• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 11:50

Detail zákazky Z202029096

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.11.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 11:50

Základné údaje

Z202029096

OF-225790

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5077028

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

44845685

DETSKÉ IHRISKÁ, s.r.o.

Obchodná 9/17, Sečovce, 07801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelária, nábytok, stôl, polica

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
zariadenie kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelársky stôl - rohový ks 1
Dĺžka stola – pravé rameno mm 2350
Hĺbka stola – pravé rameno mm 750
Širka stola - ľavé rameno mm 1200
Hĺbka stola – ľavé rameno mm 500
Výška stola mm 730
Hrúbka materiálu mm 18
Výška priečnej výstuže stola ( odsadená o 200 mm ) mm 400
2. Polica nad kancelársky stôl ks 1
Dĺžka police mm 2000
Hĺbka police mm 200
Hrúbka materiálu mm 18
3. Kancelárska skriňa jednodverová ks 1
Šírka skrine mm 450
Výška skrine (vrátane nôh) mm 1950
Hĺbka skrine mm 500
Hrúbka materiálu mm 18
Nábytková úchytka – PORTA hliník 128 mm ks 1
Nábytková noha ks 4
Počet vložených políc vo vnútri ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelársky stôl - rohový
materiál LTD doska
dekor Jelša 685 - EGGER
Úprava hrán stola ohranené ABS odolnou hranou, ABS - 22/2mm
Výstuž stola v zadnej časti stola zo spodnej časti pracovnej plochy na celú šírku pre zaistenie stability a spevnenie konštrukcie stola áno
2. Polica nad kancelársky stôl
materiál LTD doska
dekor Jelša 685 - EGGER
Úprava hrán ABS 22/2 mm
3. Kancelárska skriňa jednodverová
materiál LTD doska
dekor Jelša 685 - EGGER
Úprava hrán korpusu ABS 22/0,5 mm
Úprava hrán dvierok ABS 22/2 mm
Uzamykanie skrinky áno
Úprava výšky existujúcej skrinky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti vo verejnom obstarávaní pre chránené dielne. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie podmienky statusu chránenej dielne.
Vrátane dopravy na miesto plnenia inštalácie/montáže na mieste plnenia, prípadne dodávané v zmontovanom stave. Odstránenie a likvidácia obalov. Súčasťou je aj vynosenie tovaru do určenej miestnosti na mieste dodania.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru v originálnom balení.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

16.11.2020 08:00 — 04.12.2020 14:00

1,00 súbor

644,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

09.11.2020 08:14

12.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 8
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2020 14:41 - Vstupná ponuka 643,99 € Cena s DPH
09.11.2020 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 643,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS