• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 12:50

Detail zákazky Z202029131

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 12:50

Základné údaje

Z202029131

OF-225440

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5077056

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis nákladných vozidiel Mercedes

servis, servis nákladných vozidiel

  • 50111000-6 - Správa, opravy a údržba vozového parku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis nákladných vozidiel Mercedes
Funkcia
Plánované servisné prehliadky, údržba a opravy vozidiel Mercedes - Benz Actros, Arocs a Unimog.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Test HHT (vstupná diagnostika) ks 7
Časová údržba, servis vozidla podľa palubného počítača ks 7
Premazanie celého vozidla ks 7
Výmena motorového oleja a všetkých filtrov (olejový, vzduchový, prachový filter kúrenia/vetrania, AdBlue a sušiča stlačeného vzduchu) ks 7
Výmena vypúšťacej skrutky olej. vane ks 7
Výmena chladiaceho média ks 7
Výmena olejov v nápravách a diferenciáloch ks 7
Výmena oleja v prevodovke ks 7
Diagnostika, údržba a prípadná oprava brzdového systému vozidla s výstupným protokolom z brzdovej stolice, vrátane dodania náhradných dielov (brzdové platničky, brzdové kotúče,...) ks 7
Diagnostika, údržba a prípadná oprava vzduchového systému vrátane dodania náhradných dielov (sušič stlačeného vzduchu,...) ks 7
Diagnostika, údržba a prípadná oprava elektrického systému vrátane dodania náhradných dielov (poistky, žiarovky, elektromateriál, ...) ks 7
Diagnostika, údržba a prípadná oprava hydraulického systému vrátane dodania náhradných dielov (hydromotor, tesnenia, hydraulické hadice, ...) ks 7
Diagnostika, údržba a prípadná oprava náhonového reťazca vrátane dodania náhradných dielov (ložiská, guferá,..) ks 7
Oprava prípadných porúch vozidla vrátane dodania náhradných dielov ks 7
Vstupná diagnostika, vymazanie chýb a nastavenie nového intervalu údržby ks 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet materiálu a úkonov jednej ročnej časovej prehliadky podľa úkonov na vozidlo Mercedes - Benz Actros, Arocs, Unimog,  do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Servisnú prehliadku započať najneskôr do 5 dní od jej objednania.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vlastnil originálnu diagnostickú jednotku podvozkov Mercedes - Benz schválenú výrobcom podvozkov Mercedes - Benz.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ doložil doklad, že v technickom vybavení dielne vlastní - zdvíhacie zariadenie pre nákladné vozidlá, regloskop, nákladnú 3D geometriu, detektor vôle náprav, brzdovú stolicu, odsávačku olejov, diagnostické a plniace zariadenie autoklimatizácií.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zdokladoval zmluvné vlastníctvo (zmluva o prenájme, kúpna zmluva, lízingová zmluva) požadovaného technického vybavenia dielne do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby miesto výkonu servisných prehliadok - dielňa s požadovaným technickým vybavením bola vo vzdialenosti do 45 km od strediska objednávateľa v meste Trenčín.
Ak dodávateľ nedodá služby a tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu obstarávania, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 25% zo zmluvnej ceny predmetu obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúru vystaviť za servisné prehliadky vykonané v predchádzajúcom mesiaci.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaných servisných prác na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných servisných prác.
Dodávateľ doloží objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ doloží objednávateľovi certifikát ISO9001 v oblasti servisu komunálnej techniky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí výjazdovú diagnostiku v prípade poruchy na nákladných vozidlách.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy sa riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

7,00 ks

12 754,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.11.2020 09:30

12.11.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2020 12:18 - Vstupná ponuka 12 754,00 € Cena bez DPH
12.11.2020 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 12 753,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS