• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 14:15

Detail zákazky Z202028912

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 12:08
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 14:15

Základné údaje

Z202028912

OF-200622

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5077004

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36044881

SOLMO, s.r.o.

Horná 39, Brezno, 97703, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Soľ posypová

soľ posypová

  • 34927100-2 - Soľ na posyp ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Soľ posypová
Funkcia
Na zaistenie dostatočnej protišmykovosti a odstránenie námrazy, snehu a poľadovice z chodníku a ciest v zimnom období
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Soľ posypová technická, 25 kg balenie bal. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Účinnosť: do - 10°C áno
Zrnitosť: 0,12 až 5 mm áno
Materiál: technický chlorid sodný, protihrudkujúca látka - ferrokyanid sodný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy a zloženia na miesta plnenia. Tovar sa požaduje dodať celkom do trinástich miest plnenia na území Slovenskej republiky.
Presné adresy miest plnenia s kontaktnými údajmi na osoby zodpovedné za prevzatie tovaru oznámi objednávateľ dodávateľovi písomne resp. mailom najneskôr do začiatku času /lehoty plnenia kúpnej zmluvy.
Množstvá tovaru pre jednotlivé miesta plnenia oznámi objednávateľ písomne resp. mailom dodávateľovi najneskôr do začiatku času/lehoty plnenia kúpnej zmluvy.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorým sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného označenia, funkčnej a technickej špecifikácie vzťahujúcej sa ku konkrétnemu dodávanému tovaru
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy a ani na adresy miest plnenia, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

18.11.2020 08:00 — 27.11.2020 13:00

1 000,00 balenie

6 994,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2020 12:08

12.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 19
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 12:14 - Vstupná ponuka 6 994,00 € Cena s DPH
12.11.2020 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 6 990,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS