• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 14:20

Detail zákazky Z202028921

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 14:20

Základné údaje

Z202028921

OF-225594

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5074427

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

PC zostava s príslušenstvom

počítač, monitor, reproduktor, webcamera, usb myš, klávesnica,

  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC zostava s príslušenstvom
Funkcia
kancelárske účely ,  školské vyučovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stolný počítač ks 13
usb myš ks 13
usb klávesnica ks 13
monitor ks 13
stolný reproduktor ks 13
webcamera s mikrofónom ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stolný počítac  s USB myšou a klávesnicou (čierna skrinka)                                MINIMÁLNE parametre :                                                                                              cpu: i5-9400 alebo lepší; ram: 8gb ddr4; disk: 500gb ssd alebo (250gb SSD + 500+gb HDD); windows 10 pro SK; integrovaná grafická karta; usb 3.2,dvi vstupy; dvd mechanika; wifi (integrovaná alebo externá USB)
príslušenstvo ku každému PC :                                                                                      13x monitor ~23-24", natívne rozlíšenie 1920x1080px (čierny rám);                     13x usb klávesnica ; 13x usb mys; 13x stolné reproduktory (malé, 4-10W 5W, 3.5mm jack ) s výstupom na sluchadlá - čierne;                                                              13x  1920x1080px, 120° usb webcamera s mikrofónom, . upevniteľná na monitor
software : nainštalovaný win10 pro SK, nakonfigurovaný admin užívateľ a posledné updaty.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane dopravy a vykládky  na miesto plnenia v Trenčíne.
Termín plnenia/dodania  zákazky  :  10.12.2020
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v  deň dodania a vykládky  tovaru spolu s dodacím listom, záručným listom a technickou špecifikáciou v slovenskom alebo českom jazyku.
Záruka minimálne 24 mesiacov.
Úhrada faktúry  bude zrealizovaná  po dodaní   tovaru na miesto plnenia.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, bez známok poškodenia, nie predvádzací model.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.11.2020 13:30 — 10.12.2020 12:48

13,00 ks

7 247,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.11.2020 12:56

11.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 45
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 15:06 - Vstupná ponuka 7 240,00 € Cena bez DPH
10.11.2020 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka 7 230,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS