• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 13:25

Detail zákazky Z202028876

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    12.11.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.11.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 13:25

Základné údaje

Z202028876

OF-225694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5079544

Objednávateľ

00160628

Gymnázium Dubnica nad Váhom

Školská 2, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záhradný traktor - kosačka

záhradný traktor - kosačka

  • 16310000-1 - Kosačky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záhradný traktor - kosačka
Funkcia
Záhradný traktor-kosačka so zberným košom a sediacou obsluhou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
záhraddný traktor-kosačka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
motor 9,6 kW Briggs&Stratton
objem valca 656 cm3
kosiace zariadenie uložené v gulôčkových ložiskách, s minnimálnymi vibráciami
nastaviteľná výška kosenia v 7 polohách od 30mm do 90mm
šírka kosenia 95 cm s dvoma nožmi
robustný rám z C-profilu, odolný proti skrúteniu
prevodovka hydrostatická, ovládanie pedálom
kolesá predné/zadné: 15"/20"
zberný kôš 310 l s akustickým signálom stavu naplnenia
sedadlo vodiča pohodlné, nastaviteľné
ovládacie prvky dosiahnuteľné pohodlne zo sedadla vodiča
prevádzkový režim benzínové
svetlomety áno
vyprázdnenie koša teleskopickou pákou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, ak nebol ipožadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry (v slovenskom jazyku), ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Faktúra bude predávajúcim vystavená a kupujúcemu doručená do jeho sídla v papierovej forme s dodaním predmetu plnenia, spolu s potvrdeným preberacím protokolom, návodom na obsluhu v slovenskom jazyku a záručným listom, protokolom o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady,náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť vsúvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Dodávateľ umožní verejnému obstarávateľovi pred odovzdaním predmetu plnenia vykonanie funkčnej skúšky všetkých ovládacích prvkov a funkcií predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje možnosť odmietnuť dodaný tovar, ak zistí pri obhliadke jeho vadu, respektíve odlišnosti od požadovaných technických parametrov. V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Predávajúci preberá zárukou za akosť predmetu plnenia záväzok, že dodaný predmet kúpy bude po dobu minimálne 24 mesiacov spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti (záruka). Záruka za akosť predmetu zmluvy sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti v záručnej dobe minimálne 24 mesiacov.
Predávajúci zaručuje dodávky náhradných dielov v plnom sortimente po dobu minimálne 5 rokov od inštalácie prístroja.
Do prevzatia tovaru objednávateľom za vzniknuté škody zodpovedá dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť autorizovaný záručný a pozáručný servis dostupný do 24 hod., maximálne 25 km od miesta plnenia. Platnosť záruky je podmienená správnym zaobchádzaním podľa prevádzkových podmienok prístroja a v súlade s dodržiavaním výrobcom predpísaných postupov. Ďalej je podmienená vykonávaním pravidelných, výrobcom predpísaných prehliadok a údržbou zariadenia vrátane vedenia príslušnej dokumentácie ak sa vyžaduje.
Záručná doba začína plynúť odo dňa uvedenia prístroja do prevádzkyschopného stavu, vrátane výslovného vylúčenia existencie vlastností predmetu plnenia, ktoré sú zo záruky vylúčené. Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky. Predávajúci sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené kupujúcim.
V čase záručného servisu v prípade vady súvisiacej so zárukou, všetky náklady súvisiace s odstránením vady na predmete kúpy vrátane náhradných dielov hradí predávajúci.
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Záloha na predmet zákazky sa neposkytuje.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 2, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

23.11.2020 09:32 — 30.11.2020 12:00

1,00 ks

2 750,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2020 09:34

12.11.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.11.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 182
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 10:06 - Vstupná ponuka 2 749,99 € Cena s DPH
07.11.2020 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 2 748,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS