• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2020 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 14:27
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 15:20

Detail zákazky Z202028784

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2020 14:31
  •    Predkladanie ponúk
    11.11.2020 14:27
  •    Ukončenie zákazky
    11.11.2020 15:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.11.2020 15:20

Základné údaje

Z202028784

OF-225714

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5074333

Objednávateľ

00161217

Gymnázium Terézie Vansovej

17. novembra 6, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky

stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky € 3,90
množstvo stravovacích poukážok ks 3500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravovacia poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravovacia poukážka obsahuje rok platnosti stravovacej poukážky
stravovacia poukážka obsahuje nominálnu hodnotu poukážky
stravovacia poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávku na dodanie stravovacích poukážok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky on-line, e-mailom.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame.
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ riadne a včas do troch pracovných dní od podania objednávky na určenú adresu.
Celková cena fakturovaná za dodané stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok pozostáva z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok.
Dodávateľ je povinný doložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam zmluvných partnerov v mieste plnenia zmluvy.
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zhŕňať províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do troch pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu nominálnej hodnoty poukážok počas trvania zmluvy, vyhradzuje si tiež právo meniť celkový počet poukážok.
Objednávateľ požaduje bezplatné vrátenie (bez spracovateľského poplatku) nepoužitých stravovacích poukážok, ktorým skončila platnosť najneskôr v januári roku nasledujúceho po roku vyznačenom na stravovacej poukážke formou dobropisu.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravovacích poukážok podľa potreby, spravidla mesačne
Doba platnosti stravovacích poukážok minimálne dva mesiace po doručení objednávateľovi

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

17. novembra 6, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

3 500,00 ks

13 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2020 14:31

11.11.2020 14:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.11.2020 14:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2020 14:57 - Vstupná ponuka 13 800,00 € Cena s DPH
06.11.2020 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 13 799,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS