• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2020 10:50

Detail zákazky Z202028696

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.11.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    10.11.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.11.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.11.2020 10:50

Základné údaje

Z202028696

OF-225512

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5071833

Objednávateľ

00317331

Mesto Ilava

Mierové námestie 16/31, Ilava, 01901, SVK

Dodávateľ

34115901

Marius Pedersen, a.s.

Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skládka odpadov na zneškodňovanie komunálnych druhov odpadov kategórie ,,O"

Zneškodnenie, komunálne odpady, ostatné odpady, skládka odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skládka odpadov na zneškodňovanie komunálnych druhov odpadov kategórie ,,O"
Funkcia
Predmetom zákazky je  zneškodňovanie  odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie odpadu a priebežný odvoz na skládku poskytovateľa služby. Následné zneškodňovanie odpadu zabezpečí poskytovateľ služby. Celkové predpokladané množstvo odpadu je 2 915 ton do konca  trvania zmluvy t.j. predpoklad do 31.12.2022.
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie počas trvania zmluvy vrátane katalógového čísla odpadu:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
200203 - iné biologicky nerozložiteľné odpady tona 35
200301 - zmesový komunálny odpad tona 2110
200307 - objemný odpad tona 590
200308 - Drobný stavebný odpad tona 180
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za zneškodnenie predpokladaného množstvo 2 915 ton počas trvania zmluvy a musí obsahovať cenu za mernú jednotku  t.j. cenu za 1 tonu odpadu. V cene nie sú zahrnuté  poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdelením príjmov  z poplatkov za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov.
Poskytovateľ služby započíta do ceny predmetu zákazky resp. ceny za 1 tonu odpadu  všetky  náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko  objednávateľ bude cenu poskytovateľa  služby považovať pri uzavretí zmluvy za maximálnu zmluvnú  cenu. V cene nemá byť zahrnutá úprava odpadov pred skládkovaním.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán  formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov.
Poskytovateľ služby  je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na   služby predložiť objednávateľovi  platný súhlas  príslušného úradu životného prostredia na  zneškodnenie  odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov  (ďalej len "zákon o odpadoch").
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v znení neskorších predpisov. Ak poskytovateľ služby nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona.
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť koncového zariadenia pre nákladné vozidlá bola  vzdialená od sídla objednávateľa max. 30 km.  Koncovým zariadením je miesto, kde poskytovateľ služby prevezme odpad t. j. skládka odpadov alebo prekládka odpadov.  Vzdialenosť skládky odpadov od sídla objednávateľa sa rozumie vzdialenosť od Hurbanova 132/26, 019 01 Ilava v smere jazdy ku koncovému zariadeniu. Objednávateľ si preverí vzdialenosť z verejne dostupných zdrojov.
Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Poskytovateľ služby je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zníženie rozsahu plnenia.
Poskytovateľ služby zabezpečí, aby koncové zariadenie bolo k dispozícií každý pracovný deň a po vzájomnej dohode aj v sobotu a vo sviatok.
Objednávateľ zabezpečuje zber a prepravu komunálnych odpadov do zariadenia vlastnými dopravnými prostriedkami alebo prostredníctvom tretej osoby, ktorá vykonáva túto činnosť pre obstarávateľa.
Poskytovateľ služby berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby.
Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky).
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená poskytovateľovi služby a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád.
Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných mesačných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutej jednotkovej ceny a bude vykonávaná jedenkrát mesačne.
Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č.  329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované samostatne v aktuálnej platnej výške poplatkov.
Zmluvu možno ukončiť pred uplynutím zmluvného vzťahu dohodou zmluvných strán.
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, právami a povinnosťami zmluvných strán v nej neupravených, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 16/31, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

01.01.2021 08:00 — 01.01.2023 00:00

2,00 rok

200 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.11.2020 08:45

10.11.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.11.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.11.2020 08:47 - Vstupná ponuka 199 386,00 € Cena s DPH
10.11.2020 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 199 386,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS