• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 15:55

Detail zákazky Z202029083

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.11.2020 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    16.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.11.2020 15:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.11.2020 15:55

Základné údaje

Z202029083

OF-224553

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5082662

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

32529597

Štefan Nagy - FAN – AUTO

Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisné opravy a úkony špeciálnych kolesových nakladačov UN 053, UNO 180

servisné opravy, servisné úkony, servis, špeciálne kolesové nakladače UN 053 a UNO 180

  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisné opravy a úkony kolesových nakladačov UN 053. UNO 180
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Verejný obstarávateľ požaduje oceniť nasledovné servisné opravy a úkony kolesových nakladačov "A"+"B"+"C"+"D" celok 1
"A" pracovné úkony (bod 1.) - pre UN 053/UNO 180 celok 1
1. diagnostika úkon 2 5
"B" Servisné opravy na kolesových nakladadačoch UN 053 celok 1
2. Výmena hydromotora pojazdu stroja úkon 1
3. Výmena čerpadla pojazdu stroja úkon 1
4. Výmena olejového filtra pojazdu stroja úkon 1 2
5. Výmena hadice pojazdu stroja úkon 1 2
6. Oprava výkonovej regulácie úkon 1 2
7. Oprava náhonu čerpadiel úkon 1
8. Oprava hydraulického valca preklápania úkon 1
9. Oprava hydraulického valca zdvihu /2ks/ úkon 1
10. Oprava hydraulického otoča /2ks/ úkon 1
11. Oprava hlavnej prevodovky úkon 1
12. Oprava riadenej nápravy Z-8405 -komplet úkon 1
13. Oprava riadenej nápravy bez uzávierky - komplet úkon 1
14. Oprava prednej nápravy - komplet úkon 1
15. Výmena disku prednej nápravy úkon 1
16. Výmena ložísk náboja riadenej nápravy úkon 1
17. Oprava brzdovej sústavy úkon 1
18. Oprava pracovnej hydrauliky úkon 1
19. Výmena hydraulického rozvádzača úkon 1
20. Oprava hydrauliky servoriadenia úkon 1
21. Oprava chladiča hydraulického oleja úkon 1
22. Zoradenie hydrauliky a nastavenie tlakov úkon 1 2
23. Servisná oprava motora Z-7201 -komplet úkon 1
24. Výmena hlavy valcov motora úkon 1
25. Oprava vstrekovačov úkon 1
26. Výmena termostatu chladenia úkon 1 2
27. Oprava prepadov paliva úkon 1 2
28. Výmena spojovacieho hriadeľa predného úkon 1
29. Výmena spojovacieho hriadeľa zadného úkon 1
30. Oprava elektroinštalácie svetiel úkon 1
31. Výmena puzdier výložníka - komplet úkon 1
32. Výmena čapov výložníka - komplet úkon 1
33. Výmena kozlíka úkon 1
34. Oprava kabíny a kapotáže úkon 1 2
35. Obnova lakovania stroja úkon 1
"C" Servisné opravy na kolesových nakladačoch UNO 180 celok 1
36. Výmena hydromotora pojazdu stroja úkon 1
37. Výmena čerpadla pojazdu stroja úkon 1
38. Výmena olejového filtra pojazdu stroja úkon 1 2
39. Výmena hadice pojazdu stroja úkon 1
40. Oprava výkonovej regulácie úkon 1 2
41. Oprava náhonu čerpadiel úkon 1
42. Oprava hydraulického valca preklápania úkon 1 2
43. Oprava hydraulického valca zdvihu /2ks/ úkon 1
44. Oprava hydraulického otoča /2ks/ úkon 1
45. Oprava hlavnej prevodovky úkon 1
46. Oprava riadenej nápravy - komplet úkon 1
47. Oprava riadenej nápravy bez uzávierky - komplet úkon 1
48. Oprava prednej nápravy - komplet úkon 1
49. Výmena disku prednej nápravy úkon 1 2
50. Výmena ložísk náboja úkon 1 2
51. Výmena čapov zadnej nápravy úkon 1
52. Oprava brzdovej nápravy úkon 1
53. Oprava uzávierky diferenciálu úkon 1
54. Oprava pracovnej hydrauliky úkon 1
55. Výmena hydraulického rozvádzača úkon 1
56. Oprava hydrauliky servoriadenia úkon 1
57. Oprava chladiča hydraulického oleja úkon 1
58. Zoradenie hydrauliky a nastavenie tlakov úkon 1
59. Servisná oprava motora - komplet úkon 1
60. Výmena hlavy valcov motora úkon 1
61. Oprava vstrekovačov úkon 1 2
62. Výmena termostatu chladenia úkon 1 2
63. Oprava prepadov paliva úkon 1
64. Výmena spojovacieho hriadeľa predného úkon 1
65. Výmena spojovacieho hriadeľa zadného úkon 1
66. Oprava elektroinštalácie svetiel úkon 1
67. Výmena púzdier výložníka - komplet úkon 1
68. Výmena čapov výložníka - komplet úkon 1
69. Výmena kozlíka úkon 1
70. Oprava kabíny a kapotáže úkon 1
71. Obnova lakovania stroja úkon 1
"D" Výjazdy do jednotlivých miest plnenia celok 1
72. Výjazd do miesta plnenia - Michalovce (cesta tam a späť) výjazd 1 3
73. Výjazd do miesta plnenia - Moldava nad Bodvou (cesta tam a späť) výjazd 1 3
74. Výjazd do miesta plnenia - Rožňava (cesta tam a späť) výjazd 1 3
75. Výjazd do miesta plnenia - Spišská Nová Ves (cesta tam a späť) výjazd 1 3
76. Výjazd do miesta plnenia - Trebišov (cesta tam a späť) výjazd 1 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výjazd: cesta z miesta sídla poskytovateľa do miesta plnenia a späť
Diagnostika bez spotreby materiálu
Špecifikácia UN 053 a UNO 180
1. Druh vozidla: Univerzálny nosič - Pracovný stroj samohybný (PS)
1.1 Značka/obchodný názov: UN 053
1.2 ID motora (typ): Zetor 7201
1.3 Zdvihový objem valcov: 3 595 cm3
1.4 Najväčší výkon motora/ otáčky: 47,9 kW/2200 min-1
1.5 Druh paliva: NM
1.6 Počet náprav/z toho poháňaných: 2/ 1-Áno, 2-Nie
2. Druh vozidla: Univerzálny nosič - Pracovný stroj samohybný  (PS)
2.1 Značka/obchodný názov: UNO 180
2.2 ID číslo motora (typ): Zetor 7201.90
2.3 Zdvihový objem valcov: 3 595 cm3
2.4 Najväščí výkon motora/ otáčky: 46 kW/ 2200 min-1
2.5 Druh paliva: NM
2.6 Počet náprav/ z toho poháňaných: 2/2, 1-Áno, 2-Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Miestom poskytnutia služieb sú dielenské priestory objednávateľa v Moldave nad Bodvou, Rožňave, Spišskej Novej Vsi, Michalovciach a Trebišove.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a.) požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných opráv a úkonov t. j. body 1. - 76. v rozsahu uvedenom v "prílohe č. 1 - Podrobný rozpis ocenených položiek" potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Servis kolesových nakladačov UN 053 a UNO 180- doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg.,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas poskytovať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach.
8. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažené právami tretích osôb.
9. Dodávateľ je povinný v rámci servisných opráv a úkonov (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely spĺňajúce príslušné technické normy.
10. Ponukové jednotkové ceny uvedené v zozname ocenených servisných opráv a úkonov - príloha č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto rámcovej dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané náklady na prácu a materiál (náhradné diely) a všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (rozpise ocenených položiek).
12. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
13. Termín poskytovania služieb:
13a) vykonávanie servisných opráv a úkonov v období zimnej údržby ciest (ZÚC) do 24 hodín od doručenia objednávky emailom, pričom obdobie zimnej údržby ciest trvá od 01. novembra príslušného roka a končí 31. marca nasledujúceho roka
13b.) vykonávanie servisných opráv a úkonov v období letnej údržby ciest (LÚC) do 3 kalendárnych dní od doručenia objednávky emailom, pričom obdobie Letnej údržby ciest trvá od 1. apríla príslušného roka a končí 31. októbra toho istého roka
14. Dodávateľ pri každej poskytnutej službe odovzdá objednávateľovi potvrdený doklad o poskytnutí služby, na ktorom uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene služby a použitých náhradných dieloch pri servisných opravách a úkonoch. Objednané služby budú prevzaté po predložení dokladu totožnosti osoby poverenej objednávateľom a podpise prevzatia služieb touto osobou na doklade o poskytnutí služieb.
15. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú poskytovanie služieb dodávateľom, ktorých následkom bude nedodanie služby v požadovanom termíne. V prípade vzniku takejto okolnosti je dodávateľ povinný vykonať všetky potrebné úkony, aby sa nedostal do omeškania, t. j. najmä zabezpečiť poskytnutie služby podľa tejto dohody prostredníctvom tretej osoby. Zodpovednosť za poskytnutie služby treťou osobou znáša dodávateľ.
16. Dodávateľ zodpovedá za škody na kolesových nakladačoch UN 053 a UNO 180 preukázateľne vzniknutých pri vykonávaných servisných opravách a úkonoch a zaväzuje sa ich uhradiť.
17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberaná služba nespĺňa kvalitatívne požiadavky alebo bola poskytnutá v rozpore s objednávkou. O odmietnutí a dôvode odmietnutia služby bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
18. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie rámcovej dohody.
21. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet plnenia sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po poskytnutí služby a jej prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude doklad o poskytnutí služby potvrdený obidvoma zmluvnými stranami.
22. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu.
23. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
24. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 12 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú.
25. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
26. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 3 dňovej lehote.
27. Dodávateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom plnenia nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet rámcovej dohody používaný, a s ktorými dodávateľ objednávateľa preukázateľne oboznámil.
28. Ak dodávateľ napriek výzve objednávateľa neodstráni vady v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť si odstránenie vady podľa tejto dohody na náklady dodávateľa. Náklady spojené s odstránením vady podľa prvej vety je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi.
29. V prípade odstraňovania reklamovanej vady sa zmluvné strany dohodli, že akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto zmluvy z priestorov objednávateľa na vybavenie reklamácie a späť na vlastné náklady dodávateľ.
30. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 27. tejto dohody, platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
31. V prípade omeškania dodávateľa s poskytnutím služieb je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za neposkytnuté služby, za každý začatý deň omeškania.
32. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy.
33. Uplatnením sankčných postihov zo strany objednávateľa voči dodávateľovi nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a to ani v rozsahu presahujúcom výšku zmluvnej pokuty.
34. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
- nedodržanie lehoty plnenia,
- nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov,
- nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
- nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie
35. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať:
35a.) z dôvodov a za podmienok uvedených v OPET-e,
35b.) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti.
35 c.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody,
35d.) odstúpením z dôvodov podstatného porušenia rámcovej dohody podľa tejto dohody.
36. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

69 976,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.11.2020 09:10

16.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 421
 137
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2020 09:47 - Vstupná ponuka 69 900,00 € Cena bez DPH
13.11.2020 19:26 - Najvýhodnejšia ponuka 69 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS