• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 08:35

Detail zákazky Z202028843

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.11.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 08:35

Základné údaje

Z202028843

OF-225656

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5074349

Objednávateľ

00351725

Domov sociálnych služieb - Zemianske Podhradie

4, Zemianske Podhradie, 91307, SVK

Dodávateľ

46964690

Meditech SK, s.r.o.

Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie

lôžko,polohovateľné,matrac,posteľ,pasívny,antidekubitný,nočný stolík,skriňa

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interiérové vybavenie pre poskytovanie profesionálnej ošetrovateľskej starostlivosti
Funkcia
Certifikované vybavenie pre profesionálnu ošetrovateľskú starostlivosť
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Posteľ s mechanickym polohovaním ks 30
1.2 Vonkajší rozmer cm 210*99
1.3 Rozmer ložnej plochy cm 200*83
1.4 Rozsah polohovania ložnej plochy rastomatom stupeň 0 až 70
1.5 Výška drevených čiel nad ložnou plochou cm 47
1.6 Výška postranníc nad ložnou plochou cm 39
1.7 Celková nosnosť kg 180
2. Pasívny antidekubitny matrac ks 30
2.1 Nepremokavosť poťahu(vodný stĺpec) cm 200
2.2 Paropriepustnosť poťahu g/m2/24h 800
2.3 Rozmer matraca cm 200*83*14
3. Nočný stolík s výklopnou jedálenskou doskou ks 43
3.1 Rozmer (výška,šírka,hĺbka) cm 88*48*45
3.2 Priemer koliesok s brzdou mm 65
4. Šatníková skriňa ks 10
4.1 Počet rektifikačných nožičiek ks 6
4.2 Počet vyberateľných políc ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Kovový rám na drevených čelách chráni čelá postelí
1.2 Ložná plocha z kovových nevyberateľných mriežok polohovanie rastomatom
1.3 Kovové časti s povrchovom úpravou práškovou farbou pre zdravotníctvo
1.4 Čelá z masívneho buku odolná konštrukcia
1.6 Celodrevené postrannice po celej dĺžke postele masívne
1.8 Integrované držiaky matracov a hrazdy po obvode ložnej plochy postele
1.9 Posteľ certifikovaná ako prostriedok pre zdravotníctvo predložiť certifikát
2.1 Obojstranné jadro matraca na každej strane 7 anatomických zón
2.2 Poťah s ochranou zipsa proti znečisteniu, priedušný poťah antibakterálny, antialergický,nepremokavý
2.3 Poťah, farba modrá, odolný voči účinkom telesných tekutín umývateľný, dezinfikovateľný, prateľný pri 95 st. C
2.4 Poťah sušiteľný v sušičke pri 120 st. C
2.5 Poťah nehorľavý CRIB 5, CRIB 7
3.1 Obojstranné prevedenie, zásuvka s poistkou proti vypadnutiu odkladacia doska z ABS plastu so zvýšenými okrajmi
3.2 Z 18 mm LDTD, ABS hrany,, bezpečnostné úchytky vyberateľná polica, vnútri skrinky priestor na PET fľašu
3.3 Integrovaná výklopná jedálenska doska s úchytom
3.4 Priestor na obuv v spodnej časti odtieň buk svetlý
4.1 Skriňa z 18 mm LDTD 2 mm ABS hrany
4.2 Skriňa delená na polovicu pevnou priečkou vešiaková tyč
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvná cena v sebe zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia, naloženia a vyloženia predmetu plnenia, prípadné poistenie prepravy, clo a zaškolenie obsluhy a montáž. Skrine a nočné stolíky budú dodané v zmontovanom stave, kompletizácia postelí - montáž čiel na mieste plnenia v termíne po dohode s objednávateľom
Požaduje sa predložiť emailom kontaktnej osobe objednávateľa "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) a typ ponúkaného tovaru, jeho technickú špecifikáciu a rozpis jednotkových cien zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov uvedených v technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, originálne zabalený
Požaduje sa do 3 dní od uzavretia zmluvy doložiť certifikát dodávateľa vybavenia pre zdravotníctvo alebo ošetrovateľstvo
Požaduje sa do 3 dní od uzavretia zmluvy doložiť certifikát v slovenčine alebo úradnom preklade do slovenčiny o nehorľavosti poťahu matraca antibakteriálnych vlastnostiach poťahu matraca, hodnotách paropriepustnosti a nepremokavosti poťahu matraca
Požaduje sa do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť doklad preukazujúci kvalitu matracov
Nábytok požadujeme dodať v jednom farebnom odtieni buk prírodný R5320
Požaduje sa do 3 dní od uzavretia zmluvy doložiť autorizáciu výrobcom (nie predajcom)
Požaduje sa do 3 dní od uzavretia zmluvy doložiť certifikát servisného technika
Objednávateľ sa vyhradzuje právo na bezplatné poskytnutie vzoriek do 7 dní od uzavretia zmluvy. Samotné plnenie zmluvy nastane až po odsúhlasení kvality vzoriek a splnenia špecifikácií objednávateľom. Predložením vzorky sa rozumie kompletný výrobok.
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dokumenty a vzorky predložené dodávateľom najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (emailom), či predložené dokumenty a vzorky preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v zmluve.
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložené vzorky tovarov nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorky dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom
V prípade nesplnenia všetkých bodov technickej špecifikácie u predložených vzoriek si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu a zadať neuspokojivé plnenie (negatívna referencia)
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie
Zmluvná pokuta za nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, podanie vzoriek a tovaru podľa popisu a špecifikácie je vo výške 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa do 10 pracovných dní. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovanej aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru a nesplnením osobitných požiadaviek
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry
Dodávateľ poskytne záruku 36 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. Pri uplatnení vady v záručnej dobe je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní sa na vlastné náklady dostaviť do sídla objednávateľa za účelom odstránenia vady
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zemianske Podhradie č. 4, Zemianske Podhradie, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

20.11.2020 06:21 — 30.11.2020 06:26

1,00 ks

27 281,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.11.2020 08:00

10.11.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 496
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.11.2020 08:15 - Vstupná ponuka 27 180,96 € Cena s DPH
06.11.2020 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 27 170,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS