• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 13:50

Detail zákazky Z202028879

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.11.2020 13:50

Základné údaje

Z202028879

OF-225067

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5076994

Objednávateľ

00045721

Technické služby mesta Galanta

Kpt. Nálepku 1494/39, Galanta, 92401, SVK

Dodávateľ

36851264

ELKOPLAST Slovakia s.r.o.

Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drvič dreva a bioodpadu

Drvič, odpad, stroj, zariadenie

  • 43414000-8 - Drviče
  • 34900000-6 - Rôzne dopravné zariadenia a náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drvič dreva a bioodpadu
Funkcia
Kúpa nového nepoužitého drviča dreva a bioodpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nový nepoužitý drvič dreva a bioodpadu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektromotor 45 kW
Násypka (predĺžená verzia o 1 m) 2500 x 780 mm
Stacionárne prevedenie s hákovým naťahovaním v prevedení podľa DIN áno
Predĺženie násypky k rámu háku – plechová vaňa áno
Výstupný pás hydraulický poháňaný š = 780 mm, d = 2.500 mm áno
3 polohy smerovania výsypu áno
Výška výsypu cca 1800 mm áno
Ukončenie vynášacieho dopravníka nastaviteľnou klapkou s tromi  pozíciami áno
Kryt chladiča a motora áno
Kábel s vidlicou „na pevno“ alebo kábel s dvomi koncovkami (ako  predlžovačka) áno
Debna pod pasívne  časti žľabu 800 x 1 000 mm pre uloženie kábla, zaoblené hrany áno
Reverzácia a zabezpečenie proti preťaženiu áno
Počet kladív 16 ks
Sito za drtiacim ústrojenstvom - 80 x 80 mm a 50 x 50 mm 2 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme nový nepoužitý stroj v zmysle technickej špecifikácie - Drvič dreva a bioodpadu HFG II, prípadne ekvivalent s minimálne rovnakými alebo vyššími parametrami
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých súvisiacich nákladov.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu potrebnom k ovládaniu predmetu zákazky.
Dodávateľská faktúra musí  obsahovať nasledujúce náležitosti v prípade, že dodávateľ  je z iného členského štátu EÚ, uvedie celkovú cenu za tovar bez DPH. V prípade, že dodávateľ tovaru je zo SR, celkovú cenu tovaru uvedie bez DPH a následne s  20 % DPH.
Súčasťou dodávky musí byť aj povinná písomná dokumentácia patriaca k predmetu zákazky, osvedčenia a návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku.
V prípade uvedenia opisu zodpovedajúceho konkrétnej obchodnej značke platí ,,alebo ekvivalentný,,.
Pre splatnosť platí, že platba bude v zmysle schváleného rozpočtu realizovaná v dvoch splátkach a to, prvá splátka = 55 % z celkovej ceny predmetu zákazky do 30 dní po dodaní predmetu zákazky, následne druhá = 45 % z celkovej ceny predmetu zákazky v roku 2022 na základe písomnej dohody medzi Objednávateľom a Dodávateľom, ktorú pripraví Dodávateľ.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť certifikát stroja alebo vyhlásenie o zhode od výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak Objednávateľ zistí po odskúšaní stroja vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
Záručná doba 24 mesiacov.
Bezplatný údržbový servis počas záručnej doby do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Súčasťou dodávky musí byť preberací a odovzdávajúci protokol  pripravený zo strany dodávateľa, kde budú presne definované podmienky nadobudnutia vlastníctva k predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky musí byť  pripravený záznam zo školenia obsluhy zo strany Dodávateľa.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pozáručného  servisu po dobu minimálne 5-tich rokov prostredníctvom vlastného servisného strediska, prípadne externého autorizovaného servisu, s  časovým limitom  plnenia servisu najneskôr do 72 hodín od nahlásenia poruchy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1494/39, Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

01.04.2021 09:36 — 30.04.2021 09:37

1,00 ks

100 346,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2020 10:21

12.11.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 11:25 - Vstupná ponuka 100 345,99 € Cena s DPH
11.11.2020 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka 100 338,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS