00039501
Okresný súd Bratislava III
Námestie Biely Kríž 7, Bratislava, 83607, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
stravné poukážok, stravné lístky, stravovanie, gastro lístky, nominálna hodnota
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok |
Predmetom zákazky je Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok v zmysle § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v platnom znení, formou zabezpečenia reštauračných služieb, bufetových služieb a podobne, a to akceptovaním stravných poukážok úspešného uchádzača. |
Stravné poukážky v papierovej forme sú ceninou, ktorú akceptujú reštauračné, jedálenské, bufetové, obslužné a iné zariadenia, ktoré poskytujú teplé hlavné jedlo, vrátane polievky a nápoja a ktoré sú zmluvnými zariadeniami dodávateľa v blízkosti sídla objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 5,00 | ||
Počet lístkov v nominálnej hodnote 5,00 € | ks | 25000 | 27700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravná poukážka obsahuje | nominálna hodnota stravného lístka |
Doba platnosti stravnej poukážky | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli stravné lístky vydané |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa uvedené v mesačných objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné lístky. |
Množstvo stravovacích poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Presné množstvá budú uvedené v mesačných objednávkach. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na bezplatné vrátenie (bez spracovateľského poplatku) nepoužitých stravných poukážok, ktorým skončila platnosť najneskôr v januári roku nasledujúceho po roku vyznačenej na stravnej poukážke formou dobropisu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke, a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok objednávateľa, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Objednávateľ zašle objednávky na dodanie stravných poukážok poštou alebo e-mailom podľa dohody zmluvných strán. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov a všetkých poplatkov za poskytnuté služby, a to aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných lístkov po celú dobu trvania zmluvy. |
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá je výsledkom verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo podľa jednotlivých čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok. |
Poplatok za poskytnutie služieb obsahuje všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (provízie dodávateľa, daň, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia a všetky súvisiace náklady) je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby (odmena/provízia) 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin 1 ks nominálnej hodnoty stravnej poukážky vrátane odmeny (provízie) a počtu požadovaných stravných poukážok. Táto suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V aktualizovanom rozpočte bude uvedená kalkulácia celkovej ceny zaokrúhlená na 2 desatinné miesta a ceny nominálnej hodnoty stravných lístkov a poplatkov za poskytnuté služby zaokrúhlené na 5 desatinných miest. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Námestie Biely kríž 7, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
27 000,00 kus
137 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.11.2020 11:04
11.11.2020 10:59
11.11.2020 11:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.11.2020 11:28 - Vstupná ponuka | 137 000,00 | € | Cena s DPH |
11.11.2020 08:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 136 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: