzikálne, chemické a iné požiadavky Vyhlášky MP Slovenskej republiky č. 2/2014 Z. z. o jedlom obilí a mlynských výrobkoch z obilia áno
Dodanie postupné poskytnutie plnenia - opakované dodania
Periodicita čiastkových dodávok spravidla týždenne
Upresnenie množstva jednotlivých dodávok telefonicky alebo e-mailom minimálne 2 pracovné dni pred dodaním
Fakturácia po každom čiastkovom dodaní, splatnosť faktúry 30 dní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Sójové výrobky budú odoberané až od 1.4.2021
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy kupujúcemu položkovitý cenový rozpočet predmetu zmluvy potvrdený oprávnenou osobou.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na ryžu a strukoviny
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu potravín
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.30 hod.
Splatnosť faktúry je v zmysle OPET 30 dní od dňa jej doručenia Objednáveteľovi
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou , je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré bude mať za následok vypovedanie zmluvy zo strany objednávateľa.
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sú predpokladané, nie záväzné a môžu sa odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu zmluvy potvrdenom oprávnenou osobou.
Dodanie sa bude realizovať na 2 odberné miesta. V sídle objednávateľa v stredisku vzdialenom maximálne 15 km. Každé odberné miesto si bude zabezpečovať objednávky a odber tovaru. Fakturácia bude samostatne na každé odberné miesto.
„Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 12 mesiacov."
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Odberateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definovaný vyššie. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Predmet plnenia bude realizovaný od 15.11.2020 do 14.11.2021 - 12 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 kg - viď. technická špecifikácia vyššie

20 145,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2020 10:28

12.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 73
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.11.2020 09:57 - Vstupná ponuka 20 145,00 € Cena s DPH
11.11.2020 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka 20 039,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS