00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
51160374
Softwarepro PS, s.r.o.
Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK
Nákup licencií Microsoft
softvér, licencia, Microsoft, Office 365, licencia,
Tovar, Služba
|
1. Predmetom zákazky je dodanie licencií produktov Microsoft.
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Trvalé Licencie na produkt Microsoft SQL Server 2019 Standard CORE 2 Lic. | ks | 4 | ||
| 2. Software Assurance pack na 24 mesiacov k MS SQL Server 2019 Standard CORE 2Lic. | ks | 4 | ||
| 3. Trvalé Licencie na produkt Microsoft Windows Server 2019 Standard CORE 16 Lic. | ks | 2 | ||
| 4. Trvalé Licencie Microsoft Windows Server 2019 UserCAL | ks | 160 |
| Názov |
| 1. Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér. |
| 2. Forma licencie - elektronická s možnosťou downgrade. |
| 3. Prideľovanie licencií jednotlivým používateľom bude objednávateľ vykonávať vo vlastnej réžii správcu IT podľa potreby jednotlivých serverov a aplikácií. |
| 4. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámi objednávateľovi telefonický a e-mailový kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| 5. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve. |
| 6. Objednávateľ nebude akceptovať licencie vo verzii OEM. |
| 6. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
| 7. Ponuka musí zohľadňovať̌ všetky náklady na dodanie tovarov a služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
| 8. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
| 9. Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Faktúra za dodanie tovaru bude vystavená na základe objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi elektronicky. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list s potvrdením o prevzatí tovaru. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
| 10. Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je do 30.11.2020. |
| 11. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti. |
Ivanská cesta, 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2020 00:00
170,00 ks
27 688,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.11.2020 11:55
13.11.2020 10:00
13.11.2020 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.11.2020 13:23 - Vstupná ponuka | 27 600,00 | € | Cena bez DPH |
| 05.11.2020 17:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 27 550,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: