• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 16:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 15:20

Detail zákazky Z202028948

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 16:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 15:20

Základné údaje

Z202028948

OF-225302

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5074457

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36657719

REVIS-SERVIS spol. s.r.o.

Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kopírovací stroj

kancelársky stroj, kopírovací stroj, kopírovanie, skenovanie, tlačenie

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kopírovací stroj
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného kopírovacieho stroja vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kopírovací stroj ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Charakteristika
1.1. Rýchlosť ČB str./min. (A4) 35
1.2. Veľkosť papiera: max.-min. A6 – A4
1.3. Hmotnosť papiera (g/m2) 55 - 220
1.4. Kapacita papiera: štand. (hárkov) 550
1.5. Kapacita papiera: max. (hárkov) 1150
1.6. Doba zahrievania (s) 29
1.7. Pamäť všeob. min./max. (GB) 1
1.8. Duplex STD
1.9. Príkon - nominálne lokálne napätie AC (Hz) 220 - 240V, 50/60Hz
1.10. Spotreba energie (kW) 1,84
1.11. Rozmery (mm) 492 x 517 x 560
1.12. Hmotnosť (kg) 29
2. Kopírovanie
2.1. Veľkosť papiera originálov (max.) A4
2.2. Doba do prvej kópie ČB (s) 9,0
2.3. Nepretržité kopírovanie (max. kópií) 999
2.4. Rozlíšenie skenu ČB (dpi) 600 x 600
2.5. Rozlíšenie tlače (dpi) 600 x 600, 600 x 300
2.6. Gradácia (ekvivalentné úrovne) - ČB 256
2.7. Rozsah zoomu (%) 25 – 400, (25 – 200 using RSPF/DSPF) in 1% increments
2.8. Prednastavené pomery kopírovania 8 ratios (4R/4E)
3. Skenovanie
3.1. Sieťový skener (štandardne / voľba) STD
3.2. Rozlíšenie skenu (dpi) 100, 150, 200, 300, 400, 600
3.3. Rozlíšenie skenu (dpi) 75, 100, 150, 200, 300, 400, 600, 50 to 9,600 dpi via user setting
3.4. Formáty súborov TIFF, PDF, JPEG
3.5. Nástroje skenera Sharpdesk
4. Tlačiareň
4.1. Rozlíšenie (dpi) 600 x 600
4.2. Sieťová tlačiareň (štandardne / voľba) STD
4.3. Rozhranie štandard./voliteľné STD USB 2.0, 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T
4.4. Podporované OS štandardne Windows 8.1, 10. Windows Server 2012, 2012R2, 2016, 2019. Mac OS X 10.6, 10.7, 10.8, 10.9, 10.10, 10.11, 10.12, 10.13, 10.14, 10.15
4.5. Sieťové protokoly TCP/IP
4.6. Tlač. protokoly LPR, Raw TCP (port 9100), FTP pre sťahovanie tlačových súborov, IPP, SMB, WSD
4.7. PDL štand./volit. Štandard: emulácia PCL6, emulácia Adobe® PostScript®3
4.8. Dostupné písma 80 (PCL), 136 (PS3)
5. Pripojenie
5.1. Bezdrôtová LAN (Štandardne / Voliteľne) STD
5.2. Protokoly IEEE802.11n/g/b
5.3. Režimy prístupu Infrastructure mode, Software AP mode
5.4. Bezpečnosť WEP, WPA/WPA2-mixed PSK, WPA/WPA2-mixed EAP, WPA2 PSK, WPA2 EAP
6. Referenčný produkt napr. Sharp MX-B350W
7. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
9. Požaduje sa predložiť dodací list, v ktorom je uvedené sériové číslo.
10. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
12. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
13. Tovar bude dodaný najneskôr do 27.11.2020.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hodžova 1, 3. poschodie, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

18.11.2020 08:00 — 27.11.2020 15:00

1,00 súbor

828,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2020 16:19

11.11.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.11.2020 11:26 - Vstupná ponuka 828,00 € Cena s DPH
09.11.2020 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 827,69 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS