• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 11:20

Detail zákazky Z202028887

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 11:20

Základné údaje

Z202028887

OF-224939

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5076996

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

35245590

Jaroslav Vasičko JV tlačiareň

64, Valkovce, 09042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

tlačivá, dovolenky, žiadanky , dotazník pre darcov krvi, výkaz mzdových nárokov, návrh na kúpeľnú starostlivosť

  • 22458000-5 - Tlačoviny na objednávku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá
Funkcia
Tlačivá používané v zdravotníctve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dotazník pre darcov krvi ks 5500
Potvrdenka s juxtou, A6-25x3 listy, číslovaná, samoprepis, papier biely, bezdrevný blok 720
Rozpis služieb evid. odpr. hod. ks 2500
Výkaz mzdových nárokov ks 6000
Zmluva o poskytnutí platenej služby ks 2000
Predvolanie na lekársku prehliadku ks 500
Dovolenka , blok A6, 1+0 ČB á 100 listov blok 520
Návrh na kúpeľnú starostlivosť ks 200
Audiogram, A5 1+1,tvrdý papier, ks 1500
Hlásenie počtu chorých , blok A5, 1+0 ČB á 100 listov blok 800
Záznam o pozorovaní pacienta ks 3000
Vložka do chorobopisu  detského oddelenia ks 1000
Prehlásenie pacienta ks 1000
Objednávka na transfúzmateriálu blok 40
Teplotná tabuľka  A4 1+1 ČB 1 blok á 500 ks ks 12500
Teplotná tabuľka detská , A3 1+1 ČB 1 ks 1000
Teplotná tabuľka chirurgická, A3 1+1 ČB ks 3000
Ošetrovateľský záznam ks 500
Žiadanka na vypranie dlhá, 1 blok á 100 listov blok 400
Priepustka, blok 10,5x7,5, 1+0 ČB1 blok á 100 listov blok 350
Záznam o transfúzii ,  papier 80g/m2, bal. á 500 ks bal. 8
Lekársky poukaz na zdravotnícku pomôcku a potrebu, blok A5 á 100 listov blok 2510
Záznam o anestézii ks 10500
Žiadanka na omamné látky blok A5 á 100 listov blok 65
Výdavkový pokladničný doklad blok 20
Výdajka - prevodka,  blok A5 1+0 ČB,  á 100 listov blok 440
Lekársky predpis sypaný . blok A6,  á 100 listov blok 2010
Objednávka liekov, blok A5 á 100 listov blok 220
Zdravotný záznam pre diabetika ks 300
Teplotný lístok detodd ks 1200
Zdravotný záznam pre pôrod. pracoviská ks 1000
Záznam o odovzdaní ľudských pozostatkov ks 100
Dotazník pre mamografické vyšetrenie ks 1000
Pôrodopis ks 1000
Kniha príchodov a odchodov, zošit A4 na šírku 1+1 ČB, blok á 100 listov blok 525
Zdravotný záznam pre JIS a AIM ks 12000
Zdravotný záznam, dvojlist karta A4, bočná klopa ks 7500
Príkaz na dopravu osoby zo zdravotných dôvodov, blok A6, á 100 listov blok 160
Dodatočné hlásenie zmien v počte diet blok 550
Predpis stravy na oddelenie blok 450
Dekurz pre neonatologické pracoviská ks 1000
Záznam o prevádzke motorového osobného vozidla ks 100
Kniha ošetr. neprijatých blok 30
Úmrtný lístok ks 1000
Osobná karta ks 500
Záznam o priebehu rehab. starostlivosti ks 4000
Lekársky predpis na omamné látky, blok A6  á 100 listov blok 540
Obálky RTG snímky ks 200
Hlásenie zhubného nádoru ks 1000
Kontr. hlásenie zhubného nádoru ks 1000
Žiadanka na opravu ks 150
Potvrdenie o prevzatí majetku pacienta ks 500
Záznam o chorobe - onkologický ks 1000
Kniha omamných látok, kniha A3 ks 20
Záznam o spotrebe omamných látok, zošit A4, á 100 listov zošit 90
Žiadosť o pracovné voľno, A6 1+0 ČB blok á 100 listov blok 102
Žiadanka na prepravu osôb-nákladu blok 80
Príjmový pokladničný doklad blok 50
Psychiatrický chorobopis, A3 zložená, 2xA4 1+1 ČB,  bal. á 500 ks bal 2
Žiadanka na prepravu materiálu,  blok A6, á 100 listov blok 80
Denník dispečera , zošit 50 list A4,  á 100 listov ks 80
Evidenčný záznam darcu krvi , A5 1+1, tvrdý papier, ks 500
Zdravotný záznam, A3 zložená, 2xA4 1+1 ČB + záložky, bal. á 500 ks ks 3000
Žiadanka na imunohemat. vyšetrenie , A5 1+0,  bal. á 500 ks ks 1000
Potvrdenie o úschove , 1/3 A4, blok á 100 listov blok 50
Potvrdenie o úschove , 1/3 A4 , blok á 100 listov blok 50
Visačka , 21 x 10 cm, tvrdý papier 1+1 ČB , bal. á 500 ks bal. 20
Záznam o prevádzke motorového vozidla , blok A5 á100 listov 1+1 ČB blok 40
Kniha omamných látok , A3 ks 50
Záznam o zdraví a chorobe , A3 zložená, 2x A4 1+1 ČB tvrdý papier ks 1000
Výmenný list poukaz , blok A6, 1+1ČB, blok á 100 listov blok 100
Výpis z lekárskeho predpisu, blok A6 á 100 listov blok 40
Sterilizačný denník, A4 1+1 ČB, blok 100 listov blok 40
Operačná kniha , A3 na šírku, blok 100 listov blok 10
Svalový test,   A4 1+1 ČB, bal. 500 ks bal. 4
Obálky diskrétne /podľa vzoru/ A5 20,5x15 cm, tabelač.papier,  samoprepis, 1+0 + vnútorný list 1+0  s logom nemocnice ks 10000
Záznam o anestézii , A3 zložená, 2xA4 1+1 ČB, bal. 500 ks bal. 12
Obálka na záznamy a vložky, C4 obálka, bal. 500 ks bal. 10
Obálka na zdravotný záznam,  A4 1+0 ČB, tvrdý papier, obálka, ks 1000
Evidenčný lístok dispenzarizovaných , A6 1+1 ČB tvrdý papier , ks 1000
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, A4 1+1 ČB, blok 100 listov blok 100
Predvolanie na lekárske vyšetrenie , A6 1+1 ČB tvrdý papier, ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadujeme papier biely, bezdrevný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane grafických prác a dopravy na miesto plnenia-tri nemocnice Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Miesto dodania - sklad MTZ v sídle Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru.
Po obdržaní objednávky žiadame dodať objednaný predmet zákazky maximálne do desať dní.
Dodávanie tovaru  v čase medzi 7,00-13,00 hod. nahlási  dodávateľ 2 pracovné dni vopred.
Splatnosť faktúry minimálne do 60 dní odo dňa jej doručenia po dodaní tovaru.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek a ich jednotlivých cien, aj celkovú cenu bez DPH aj s DPH.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky po dobu 12 mesiacov na základe objednávok jednotlivých nemocníc. . V prípade, ak Objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru.
Uvedené množstvá v opisnom formulári sú orientačné a Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý požadovaný predmet zákazky za obdobie trvania zmluvy.
Tlačivá (zdravotnícke) musia obsahovať všetky vizuálne aj grafické parametre podľa Vyhlášky č. 60/2012 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o vyhotovení tlačív určených na predpisovanie liekov a zdravotníckych pomôcok, o grafických prvkoch a údajoch týchto tlačív a o ich predajných miestach  a podrobnosti o evidencii ich výdaja.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia a ani s nimi nebudú inak obchodovať s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

17 946,34

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.11.2020 10:23

12.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 119
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.11.2020 09:40 - Vstupná ponuka 17 946,34 € Cena bez DPH
12.11.2020 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 17 946,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS