17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Zdravotnícky spotrebný materiál
Lepiace rohože s antibakteriálnou zložkou do suchých priestorov
Tovar, Služba
1. Dekontaminačné lepiace rohože s antibakteriálnou zložkou
|
|
---|---|
Funkcia |
Dekontaminačné lepiace rohože s antibakteriálnou zložkou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Lepiaca rohož | počet listov | 15000 | ||
Dĺžka | mm | 1150 | ||
Šírka | mm | 600 | ||
Položka č. 2 - Lepiaca rohož | počet listov | 30000 | ||
Dĺžka | mm | 1150 | ||
Šírka | mm | 450 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - 2 Lepiaca rohož | |
1 balenie | obsahuje 4 bloky po min. 30 max. 60 vrstiev |
Farba | podľa dohody s objednávateľom |
Typ použitia | interiér |
Materiál | polyetylén |
Priľnavý povrch jednotlivých vrstiev s výškou min. 35 mikrometrov zachycuje prach a špinu z topánok či koliesok vozíka. | |
Každá vrstva musí slúžiť na jedno použitie, po ktorom sa jednoducho odtrhne, čím sa odkryje vrstva nová. | |
Lepiace rohože musia spĺňať normy: | EN ISO/IEC 17050-1:2010, ČSN EN ISO/IEC 17050. |
Názov |
1.POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
5.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
6.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
7.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
8.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
10. Objednávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o zložení údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum spotreby. |
11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
12. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
15. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
16. Nedodržanie požiadavky č. 1,2,4, a 17, 18,19 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
17. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
18. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
19. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné. |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
25.11.2020 08:00 — 30.11.2020 14:00
1,00 skupina produktov
12 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.11.2020 08:14
13.11.2020 11:00
13.11.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.11.2020 08:37 - Vstupná ponuka | 11 990,00 | € | Cena bez DPH |
13.11.2020 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: