00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
51160374
Softwarepro PS, s.r.o.
Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK
Nákup licencií Microsoft
softvér, licencia, Microsoft, Office 365, licencia,
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je dodanie licencií produktov Microsoft.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Trvalé Licencie na produkt Microsoft SQL Server 2019 Standard CORE 2 Lic. | ks | 4 | ||
2. Software Assurance pack na 24 mesiacov k MS SQL Server 2019 Standard CORE 2Lic. | ks | 4 | ||
3. Trvalé Licencie na produkt Microsoft Windows Server 2019 Standard CORE 16 Lic. | ks | 2 | ||
4. Trvalé Licencie Microsoft Windows Server 2019 UserCAL | ks | 160 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér. |
2. Forma licencie - elektronická s možnosťou downgrade. |
3. Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom bude objednávateľ vykonávať vo vlastnej réžii správcu IT podľa potreby jednotlivých serverov a aplikácií. |
4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámi objednávateľovi telefonický a e-mailový kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
5. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve. |
6. Objednávateľ nebude akceptovať licencie vo verzii OEM. |
6. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
7. Ponuka musí zohľadňovať̌ všetky náklady na dodanie tovarov a služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
8. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
9. Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Faktúra za dodanie tovaru bude vystavená na základe objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list s potvrdením o prevzatí tovaru. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
10. Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je do 30.11.2020. |
11. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2020 00:00
170,00 ks
27 688,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2020 11:55
13.11.2020 10:00
13.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.11.2020 13:23 - Vstupná ponuka | 27 600,00 | € | Cena bez DPH |
05.11.2020 17:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 550,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: