• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 08:39
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 09:30

Detail zákazky Z202029113

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2020 08:39
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2020 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2020 09:30

Základné údaje

Z202029113

OF-225973

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5161769

Objednávateľ

31749542

Štátny fond rozvoja bývania

Lamačská cesta 8, Bratislava, 83304, SVK

Dodávateľ

50886771

AQUA PRO EUROPE, a.s.

Pod Furčou 7, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pramenitá pitná voda vrátane prenájmu dávkovačov vody a stojanov na barely

pitný režim, výdajník vody, stolová voda, zásobník vody

  • 41110000-3 - Pitná voda
  • 42968100-0 - Dávkovače nápojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pramenitá pitná voda vrátane prenájmu dávkovačov vody a stojanov na barely
Funkcia
Zabezpečenie pitného režimu zamestnancov objednávateľa
Zabezpečenie predmetu zákazky prebehne prostredníctvom prenájmu dispenzorov - výdajníkov na stolovú vodu a stojanov na barely, ich údržby a sanitácie, dodávky balenej vody v bareloch, zabezpečenia ich dopĺňania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Prenájom výdajníkov na horúcu vodu a chladenú vodu ks 3
1.2. Teplota chladenej vody °C 15
1.4. Teplota zohriatej vody °C 85 95
2. Prenájom stojanov na 8 barelov ks 3
3. Barely s pitnou vodou vrátane ich umiestnenia k jednotlivým výdajníkom ks 500
3.1. Objem barelu liter 18 20
Počet plastových pohárov s objemom 2 dcl. ks 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výdajníky budú napájané zo sieťovej zásuvky 230 V, 50 Hz
Na výdajníkoch budú namontované držiaky plastových pohárov
Umiestnenie výdajníkov v  sídle objednávateľa na 2 poschodiach
Zloženie balenej stolovej vody čistá voda s nízkym obsahom minerálov, zbavená chlóru a iných nebezpečných látok, vhodná na každodennú konzumáciu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Stojany na skladovanie barelov budú umiestnené v sídle objednávateľa v rámci 1 budovy na 2 poschodiach.
Sídlo objednávateľa je v Bratislave
Súčasťou dodávania barelov s pitnou vodou, ktoré zabezpečuje dodávateľ bude ich roznos k stojanom v objekte (vrátane umiestnenia plných barelov do stojanov) a odnos použitých-prázdnych barelov.
Výmenu prázdnych barelov za plné v jednotlivých výdajníkoch, manipuláciu s barelmi v rámci objektu ( presun barelov zo stojanov k výdajníkom,...) bude zabezpečovať objednávateľ vlastnými pracovníkmi.
Zloženie balenej stolovej vody: čistá voda s nízkym obsahom minerálov, zbavená chlóru a iných nebezpečných látok, vhodná na každodennú konzumáciu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a inštrukcie k používaniu výdajníka vody.
Plnenie zmluvy (dodávok pitnej vody v galónoch) bude prebiehať podľa potrieb objednávateľa, na základe písomnej požiadavky/objednávky objednávateľa zaslanej e-mailom na adresu dodávateľa.
V rámci prenájmu výdajníka vody sa vyžaduje poskytovanie servisných služieb s odstránením poruchy alebo vady v lehote do 2 pracovných dní od nahlásenia objednávateľom. V prípade porušenie tejto podmienky zo strany dodávateľa si bude objednávateľ účtovať zmluvnú pokutu 10 EUR za každý deň omeškania.
V rámci prenájmu výdajníkov vody dodávateľ zabezpečí sanitáciu výdajníkov pravidelne minimálne raz za 6 mesiacov. Termín sanitácie dodávateľ oznámi odberateľovi minimálne 3 dni vopred.
Objednávateľ požaduje fakturáciu za plnenie predmetu zákazky (dodávka vody v galónoch) na základe dodacích listov potvrdených objednávateľom vždy po uskutočnení dodávky.
Objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ výdajníkov vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania výdajníky vody, stojany na barely a všetko príslušenstvo v lehote do 5 pracovných dní od ukončenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodávanie barelov pitnej vody na miesto plnenia realizovať podľa aktuálnych potrieb objednávateľa a to do 2 pracovných dní od objednania, v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14.00 hod. V prípade porušenie tejto podmienky zo strany dodávateľa si bude objednávateľ účtovať zmluvnú pokutu 10 EUR za každý deň omeškania.
Poskytovateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne, resp. e-mailom oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, vrátane jej e-mailovej adresy.
Požaduje sa predložiť podrobný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, kde budú uvedené nasledovné ceny bez DPH: jednotková cena za dodávku jedného barela pitnej vody vrátane objemu v litroch dodávaného barelu, jednotková cena za prenájom výdajníka za 1 mesiac (cena zahŕňa aj pravidelnú servisnú činnosť-čistenie výdajníka), jednotková cena za prenájom stojana na barely za 1 mesiac.
V rámci dodania výdajníkov vody sa požaduje aj ich inštalácia, rozmiestnenie na určené miesta a uvedenie do prevádzky.
Uzatvárací systém dodávaných barelov pitnej vody musí byť v neporušenom stave.
Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť kópiu certifikátu čistoty pramenitej vody, resp. doklady tomu zodpovedajúce, ktorými preukáže čistotu, zdravotnú nezávadnosť a pôvod dodávanej vody a to do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Podrobnosti o rozmiestnení výdajníkov a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Objednávateľ si (v závislosti od svojich potrieb) vyhradzuje právo požadovať od dodávateľa vykonať zmenu v rozmiestnení (súvisiacou inštaláciou a prevádzkou ) výdajníkov a stojanov. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať požadovanú zmenu do dvoch pracovných dní od požadovanej zmeny.
Na každom dodanom barely musí byť zreteľne vyznačený dátum plnenia. Dátum plnenia nesmie byť starší ako 15 dní odo dňa dodania objednávateľovi.
Z dôvodu zamedzenia priameho osvetlenia plných barelov dodávateľ zabezpečí nepriesvitné obaly na barely.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Množstvo odobratých barelov uvedených v objednávkovom formulári je  predpokladané množstvo počas trvania zmluvy. Toto množstvo môže byť aj nižšie a závisí od skutočných potrieb - spotreby pitnej vody objednávateľa.
Zmluva s platnosťou 24 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti deň po zverejnení v centrálnom registri zmlúv sa ukončí termínom uplynutia platnosti zmluvy, alebo vyčerpaním zmluvnej ceny, podľa toho ktorá z uvedených podmienok nastane skôr.
Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 2x mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 8, Bratislava - mestská časť Lamač, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 08:41 — 30.12.2022 08:42

500,00 ks

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.11.2020 08:44

30.11.2020 08:39

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2020 08:54

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2020 11:49 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
09.11.2020 11:49 - Najvýhodnejšia ponuka 1 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS