• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 15:07
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 10:55

Detail zákazky Z202028934

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 15:07
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 10:55

Základné údaje

Z202028934

OF-225811

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5074453

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserová tlačiareň multifunkčná

tlačiareň, scaner

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčná tlačiareň
Funkcia
Skenovanie dokumentov a tlač dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebná laserová tlačiareň multifunkčná ks 1
Rozmery - výška mm 334,1
Rozmery - hĺbka mm 421,7
Rozmery - šírka mm 420
Hmotnosť kg 18,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba tlače - Farebná   •  Technológia tlače - Laserová  •  Určenie - do kancelárie   •   Funkcie - Automatická obojstranná tlač (duplex), Kopírovanie a skenovanie, AirPrint, Fax,  •  Pripojenie - WiFi, LAN, USB   •   Funkcie skenera - Automatický podávač   •   Rozlíšenie plochého skenera - 1200 x 1200 DPI   •   Rýchlosť skenovania - 26 str./min.  •  Rozlíšenie tlače - 600 x 600 DPI   •   Rýchlosť čiernobielej tlače - 21 str./min.  •  Rýchlosť farebnej tlače - 21 str./min.  •  Vstupný zásobník - 250 listov   •  Maximálne mesačné zaťaženie - 2 500 str./mesiac  •  Výstupný zásobník - 100 listov Farebná laserová tlačiareň multifunkčná
Displej – Dotykový   •   Farba – Biela    •    Príslušenstvo zariadenia - kábel USB, napájací kábel,    •   Tonerové kazety,    •   Dokumentácia Farebná laserová tlačiareň multifunkčná
Farebná laserová tlačiareň multifunkčná Daným parametrom vyhovuje napr. HP Color LaserJet Pro MFP M283fdw, prípadne iná, ktorá spĺňa všetky uvedené parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Fakulta elektrotechniky a informačných technológií, KRIS, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

16.11.2020 08:00 — 04.12.2020 14:00

1,00 ks

291,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.11.2020 15:07

11.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 15:15 - Vstupná ponuka 291,00 € Cena bez DPH
09.11.2020 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 290,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS