00161217
Gymnázium Terézie Vansovej
17. novembra 6, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravovacie poukážky
stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravovacie poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | € | 3,90 | ||
množstvo stravovacích poukážok | ks | 3500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravovacia poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravovacia poukážka obsahuje | rok platnosti stravovacej poukážky |
stravovacia poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu poukážky |
stravovacia poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Názov |
Objednávku na dodanie stravovacích poukážok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky on-line, e-mailom. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame. |
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ riadne a včas do troch pracovných dní od podania objednávky na určenú adresu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok pozostáva z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok. |
Dodávateľ je povinný doložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam zmluvných partnerov v mieste plnenia zmluvy. |
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zhŕňať províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do troch pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu nominálnej hodnoty poukážok počas trvania zmluvy, vyhradzuje si tiež právo meniť celkový počet poukážok. |
Objednávateľ požaduje bezplatné vrátenie (bez spracovateľského poplatku) nepoužitých stravovacích poukážok, ktorým skončila platnosť najneskôr v januári roku nasledujúceho po roku vyznačenom na stravovacej poukážke formou dobropisu. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravovacích poukážok | podľa potreby, spravidla mesačne |
Doba platnosti stravovacích poukážok | minimálne dva mesiace po doručení objednávateľovi |
17. novembra 6, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
3 500,00 ks
13 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2020 14:31
11.11.2020 14:27
11.11.2020 14:42
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2020 14:57 - Vstupná ponuka | 13 800,00 | € | Cena s DPH |
06.11.2020 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 799,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: