• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 10:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 11:05

Detail zákazky Z202028741

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    13.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.11.2020 10:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.11.2020 11:05

Základné údaje

Z202028741

OF-225653

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5079530

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

51160374

Softwarepro PS, s.r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií Microsoft

softvér, licencia, Microsoft, Office 365, licencia,

  • 48218000-9 - Softvérový balík na riadenie licencií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je dodanie licencií produktov Microsoft.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Trvalé Licencie na produkt Microsoft SQL Server 2019 Standard CORE 2 Lic. ks 4
2. Software Assurance pack na 24 mesiacov k MS SQL Server 2019 Standard CORE 2Lic. ks 4
3. Trvalé Licencie na produkt Microsoft Windows Server 2019 Standard CORE 16 Lic. ks 2
4. Trvalé Licencie Microsoft Windows Server 2019 UserCAL ks 160
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér.
2. Forma licencie - elektronická s možnosťou downgrade.
3. Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom bude objednávateľ vykonávať  vo vlastnej réžii správcu IT podľa potreby jednotlivých serverov a aplikácií.
4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámi objednávateľovi telefonický a e-mailový kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
5.  Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
6. Objednávateľ nebude akceptovať licencie vo verzii OEM.
6. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
7. Ponuka musí zohľadňovať̌ všetky náklady na dodanie tovarov a služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
8. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
9. Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Faktúra za dodanie tovaru bude vystavená na základe objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list s potvrdením o prevzatí tovaru. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
10. Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je do 30.11.2020.
11. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2020 00:00

170,00 ks

27 688,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.11.2020 11:55

13.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 20
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.11.2020 13:23 - Vstupná ponuka 27 600,00 € Cena bez DPH
05.11.2020 17:24 - Najvýhodnejšia ponuka 27 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS